|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 07-04-2011 |
Hyundai va livra catre ING primul i40 din Europa
Alte stiri la aceasta categorie
Hyundai a semnat un contract pan-european, pe durata a doi ani, cu ING Car Lease International, lider pe piata achizitiilor de flote pentru companii. Prin acest contract, firma olandeza va beneficia de intreaga gama de vehicule Hyundai, incluzand si livrarea primului i40 din Europa.
Prin noul contract pan-european, Hyundai va contribui la puternica flota ING, care se ridica la un numar de 235.000 de vehicule, si isi va intari prezenta pe piete cheie precum cele din Italia, Franta, Spania si Marea Britanie. Conform acestui contract, Hyundai va livra cel putin 400 de vehicule anual.
Odata cu lansarea modelului i40, model din segmentul D, Hyundai se asteapta la o crestere a vanzarilor sale de flote in Europa. Conform analistilor, i40 va fi un model foarte popular printre cumparatorii de flote din Europa datorita atributelor sale ce combina o calitate superioara a materialelor, un nivel ridicat de confort, dotari high-tech si cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, doar 113 g/km.
„In ultimii ani, Hyundai a inregistrat o evolutie importanta in ceea ce priveste vanzarile de flote in Europa, iar asocierea cu un brand puternic, precum ING, demonstreaza cat de mult am progresat. Datorita prezentei ING pe pietele din Europa Centrala si de Est, acest contract reprezinta o oportunitate de crestere atat pentru Hyundai, cat si pentru ING”, a spus Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe.
„Cresterea pe care Hyundai a inregistrat-o in ultimii ani, in ceea ce priveste vanzarile de flote, este impresionanta. Compania si-a demonstrat, in mod repetat, capacitatea de a oferi solutii viabile pentru flote. Calitatea vehiculelor Hyundai reprezinta unul dintre factorii cheie care au stat la baza deciziei de colaborare si suntem foarte multumiti ca noi vom primi, in premiera in Europa, primele unitati ale mult asteptatului i40”, a declarat Ed Frederiks, CEO al ING Car Lease International.
Clientii ING Car Lease vor beneficia de pachetul de garantie „Five Year Triple Care” pus la dispozitie de catre Hyundai – oferit in standard pentru modelul i40 – care include 5 ani de garantie internationala, transferabila si fara limita de kilometri, 5 ani de asistenta rutiera cu acoperire europeana si 5 ani de verificari tehnice periodice gratuite.
„Suntem convinsi ca i40 reprezinta o alternativa foarte atragatoare pentru cumparatorii de flote datorita costurilor scazute de intretinere, influentate si de includerea pachetului Five Year Triple Care in standard. Consideram ca i40 ne va ajuta sa ne atingem obiectivele de crestere a cotei de piata in Europa,” a adaugat Rushforth.
Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 10 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare. Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Goran
I see GM is opting out of the NUMMI veurnte with Toyota after 25 years. I suppose that makes sense, in that in all those 25 years GM never seemed to learn much if anything from Toyota's manufacturing approach.But I do remember the introduction of the first NUMMI car badged for GM: the 1985 (or was it 86?) Chevy Nova, which was really a Corolla. I remember all those GM/EDS workers and GM/EDS suppliers who were glad they could finally get a quality car with a GM badge.I remember the Detroit-area TV ads which talked about the Nova's 'tight fit' and 'attention to detail' -- clearly GM's advertising arm understood clearly the relative appeal of the imports even if their executive staff didn't.Of course, the California TV ads for the Nova were quite different. They talked extensively about how it was manufactured just like cars from Japan, and ended with the slogan "Nova -- Imported from America".The NUMMI was GM's real chance, of course. They could have copied everything that Toyota did and at least become competitive. And they had that great opportunity with Saturn -- the new company in which all the rules were written afresh. But some how, some way, GM couldn't make it work.
|
Sri
Super jazzed about getting that knoowh-w.
|
Ellyanna
Cool! That's a clever way of lokonig at it!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|