transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-08-2011

Mazda CX-5, SUV-ul crossover compact cu tehnologiile inovatoare SKYACTIV - in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt

Mazda CX-5, SUV-ul crossover compact cu tehnologiile inovatoare SKYACTIV - in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt Mazda Motor Corporation va prezenta noul SUV crossover compact Mazda CX-5 în premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 (13 – 25 septembrie 2011). CX-5 va fi primul model al noii generaţii de produse Mazda ce vor îngloba gama completă a tehnologiilor inovatoare SKYACTIV şi noua temă de design „KODO – Sufletul mişcării”.

Mazda CX-5 evoluează caracterul „fun to drive” reprezentativ pentru Mazda şi va fi introdus progresiv pe toate pieţele începând cu prima parte a lui 2012. Dezvoltat în jurul întregii serii de tehnologii SKYACTIV – incluzând noile motoare pe benzină şi diesel, transmisii manuale şi automate, caroseria şi şasiul noi – CX-5 oferă un răspuns precis şi o experienţă superioară în condus, înregistrând în acelaşi timp performanţe remarcabile de mediu şi de siguranţă.

Gama europeană de motorizări va include propulsorul SKYACTIV-G 2.0, benzină şi SKYACTIV-D 2.2, diesel disponibile în versiuni standard şi de mare putere. Fiecare motor are o rată de compresie record de 14:1 pentru o eficienţă optimă. Mazda se axează pe atingerea performanţelor excepţionale de mediu pentru un SUV compact şi are ca obiectiv un nivel de emisii de CO2 sub 120g/km pentru modelul de motor SKYACTIV-D 2.2*.


Mazda CX-5 va fi de asemenea primul model de serie ce va îngloba noua temă de design Mazda, „KODO – Sufletul Mişcării”, prezentată în premieră pe conceptele SHINARI şi MINAGI. Temele unice ale limbajului KODO includ o nouă parte frontală cu un design tematic îndrăzneţ şi un stil dinamic care transmit un sentiment puternic de vitalitate şi agilitate.

Alături de CX-5, la standul Mazda de la Frankfurt va fi prezentată şi Mazda3 facelift. Noul model furnizează emisii scăzute de CO2, un caracter dinamic mai sportiv şi mai stabil, cu îmbunătăţiri la nivelul design-ului interior şi exterior şi niveluri superioare de calitate.

Denumit oficial, cea de-a 64-a ediţie a “Internationale Automobil-Ausstellung” (IAA), Salonul Auto de la Frankfurt va fi deschis pentru presă pe 13 şi 14 septembrie şi pentru public începând cu 15 până pe 25 septembrie. Mazda va susţine o conferinţă de presă marţi, 13 septembrie, de la 14:15 la 14:30, ora locală..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Willian
I'm just reading the Autocar reltuss for the new Nissan GTR, which is a very high performance car with very good brakes.It is heavier than a mazda 2 but should be have very good braking figures. A small citroen C3 Picasso managed 48 metresThe nissan managed to stop in 41 meteres from 70 MPH I very much doubt that a Mazda 2 could stop from that speed in 25 metres.But the point still remains that the Highway codes figures are misleading and innacurate, as they are based on cars that are around 40 years old.Nvertheless I would suggest that all drivers allow themselves that 50 % margin of error just in case the conditions, weight of the car or iother factors conspire to increase your stopping distance. Only a fool would say that they were relying on being able to stop more quickly than they were ultimately actually capable of doing, having hit the back of another car and possibly injured themselves or other road users. Always allow a healthy braking distance and work on the worst case scenario, it will keep you safe and alive.
Buddy
Wait, I cnnaot fathom it being so straightforward.
Latoya
What an awesome way to explain this-now I know eevryhting!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar