transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-08-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-03-2015

Noul Civic Type R de la Honda: cel mai rapid hot hatch cu tractiune din lume debuteaza la Geneva

Noul Civic Type R de la Honda: cel mai rapid hot hatch cu tractiune din lume debuteaza la Geneva

După 5 ani de asteptare, primul Civic Type R din istorie cu un motor supraalimentat debutează cu un set de performante ce îl propulsează pe prima pozitie în segmentul compactelor sportive: 0-100 km/h – 5,7 secunde si o viteză de top de 270 km/h.

Primele trei generatii ale hot-hatch-ului nipon au demonstrat performantele dinamice de top oferite de tehnologia i-VTEC asociată motorizărilor aspirate, iar acum a venit momentul pentru ca Type R să acceseze potentialul supraalimentării.

Civic Type R este astfel primul model Honda la nivel mondial care va beneficia de noul propulsor 2.0 VTEC TURBO, unitate ce va oferi cel mai ridicat nivel de performantă din istoria de 22 de ani a gamei Type R.

Noul propulsor beneficiază de injectie directă, tehnologie VTEC si o turbină de ultimă generatie pentru a oferi performante de referintă în segmentul hot-hatch-urilor cu tractiune: 310 CP/6.500 rpm si 400 Nm/2.500 rpm. Parte a familiei Earth Dreams, propulsorul 2.0 VTEC TURBO va păstra caracteristica traditională a motoarelor Honda pe benzină cu zona rosie a turometrului marcată la 7.000 rpm. Gratie tehnologiei VTEC, noul propulsor va oferi cantităti importante de cuplu încă de la turatii inferioare în timp ce configuratia turbinei va sustine performantele pe întreaga plajă de turatie a motorului.

La acest capitol, cel al performantelor dinamice, noul Type R redefineste termenul de hot-hatch, cu un sprint 0-100 km/h realizat în doar 5,7 s si o viteză de top de 270 km/h.

Ambele valori stabilesc cifre de referintă în clasa hot-hatch-urilor cu tractiune.

Puterea este transmisă rotilor fată exclusiv prin intermediul unei transmisii manuale cu 6 trepte, această solutie fiind aleasă pentru a pune bazele unei relatii cât mai directe între masină si sofer.

Viteza de top de 270 km/h a fost posibilă datorită unui profil aerodinamic extrem de avansat, obtinut în urma designului asistat de computer si a testelor în tunelul aerodinamic de la facilitatea de dezvoltare din Sakura, Japonia (unde a fost dezvoltată si unitatea de propulsie pentru monopostul de F1 McLaren-Honda).

Dincolo de nivelul de atractie exercitat de liniile lui Type R se află o stabilitate exceptională la viteze mari asigurată de valori de top în materie de apăsare aerodinamică.

Unul dintre elementele aerodinamice cu rol esential în ecuatia optimizării curentilor de aer este podeaua plată a caroseriei care, împreună cu difuzorul aerodinamic din partea din spate a masinii, generează o zonă de curenti de aer care „lipeste“ efectiv masina de asfalt.

Eleronul impozant are o structură specială în partea superioară, gândită pentru a genera si mai multă apăsare aerodinamică în timp ce partea din fată a masinii prezintă decupaje generoase cu scop dublu, de a oferi o răcire eficientă si de a genera curenti de apăsare pentru o stabilitate ideală la viteze mari.

Pentru a folosi la maxim resursele generoase de putere oferite de noul Type R, sistemul de frânare a fost dezvoltat special pentru acest model de către prestigiosul producător Brembo si dispune de discuri perforate si ventilate cu diametru de 350 mm în fată cu etrieri cu 4 pistoane. Noul Type R va beneficia de anvelope dezvoltate special împreună cu un reputat producător mondial, ce vor fi montate pe jante cu design special pe 19“.

O altă premieră tehnologică aplicată noului Type R este sistemul de amortizoare adaptive ce permite controlul independent pe fiecare roată cu scopul de a limita efectele nedorite ale transferului de greutate pe perioadele de acceleratie/frânare sau schimbare de directie. Gestionarea atentă a miscărilor verticale ale rotilor generează o tinută de drum extrem de stabilă, importantă atât în plan dinamic cât si atunci când vorbim despre confort în exploatarea de zi cu zi.

Puntea fată beneficiază de o arhitectură specifică modelului Type R (intitulată Dual Axis Strut Front Suspension), dezvoltată special pentru transfera puterea motorului cu maximă eficientă. În comparatie cu un Civic de serie, fenomenul de virare indusă de cuplu este redus cu 50% în timp ce noua configuratie a puntii spate îmbunătăteste cu 180% rezistenta la torsiune.

Noul Civic Type R va fi primul model Honda la nivel european ce va beneficia de un mod de condus special intitulat „+R“ ce poate fi accesat prin intermediul unui buton plasat în zona cadranelor de bord. Activarea acestui mod de condus oferă un răspuns mai agresiv din partea motorului prin modificarea caracteristicilor de livrare a cuplului, o rigiditatea superioară din partea sistemului adaptiv de amortizare (+30% fortă suplimentară de amortizare) si o asistare redusă din partea directiei electrice pentru un plus de feedback.

Interiorul primeste elemente distinctive printre care se numără maneta schimbătorului cu element superior din aluminiu, scaune cu suport lateral pronuntat, plafon din material de culoare neagră si cusături rosii pe scaune si volan.

Clientii vor putea opta pentru pachetul GT ce include accente rosii în zona spoilerelor fată/spate precum si o suită generoasă de echipamente de confort printre care se numără sistemul de climatizare cu două zone, senzori de parcare fată/spate, senzori de lumină/ploaie, sistem de navigatie Garmin integrat în interfata multimedia Honda Connect, lumină ambientală de culoare rosie, sistem de sunet Premium cu 8 difuzoare si o putere de 320 W etc.

Pachetul GT include si sistemele de asistentă din suita ADAS: Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition, High Beam Support System, Blind Spot Information si Cross Traffic Monitor. Ca si versiunea de serie a modelului Civic, Type R va beneficia în standard de sistemul City Brake Active.

Noul Type R va fi disponibil în România în toamna acestui an. Data exactă de lansare, preturile si echipările vor fi comunicate ulterior.

În cadrul Salonului Auto de la Geneva, Honda va prezenta si versiunile de serie Jazz, HR-V, NSX si conceptul FCV.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar