transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-03-2012

Marcile premium Audi, BMW si Mercedes - scaderi ale preturilor pe piata auto second hand

Marcile premium Audi, BMW si Mercedes - scaderi ale preturilor pe piata auto second hand Nivelul mediu al preturilor mărcilor premium Audi, BMW si Mercedes a înregistrat o diminuare pe piata auto second hand din România la începutul acestui an, potrivit datelor furnizate de AutoIndex.

Media preturilor cerute pentru un Audi second hand a înregistrat la începutul acestui an o diminuare de 13% într-un timp foarte scurt, pornind de la o valoare de 9.613 Euro în luna ianuarie si ajungând în luna februarie la valoarea de 8.399 Euro, conform AutoIndex.

Pretul mediu al autovehiculelor BMW a scăzut cu 7 procente, de la 8.290 Euro în luna ianuarie, la 7.555 Euro în luna februarie. În cazul mărcii Mercedes, nivelul mediu al preturilor a înregistrat o diminuare de 9%.

BMW este liderul tranzactiilor în segmentul mărcilor premium pe piata auto second hand în mediul online românesc, cu un număr de peste 3.600 autovehicule BMW scoase la vânzare pe Auto.ro în ultima lună.


Per total, nivelul mediu al preturilor autovehiculelor second hand din România a înregistrat în luna februarie o diminuare de 5% fată de valoarea înregistrată în ianuarie anul acesta, ajungând la aproximativ 4.700 Euro, conform AutoIndex.

“Diminuarea preturilor se datorează atât tergiversărilor legate de noua taxă auto cât si de amânarea cu un an a punerii  în aplicare pentru autovehiculele înmatriculate înainte de 2007. Asa cum estimam si la începutul anului, proprietarii au început sa-si scoată la vânzare autovehiculele într-un număr ridicat, justificându-se astfel influenta asupra reducerii preturilor acestor mărci”, a declarat Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro.

Echipa Auto.ro a dezvoltat instrumentul AutoIndex, bazat pe facilitătile Bursa Auto Index, Avantaj Client, Sugestie Pret si Buget Fix, care oferă utilizatorilor informatii complexe si precise pentru a lua cea mai bună decizie de vânzare sau cumpărare. Aceste statistici si informatii sprijină cumpărătorul privind achizitia în functie de buget, nevoi si asteptări, si, totodată, ajută vânzătorul să îsi raporteze oferta la alte modele asemănătoare si să înteleagă evolutia pietei.

AutoIndex, cel mai precis instrument de măsurare a pietei auto second hand, este primul de acest gen din România si are drept punct de pornire anunturile de vânzare postate pe Auto.ro. AutoIndex furnizează informatii relevante privind media pretului solicitat, valoarea pietei de masini second hand precum si numărul total de anunturi si evolutia acestuia în timp..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
AzEDWJAsreaPsrsIwyW
sverige.txt;1
Marwan
spune:G nduri către lumea n care vrem să fim liberi Grecii tot mai des n zillee noastre de criză ies n stradă mpotriva robiei biometrice La noi n Rom nia deşi s-au str ns peste un milion de semnături pentru referendum n această privinţă, preşedintele marinel o emis un comunicat sec prin care se dispensa de rolul care i-a fost solicitat şi a lăsat problema n ambiguitate. Spre deosebire de Grecia trăitoare ntru ortodoxie tot n Rom nia procentual ortodoxă mulţi sunt nc ntaţi să se lase scanaţi aşa precum nişte legume, pungi cu alimente sau precum animalele. Să nţeleg că grecii s -or smintit n aşa fel nc t ies n stradă pentru proteste sau azi tehnologia nu este at t de acaparantă pentru cele sufleteşti astfel nc t apare doar ca fenomen al imperativului societal gata dat fără vreun echivoc unei existenţe ntru imanenţă ca un atare n viaţa noastră? Numai bine atunci; dacă grecii sunt smintiţi că ies n stradă pentru aşa ceva atunci nu ne mai răm ne dec t să acceptăm toate provocările tehnologiei pe bandă rulantă fără nici cele mai mici ndoieli de conştiinţă fiindcă acestea sunt doar consecinţe ale adaptării la mersul sau demersul evoluţiei societale şi astfel că nu au a face cu cele sufleteşti, chiar dacă ncet dar sigur depindem de acestea uneori chiar inconştient or tacit Să g ndim totuşi puţin şi la nelimitele juridice ale nfluienţei tehnologiei n viaţa omului care pot să ducă la dependenţe dintre cele mai pavloviene la nivelul raportului om -stat Poate că şi Părintele Rafail Noica era pe dinafara fenomenului c nd o făcut afirmaţia că din punct de vedere tehnologic se poate face cam orice astăzi cu omul SAU probabil că pentru unii este mai căldicel să trăiască bine aşa undeva ntre "minunata lume nouă" "1984" şi " n ţara ultimelor lucruri" grecii se pare că nu prea vor, de aceea oare ies la proteste? Omule drag, iertare dar eu nu sunt un apocalipto maniac (doar că am ceva cu sectarii, exportaţi &importaţi din America sau cu ecumeniştii care -i numesc pe sectari fraţi; asta este altceva şi sunt ndreptăţit să am fiindcă ştiu cum se spală creierul pe acolo) dar asta nu nseamnă că ignor aspectele deşertăciunii pe care o aduce tehnologia prin provocările acesteia naintea lumii aduse; ŞI Se pare că omul este suficient de mpăm ntenit cu ale vieţii celei lumeşti nainte de celelalte ale vieţii duhovniceşti, cu alte cuvinte este pregătit să le accepte pe toate fără a mai cugeta la consecinţele ulterioare de conştiinţă Tehnologia poate fi o capcană atunci c nd invadează prin spaţiul laic structuralul decizional uman cu privire la viaţa i nsăşi şi şi poate subordona conştiinţele ntocmai prin acel "mai presus" al imperativului legislativ categoric să zicem care la un moment dat poate formula implicitul unui legislativ care să aducă ncuibarea n conştiinţă a unei legislaţii potrivnice credinţei, prin tocmai tehnologizarea vieţii omului ntru toate Tehnologia se poate impune statal printr -o legislaţie care, av nd discernăm ntul omului influienţat, printr un acord decizional contractual societal, ca manifestare de voinţă dată cu o conştiinţă influienţată prin manipulare, neafectată nsă de modalităţile unei boli sau altor factori clinici, la un moment dat poate să genereze dependenţe sau să degenereze ntr -o abordare pavloviană la nivelul raportului dintre nivelul etatist şi edificiul cetăţenesc Să sperăm că prin tehnologie nu se va ajunge la un asediu asupra conştiinţei cetăţii care să afecteze starea sufletească a societalului care să fie probat ca masă gregară DAR pericolul unei astfel de nregimentări se iscă la momentul c nd tehnologia escaladează discernăm ntul omului indirect sau direct printr -o legislaţie care impune argumentul tehnologic ca esenţial n ntregul vieţii omului Vezi tu omule drag din perspectiva asta le dau dreptate grecilor să protesteze şi să ceară statului să şi cunoască limitele influienţei n vieţile lor, Doamne, ajută Eu ca cetăţean am ndrituit statul să -mi reprezinte interesele şi să -mi reglementeze mecanismele de funcţionalitate societală iar tu stat vrei mai apoi, după ce eu ca cetăţean ţi -am delegat compentenţa spre a-mi reprezenta interesele mele cetăţeneşti, să mă duci la robia tehnologică, aici este temerea mea Poate că sunt un factor premergător şi at t; ceea ce evident ar cam trebui să denote din partea cetăţenilor puţină prevedere dacă nu mefienţă cu privire la tehnologizarea şi cărduirea vieţii omului nu isterie dar atenţie cuminte şi puţină şiretenie şi oricum nu aş vrea să fiu părtaş la o societate scanată precum animalele sau alimentele sincer ţi mărturisesc Omule drag SAU nu aş vrea să mi se spună că fără scanare nu se poate trăi sau fără scanare nu am sănătate sau doar scanarea este o condiţie esenţială a vieţii, fiindcă atunci voi avea impresia unui episod al unui tribunal computerizat ca cel descris de Papini n Cartea Neagră C nd am scris factor premergător am g ndit şi la aspectul de pecete ideologizantă, orice premergere fizică are şi un fapt de nt mpinare ideologizant prin care se educă ducerea omului la gregaritatea acceptării a ceva anume să nu uităm că nainte de colectivizare s -o făcut educaţia ideologică mai apoi s -o trecut la partea practică iar cei care nu or vrut li s -o dat reeducarea sau exilul p nă la moarte ŞI ţi mai ofer un exemplu, omule drag; faptul că am un duhovnic, faptul că ţin posturile, faptul că mi fac Sf nta Cruce c nd trec pe l ngă o Biserică Naţională Creştin Ortodoxă i deranjază pe mulţi pe foarte mulţi şi nu de puţine ori faptul că am să zicem o altfel de viaţă ritualică de ortodox practicant deranjază şi duce la izolare şi la privirea mea ca un fundamentalist felul de viaţă ortodox practicant st njeneşte pe mulţi astăzi, mai mulţi dec t ţi imaginezi tu omule drag iar dacă ndrăznesc să ntreb un sectar ce legătură are cu Rom nia (prin) secta din care face parte iarăşi deranjez preoţi ortodocşi adepţi ai ecumenismului Atunci c nd statul prin legi te obligă la anumit comportament care să sfideze cele enumerate ce te faci? ŞI mai ales c nd statul deja are o majoritate care şi ea te obligă la o or nduire care nu mai este n r nduiala dreaptă a credinţei tale ce te faci? şi cele două forţe te izolează chiar şi fizic prin faptul marginalizării pe criteriul că nu eşti ca ei ce te faci? ce te faci c nd controlul este at t de tehnologizant şi at t de strict nc t statul pătrunde n intimitatea vieţii tale păm nteşti şi ţi cunoaşte toate mcanismele tale psiho-fizice şi la o adică ţi incumbă un comportament după or nduirea sa şi nu după r nduiala dreptei credinţe? P nă şi filosoful Socrate o sf rşit o prost fiindcă s -o luat la proces cu societalul grec atunci c nd nu o mpărtăşit opiniile unei majorităţi care era nclinată mai mult spre clişeul vieţii "sofiste" dec t către analiza să zicem "dialectică" a acesteia Omule drag p nă una alta Cezarul este la stăp nirea lumii prin amăgire şi tot Cezarul are şi legile lumii prin contractul social mai nou ca unitate n diversitate săv rşit de după marea nşelătorie a lui libertate, egalitate, fraternitate şi cam tot Cezarul promovează prozelitismul tehnologiei ca unică şansă ecumenică a lumii a omului spre veşnicie dar mă rog, formaţia mea juridică poate să aibe uşoare implicaţii pesimiste, n ceea ce priveşte libertatea interioară a omului, spre a vedea astfel doar partea aservitoare a legii care poate să fie pentru lume mai presus de toate cele de Dumnezeu r nduite iar formaţia mea filosofică să conţină mici introspecţii de sorginte socratică să le zic puţin caustice dar nu amestec aspectele doar ncerc să descopăr nuanţele activităţii Cezarului care n alte vremi dădea edicte care impuneau nchinarea la idoli sau poruncea m ncarea din carnea jertfită idolilor sau pur şi simplu stabilea or nduiri care afectau conştiinţa sau aveau menirea să ştirbească discernăm ntul creştinilor cu o viaţă altfel Astăzi Cezarul este mult mult mai abil iar provocările tehnologiei sunt ur ciuni precum ispita din pustie către Hristos, adică omule ţi ofer lumea asta la picioare numai să accepţi or nduielile mele, tehnologice să nu uităm că Cezarul niciodată nu se mulţumeşte doar cu o nchinare de context ci vrea mult mai mult vrea ca nchinătorii să fie fără tăgadă şi doar ai lui Eu omule drag doar am expus ceea ce g ndesc prin prisma a ceea ce am citit şi experimentat n viaţa asta p nă la ncă junii ani de acum, sincer fără vreun ocoliş nu este vorba de vanitate aici sau de vreun puseu narcisist la nivel de raţiune suficientă ci pur si simplu scriu ce g ndesc c t priveşte lecţiile seci, de la unii şi de la alţii, comentatori sau nu de pe margine, mărturisesc faptul că am avut parte n viaţa aceasta să nt lnesc oameni care poate nu au fost publicitaţi vreodată, dar de la care am putut să dob ndesc acel CEVA care poate să nsemne n sens juridic arta "binelui şi echităţii" sau filosofic "dragostea de sophia" ceea ce poate să nsemne măcar ncercarea unei g ndiri n libertate at ta tot mulţumesc Lui Dumnezeu pentru că mi -a ngăduit un duhovnic straşnic ntr -un spaţiu punctat cu mănăstiri şi Sfinţi ai Bisericii Naţionale Ortodoxe care nu s -au sfiit să lupte cu dreaptă credincioşie şi dreaptă socoteală mpotriva sistemului comunist care dorea altceva dec t sfinţenia Ortodoxiei şi rom nismul nsă mi doresc un sigur aspect pentru viaţa mea să fiu liber n conştiinţă şi să nu fiu constr ns mai ceva dec t n trecut de o conjunctură tehnologică n ceea ce priveşte viaţa mea telurică ntr-at t nc t să mi se ceară un acord de voinţă şi de conştiinţă prin care să mi se analizeze orice mişcare, orice capacităţi psiho-fizice sau mai grav să fiu ştirbit prin această scanare şi urmărire de prezumpţia de nevinovăţie, adică să mă transform dintr-un om liber ntr un om asupra căruia să planeze prezumpţia de vinovăţie sau ntr -un om care fără de scanare este pierdut vieţii acesteia sau n altă accepţie să mă trezesc că nu mai pot avea o viaţă aici pentru cea de Apoi din pricina faptului că statul se substituie Cerului iar cezarul şi arogă rolul Lui Hristos
Shahid
Great plugin!! I am ielemmpnting a site where it would be useful to be able to display, not only the date, but the time it was uploaded as well. I don't see it in the current options, can it be done? If not now, maybe in the next version?I do have one minor problem with creating the initial folder for a new user who has not uploaded files before. It DOES create the folder, but gives me three disconcerting WARNING messages above. Reloading the page or uploading a file clears the message from the screen. Can I fix this somehow, since I'd rather not have newly registered users see this?Here is the text of the message:Warning: scandir(/home/spresso/public_html/impactprinting.net/wp-content/list_yo_files_user_folders/ron/) [function.scandir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/spresso/public_html/impactprinting.net/wp-content/plugins/list-yo-files/helpers.php on line 418Warning: scandir() [function.scandir]: (errno 2): No such file or directory in /home/spresso/public_html/impactprinting.net/wp-content/plugins/list-yo-files/helpers.php on line 418Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/spresso/public_html/impactprinting.net/wp-content/plugins/list-yo-files/helpers.php on line 419 -Thanks
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar