Mazda a înregistrat o crestere semnificativă a vânzărilor în primele nouă luni ale acestui an în România. Constructorul japonez a comercializat 585 de unităti, cu 43% mai multe fată de aceeasi perioadă a anului trecut.
Cel mai bine vândut model în primele trei trimestre ale acestui an a fost SUV-ul CX-5, cu 250 de unităti, reprezentând o crestere cu 55% comparativ cu perioada similară din 2013, în timp ce volumul vânzărilor Mazda3 a crescut cu 51%, la 192 de unităti. Mazda6 încheie top 3 cele mai vândute modele ale constructorului cu 140 de autoturisme comercializate, în crestere cu 26% fată de anul trecut.
“Multumită noii generatii de modele am continuat să crestem pe parcursul acestui an si am avut o dinamică superioară pietei. Cel mai căutat model Mazda este în continuare CX-5. Acesta se pozitionează foarte bine în segmentul SUV, care are o pondere însemnată în piată. Toate cele 3 modele care au contribuit la această crestere importantă integrează suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scăzut si designul premiat KODO”, a declarat Dragos Grapinoiu, Marketing Manager Mazda.
Gama Mazda a fost completată recent cu a patra generatie a celui mai vândut roadster din toate timpurile, MX-5, urmând ca si noua subcompactă Mazda2 să fie prezentată la nivel mondial si european în această toamnă.
.