|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 19-09-2010 |
Hyundai - cea mai mare crestere a valorii de marca din industria auto
Alte stiri la aceasta categorie
Hyundai Motor Company, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al mărcii, a înregistrat o creştere a valorii sale de marcă de 9,3 procente faţă de anul precedent în clasamentul Best Global Brands 2010 întocmit de Interbrand, depăşind astfel rata medie de creştere înregistrată în domeniu, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis SMARTfinancial.ro.
Hyundai, care este prezentă în clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al şaselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de mărci, înregistrând o creştere constantă faţă de poziţia 84 obţinută în anul 2005. Rata de creştere de 9,3% realizată în acest an depăşeşte semnificativ media înregistrată în domeniu, de 2,8 procente.
„O analiză mai amănunţită arată că Hyundai a înregistrat succese în categoriile funcţionale, precum calitatea şi designul, prezintă o nouă gamă de autovehicule şi a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internaţională în timpul Cupei Mondiale şi al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.
De fapt, prestigiul mărcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele pieţe auto, precum China şi S.U.A., dar şi pe pieţele emergente, datorită portofoliului diversificat, calităţii ridicate a produselor şi actiunilor agresive de marketing. În S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai către un volum record de vânzări, în timp ce, în China, Hyundai şi-a dublat vânzările în anul 2009 prin comparaţie cu anul precedent acestuia.
Hyundai continuă să realizeze investiţii majore în programe inovatoare de marketing care vizează consolidarea mărcii şi va continua să introducă noi modele care reflectă cea mai recentă filozofie de design – fluidic sculpture.
Interbrand, cea mai mare companie de consultanţă de marcă şi autoare a clasamentului anual The Best Global Brands a fost înfiinţată în 1974. Interbrand deţine filiale în peste 30 de oraşe din peste 20 de ţări din întreaga lume, iar printre clienţii săi se numără unele dintre cele mai prestigioase companii.
Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare. Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|