transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-08-2013

Noul Mercedes-Benz Clasa S - disponibil in showroom-uri din august 2013

Noul Mercedes-Benz Clasa S - disponibil in showroom-uri din august 2013

Construită după trei principii tehnologice, "Intelligent Drive", "Efficient Technology" şi "Essence of Luxury", noua Clasă S extinde graniţele tehnologiei auto către zone neexplorate până acum. Clasa S nu este un vârf de gamă tehnologic doar pentru Mercedes-Benz, el devine un nou reper al construcţiei de autoturisme.
 
La fel ca în cazul tuturor generaţiilor lansate până acum, clienţii se aşteaptă ca noua Clasă S să fie revoluţionară la toate capitolele pentru ca astfel să continue să fie "cel mai bun automobil din lume".

Dr Dieter Zetsche, Preşedintele Consiliului de Administraţie Daimler AG şi Directorul diviziei Mercedes-Benz Cars, afirmă: "Mai mult decât să ne dorim siguranţă sau design, putere sau eficienţă, confort sau dinamism, aspiraţia noastră a fost "the best or nothing" în toate aspectele."

"The Essence of Luxury" este reprezentată de atenţia acordată fiecărui detaliu al maşinii pentru obţinerea finisărilor perfecte. Scopul nostru este de a avea detalii perfecte, iar acest lucru se poate vedea cel mai bine la interior. Fie că vorbim despre scaune sau sistemul de climatizare, butoanele de control sau designul, sistemul de infotainment sau confortul şi siguranţa locurilor din spate, avem un numitor comun: au fost adoptate idei noi, realizate cu perfecţiune la un nivel calitativ ce devine un nou standard pentru modelul de top Mercedes-Benz, dar şi pentru inginerii noştri.

Atingerea unui nou nivel este valabilă şi pentru siguranţă. Maşina care acum zece ani introducea pe piaţă revoluţionarul sistem PRE-SAFE a fost apoi echipată cu DISTRONIC PLUS, pentru ca acum să ofere o nouă perspectivă asupra siguranţei şi confortului la volan.

Mercedes-Benz o numeşte "Intelligent Drive" - "Condusul inteligent": o serie de noi sisteme introduse la noua Clasă S o transformă într-o experienţă mai confortabilă şi mai sigură ca niciodată.

Noul Mercedes-Benz Clasa S este atât de eficient încât aproape sună utopic: în doar 10 ani, prin programul "Efficient Technology" - "Tehnologie eficientă", Mercedes-Benz aproape a înjumătăţit consumul de carburant în segmentul de putere de 150 kW. De exemplu, consumul de combustibil a ajuns acum la o medie de 4.4 litri pentru 100 km parcurşi iar coeficientul aerodinamic al noii Clase S devine un record şi în acelaşi timp un standard al segmentului cu valoarea sa de 0.24. Modelul S 300 BlueTEC HYBRID va coborî şi mai mult către un cd de doar 0.23 datorită unor optimizări aerodinamice suplimentare. Mai mult, noua Clasă S este prima maşină din lume care renunţă complet la becurile convenţionale în favoarea LED-urilor, devenind astfel, încă o dată, un adevărat pionier tehnologic.

Design modern, cu forme senzuale

Oameni din toate colţurile globului pot recunoaşte instantaneu un Mercedes-Benz. "Faţa" Mercedes-Benz este cel mai preţios tipar din istoria de design a mărcii. "Designul sofisticat al Clasei S a fost dintotdeauna o expresie a luxului şi grandorii automobilistice, indiferent de era în care ne aflam. Iar noua noastră Clasă S continuă şi confirmă mai mult ca oricând această tradiţie. Cu arhitectura sa clasică pentru o caroserie dominată de forme fluide, noua limuzină este reprezentarea modernă a senzualităţii auto. Noua Clasă S este caracterizată de liniile sofisticate ale unui limbaj de design progresiv, combinat cu eleganţa clasică a maşinilor Mercedes-Benz din anii 1930, menţionează designerul şef Gorden Wagener.

Noua Clasă S este echipată de acum cu o grilă a radiatorului mai mare ca niciodată, amplasată într-un unghi mai drept şi cu un design tri-dimensional, care subliniază superioritatea evidentă şi ambiţia de lider absolut. Cu o nouă capotă a motorului, un plafon sub formă de dom a cărui linie curge armonios spre spate şi o parte spate uşor curbă, noua Clasă S are proporţii de limuzină de lux clasică. Dimensiunile şi spaţiul au devenit elemente sofisticate ale noii Clase S, conforme cu prestigiul acesteia. Mai mult, linia sofisticată a plafonului ce curge lin spre spatele curbat a fost gândită astfel încât să sugereze o imagine de coupé pentru partea posterioară.

Una din liniile definitorii pentru designul noii Clase S coboară discret din partea din faţă către spatele maşinii.  Ea conferă maşinii un aspect foarte dinamic, chiar şi atunci când nu se află în mişcare. Formele convexe şi concave rezultate din folosirea acestei linii mediene sunt de o subtilitate remarcantă şi îi conferă caroseriei lungi un aspect puternic emoţional. Aripile spate evazate la nivel median subliniază caracterul atletic al maşinii.
 
Suprafeţele clare şi elegante precum şi liniile mediene desenate puternic pe partea laterală a maşinii creează o emoţie deosebită privitorului pe măsură ce curg către partea din spate a maşinii. Aceasta este desenată foarte elegant şi este uşor curbată, cu rol estetic, dar şi aerodinamic. Liniile orizontale ce completează designul capotei portbagajului sporesc imaginea puternică a formei foarte late a spatelui atunci când priveşti maşina din spate. Una dintre semnăturile de design Mercedes-Benz poate fi văzută la nivelul lunetei ce este prelungită în ambele părţi laterale în montanţii spate. Partea superioară a geamului spate este rotunjită, un element de design ce îi conferă maşinii un aer de coupé veritabil. Adevăratele elemente vedetă ale părţii posterioare sunt noile lămpi spate, care sunt integrate complet în caroserie şi includ toate funcţiile de iluminare într-o singură unitate. Designul interior, meticulos realizat al acestora, contribuie la imaginea perfecţionistă a noii Clase S.

Tehnologie LED: prima maşină din istorie care nu are nici măcar un bec convenţional

La aproximativ 100 de ani de la lansarea în producţia de serie a sistemelor de iluminat pentru automobile, Mercedes-Benz inovează lumea auto din nou folosind exclusiv tehnologia LED-urilor. Clasa S este primul automobil din lume a cărui lumină interioară sau exterioară este exclusiv furnizată de tehnologia LED, nefiind folosit nici măcar un bec convenţional. Mercedes-Benz îşi consolidează astfel poziţia de pionier în domeniul iluminării în industria auto. În acelaşi timp, funcţionalitatea sistemelor de iluminat ale noii Clase S este dusă la un nou nivel, tot în premieră mondială: din grijă pentru participanţii la trafic ce călătoresc în spatele noii Clase S, intensitatea iluminării stopurilor este coborâtă faţă de nivelul normal pe timp de noapte sau la staţionările în trafic intens - la semafor, de exemplu.

Aproape 500 de LED-uri luminează drumul, maşina, interiorul şi portbagajul. În funcţie de dotarea maşinii, LED-urile pot alimenta:

•    Farurile: fiecare include pânâ la 56 de LED-uri;

•    Stopurile: fiecare include 35 de LED-uri (plus 4 pentru lampa de ceaţă spate);

•    Interiorul (inclusiv iluminarea ambientală): aproximativ 300 de LED-uri sunt folosite.

Vizibilitatea şoferului este îmbunătăţită de două sisteme de asistenţă electronică ce au fost modificate la nivel de funcţionalitate - Adaptive Highbeam Assist Plus şi Night View Assist Plus. Datorită unei noi camere video stereo şi a unor senzori radar multistage, Clasa S are acum o vizibilitate artificială de 360 de grade controlată electronic şi poate detecta pericolele de pe drum mult mai eficient şi rapid.

Motorizări: lider al eficienţei indiferent de clasa de putere

În primul său an de comercializare, noua Clasa S este dotată cu două versiuni cu sisteme de propulsie hibride, una cu motor convenţional cu benzină şi una diesel: S 400 HYBRID, S 300 BlueTEC HYBRID, S 500 şi S 350 BlueTEC. Toate motorizările sunt caracterizate de consumuri de combustibil mai mici cu până la 20 de procente faţă de cele ale modelului precedent şi toate îndeplinesc deja normele de poluare ale Euro 6. Mai mult, S 400 HYBRID şi S 350 BlueTEC îndeplinesc criteriile de eficienţă Clasa A, iar S 300 BlueTEC HYBRID a primit o clasificare A+.

"Noua Clasă S obţine valori de consum şi emisii poluante care acum câţiva ani ne păreau utopice pentru limuzinele de lux", spune Prof. Thomas Weber, membru al Consiliului de Administraţie Daimler AG, responsabil pentru cercetare şi directorul Diviziei de Autoturisme Mercedes-Benz. "Iar acesta este doar începutul iniţiativei noastre pe care am numit-o 'Green Leadership'. Foarte curând vom lansa S 500 Plug-In HYBRID – prima Clasă S cu un consum mediu de benzină mai mic de 4 litri pentru 100 de kilometri parcurşi." Astfel, noua Clasă S va fi acum propulsată de toate tipurile de motoare disponibile: de la propulsie convenţională alimentată cu benzină sau diesel la cea hibridă cu motare cu benzină sau motorină şi chiar hibridă plug-in în premieră.

Suspensii: primul sistem de suspensie din lume cu "ochi"

Noua Clasă S este prima maşină din lume capabilă să detecteze neregularităţile drumului din faţa maşinii. Dacă sistemul ROAD SURFACE SCAN detectează astfel de probleme ale drumului prin intermediul camerei stereo, un alt sistem, MAGIC BODY CONTROL, reglează instantaneu suspensia pentru a face faţă situaţiei. Acest sistem inovator de suspensie este disponibil opţional pentru modelele echipate cu motoare cu opt cilindri. Echiparea standard a noii Clase S include sistemul de amortizare adaptivă, controlat electronic şi o versiune îmbunătăţită a sistemului de suspensie pneumatică AIRMATIC.

Interiorul: spaţiu amplu şi robusteţe exemplară

Cu arhitectura sa clară, designul interior al noii Clase S reprezintă reţeta ideală pentru o limuzină clasică, superioară, de cea mai nouă generaţie. Caracterul interior este foarte expresiv, design-ul bordului este fluid, senzual şi elegant. Elementele poziţionate orizontal şi liniile clare ale interiorului crează senzaţia de spaţiu amplu şi de robusteţe exemplară. Calitatea superioară şi eleganţa designului se armonizează cu funcţionalitatea: interiorul Clasei S combină în mod ideal confortul pasagerilor, spaţiul generos şi ergonomia impecabilă, la cel mai înalt nivel.

Materialele folosite şi culorile propuse sunt coordonate perfect şi lasă impresia că interiorul este construit unitar, nu din mai multe segmente. Inserţiile din lemn abundă pe tabloul de bord şi consola centrală. Toate butoanele şi comutatoarele sunt acoperite de suprafeţe metalice finisate, sporind astfel calitatea excepţională a noului interior al Clasei S.

Şi pasagerii din spate beneficiază de locuri first-class - designul exclusivist al scaunelor din spate, panourile uşilor şi toate sistemele de control sunt finisate şi construite la acelaşi nivel calitativ foarte ridicat, precum cele destinate pasagerilor din faţă. Ca un element de individualizare suplimentar, dotarea opţională "First Class Rear" încorporează o consolă centrală Business ce combină dotări pentru confortul personal cu o ergonomie exemplară. Ea conţine un telefon, spaţii de depozitare suplimentare şi o masă pliabilă.

Conceptul: tot ce este mai bun pentru interiorul unei maşini

Pentru prima oară în istoria Clasei S, dezvoltarea interiorului a fost făcută punând accentul pe versiunea cu ampatament lung. Cu totul nou în procesul de dezvoltare, limuzina cu ampatament standard a fost derivată din cea cu ampatament lung. Acest lucru a fost posibil deoarece Clasa S nu este doar o limuzină care, în Europa şi America de Nord, este condusă chiar de proprietar. Cea mai prestigioasă limuzină Mercedes-Benz, vârful de gamă al mărcii, este o limuzină care în Asia este foarte frecvent condusă de un şofer, iar proprietarul ia loc în spate. De aceea, consecinţa logică a succesului Clasei S ca limuzină cu şofer a fost dezvoltarea la un nivel cu totul special a caracteristicilor locurilor din spate în materie de confort şi siguranţă. Este astfel clar că în noua Clasă S pasagerii din spate beneficiază de confort “first-class”.

Pasagerii noii Clase S beneficiază de o creştere moderată a dimensiunilor maşinii faţă de fosta generaţie, dar acest lucru se traduce prin creşterea spaţiului interior la toate capitolele: sunt acum disponibili 12 milimetri suplimentari de spaţiu la nivelul capului pentru şofer, precum şi un spaţiu la nivelul umerilor mai mare cu 14 milimetri,  iar spaţiul la nivelul coatelor în faţă a crescut cu 10 milimetri. Datorită creşterii cu 14 milimetri a spaţiului la nivelul genunchilor în spate, călătoria devine şi mai confortabilă pentru pasagerii de aici. Spaţiul la nivelul umerilor pentru pasagerii din spate a crescut cu până la 9 milimetri.

Conceptul de afişaj şi control: un centru de comandă nou şi elegant

Noul centru informaţional al Clasei S este format din două display-uri TFT cu rezoluţie foarte înaltă ce afişează informaţia în format 8:3 şi au o diagonală de 30.7 cm. Display-ul din stânga preia funcţiile de afişaj al fostului panou de instrumente de bord, punându-i la dispoziţie şoferului toate informaţiile necesare şi relevante. Display-ul din dreapta afişează toate informaţiile sistemelor de infotainment şi confort. Pentru că noua Clasă S a trebuit să includă foarte multe funcţii noi, sistemul central de control a fost reproiectat pentru o ergonomie logică. Principalele consideraţii ale dezvoltării noului sistem au fost ergonomia, uşurinţa în utilizare, siguranţa, atractivitatea şi aspectul.

Sistemele de control şi de afişaj ale noii Clase S au fost proiectate unitar pentru a oferi o funcţionalitate perfectă atât în termeni de design, cât şi de funcţionalitate. Pe lângă noile display-uri, suprafeţele metalice ale butoanelor şi elementele de control realizate din aluminiu sunt caracteristici vizuale de o calitate foarte ridicată. Fiecare buton din interiorul Clasei S are un sunet aparte, un feeling deosebit şi o atenţie la detalii ce reprezintă adevăratul spirit Mercedes-Benz.

Complet noi pentru interiorul noii Clase S sunt noile sisteme de control pentru tastatura telefonului - acum cu touch, şi cel pentru setarea funcţiilor favorite de comandă - acum există 12 funcţii de memorie disponibile.
 
Comanda vocală LINGUATRONIC este disponibilă prin intermediul sistemului Speech Dialog System şi permite introducerea adreselor pentru sistemul de navigaţie într-o singură frază. Şi telefonul şi sistemul audio pot fi controlate tot vocal. O nouă caracteristică a sistemului de comenzi vocale este disponibilă opţional - citirea mesajelor text (SMS) sau a email-urilor.

Sistemul de control al climatizării: numeroase caracteristici noi creează o atmosferă extrem de plăcută

În timpul proiectării sistematice a noului sistem de climatizare, o atenţie deosebită a fost acordată îmbunătăţirii sistemului la nivel de performanţe, calitatea aerului, reglaje mai precise, nivel sonor şi eficienţă. O caracteristică complet nouă este pachetul AIR-BALANCE ce include un atomizor de parfum, ionizare a aerului şi o filtrare mai eficientă a aerului faţă de sistemul ce echipează modelul standard. Sistemul de climatizare automată THERMOTRONIC pentru locurile din spate include două zone adiţionale pentru îmbunătăţirea confortului climatic. Cotierele încălzite sunt o dotare complet nouă.

În premieră mondială, noua Clasă S este echipată cu un sistem activ de parfumare a interiorului - "active perfuming system" oferit ca parte a pachetului AIR-BALANCE. "Sistem activ" înseamnă că sistemul de parfumare se porneşte/ opreşte manual, iar intensitatea de parfumare este şi ea reglabilă manual. Sistemul de parfumare individualizează mirosul interiorului maşinii. El nu modifică mirosul interiorului permanent, iar moleculele de parfum nu afectează suprafeţele habitaclului sau hainele pasagerilor. Parfumul este discret, moderat şi se disipă rapid.

Scaunele: birou mobil şi centru de relaxare

Prin intermediul unor dotări oferite în premieră mondială - scaunele cu funcţie de masaj ENERGIZING bazată pe principiul HOT STONE sau sistemul de ventilaţie activă al scaunelor cu ventilatoare cu funcţionare reversibilă, Mercedes-Benz a ridicat nivelul de confort şi climatizare pentru scaunele noii Clase S la un nou standard pentru segmentul său. Inginerii care s-au ocupat cu dezvoltarea scaunelor au acordat o atenţie deosebită locurilor din spate. Pentru acest segment al maşinii sunt disponibile cinci configuraţii diferite pentru pasageri, inclusiv opţiunea Executive, cu scaune individuale cu spătar reglabil până la un unghi de 43.5 grade. Această poziţie le va permite ocupanţilor acestor locuri să se relaxeze cu adevărat sau să se concentreze mai bine la activităţile de birou desfăşurate în maşină, în mişcare.

Funcţia de masaj ENERGIZING este bazată pe principiul masajului cu pietre fierbinţi şi este oferită în premieră mondială pentru un automobil. Specialiştii în dezvoltarea scaunelor au creat o funcţie de masaj unică ce foloseşte 14 perne individuale gonflabile, amplasate în spătarul scaunului şi încălzite. Pasagerul poate alege unul din cele şase programe de masaj disponibile, două dintre ele folosind funcţia de încălzire a pernelor de masaj. Această funcţie de masaj inovatoare este disponibilă şi pentru locurile din spate.

Tot ca o premieră au fost folosite pentru scaunele climatizate ale noii Clase S ventilatoare cu funcţionare reversibilă. Atunci când este activată funcţia de ventiaţie a scaunului, într-o primă fază este absorbit în scaun aerul mai rece din exteriorul acestuia. Astfel, suprafaţa încălzită a scaunului este răcită mult mai rapid decât în cazul folosirii precedentului sistem de climatizare pentru scaune. După patru minute de funcţionare în acest mod, ventilatoarele din scaune sunt pornite automat în modul convenţional în care suflă aer pentru a păstra temperatura scaunului rece.

Pentru versiunea cu ampatament standard a noii Clase S sunt disponibile două configuraţii de scaune pentru locurile din spate: banchetă convenţională statică sau scaune individuale cu posibilitatea înclinării spătarului cu până la 37 de grade. Pentru versiunea cu ampatament lung sunt disponibile cinci configuraţii pentru locurile din spate. Mecanismele de control ale scaunelor sunt complet noi pentru versiunile de scaune de lux sau cu spătar reglabil. Spătarele scaunelor se controlează acum în regim separat de şezut, care la rândul lui poate fi setat pe plan orizontal şi vertical.

Unghiul maxim de reglaj al spătarului scaunului Executive din spatele locului pasagerului din dreapta a fost crescut de la 37 de grade la 43.5 grade, devenind astfel scaunul cu cel mai mare unghi de înclinare din segmentul limuzinelor de lux. Scaunul Executive include şi un suport pentru gambe care poate fi reglat în lungime şi ca înclinaţie. În completare, suportul pentru călcâie este integrat în scaunul dreapta faţă ce poate fi pliat aproape de bord atunci când nu este ocupat. Noua Clasă S oferă astfel cea mai relaxantă şi spaţioasă poziţie pentru scaunul din dreapta spate al versiunii sale cu ampatament lung şi scaune Executive.

Dacă maşina este echipată cu opţiunea de consolă centrală spate "First Class Rear", tunelul median ce porneşte de la consola centrală din bord este continuat stilistic până între locurile din spate. Aici, consola dintre scaune este echipată cu suporturi de băuturi climatizate ce folosesc tehnologie Peltier pentru a încălzi sau răci băuturile pentru o lungă perioadă de timp. La fel ca într-un scaun de avion, pasagerul are la dispoziţie măsuţe ce pot fi pliate sau depliate din consola centrală cu o uşurinţă remarcabilă, folosind doar o mână.

Caracteristicile multimedia: sală de concerte mobilă

Noua Clasă S este acum echipată cu un sistem multimedia complet nou, cu o ergonomie studiată atent, comenzi intuitive, vizualizări şi animaţii complet noi, ultra-moderne. O inovaţie importantă este sistemul de control pentru mai mulţi utilizatori - fiecare din cei patru pasageri poate accesa independent sursa media pe care şi-o doreşte din sistemul de entertainment.

Sistemul inovator Frontbass dezvoltat de Mercedes-Benz şi utilizat în premieră pentru un automobil de lux îşi face debutul mondial în noua Clasă S pentru toate sistemele audio disponibile pentru acesta. Subwooferele  sunt amplasate în dreptul picioarelor pasagerilor din faţă şi folosesc aproximativ câte 40 de litri de spaţiu din caroserie şi şasiu drept cameră de rezonanţă. Astfel, wooferele convenţionale amplasate în portiere nu mai sunt necesare. Difuzoarele pentru gama medie de sunet au fost amplasate mai sus, pe portiere. Această repoziţionare îmbunătăţeşte ambianţa sonoră şi măreşte spaţiul de depozitare disponibil în uşi.

Ca alternative la sistemul de sunet standard care foloseşte 10 difuzoare, sunt disponibile două alte sisteme de sunet ultra-performante. Ele au fost dezvoltate de Mercedes-Benz împreună cu specialistul în sisteme audio high-end Burmester: Burmester Surround Sound şi Burmester High-End 3D Surround Sound.
Prezentarea interactivă a conţinutului este caracteristica principală a noului sistem de navigaţie. Noile funcţii de navitainment includ o busolă animată, sistemul de informare a pasagerilor cu privire la rută similar cu cel folosit în avioane - "Driveshow" şi afişarea Google Maps pe unitatea centrală, dar şi pe monitoarele din spate.

Informarea asupra situaţiei de trafic este acum afişată într-o formă nouă, iar, cu ajutorul sistemului Live Traffic Information service, datele legate de traficul de pe traseu sunt transmise în timp real. Astfel, sistemul de navigaţie este acum mai bine informat ca niciodată asupra situaţiei în care se află drumul ce urmează să fie parcurs.

Caroserie: stabilitate maximă şi design ultra-uşor de calitate superioară

Ţelul Mercedes-Benz a fost acela de a crea pentru noua Clasă S o caroserie cu un grad de rezistenţă impresionant la impact, o rigiditate excepţională pentru atingerea unei manevrabilităţi excelente şi pentru obţinerea unor niveluri de zgomot şi vibraţii mai mici ca niciodată. Clasa S beneficiază de generaţia a treia de caroserie construită în regim hibrid-aluminiu. Indicele de greutate scăzută - raportul dintre rigiditatea torsională,  greutatea şi dimensiunile maşinii - a fost îmbunătăţit cu 50 de procente faţă de modelul precedent.

Începând cu modelul din seria 220 dezvoltat în anii 1990, Mercedes-Benz a construit caroseriile mixând materialele uşoare pentru scăderea masei totale finale. În timp, caroseriile au devenit hibrizi construiţi din aluminiu şi oţel, iar metalul uşor a ajuns să însumeze peste 50 de procente din materialele folosite în total. Astfel, a fost posibilă păstrarea aceleiaşi greutăţi pentru limuzina S de-a lungul a 20 de ani şi chiar greutatea a scăzut uşor de la o generaţie la alta chiar dacă normele de siguranţă şi confort au fost sporite în permanenţă. Toată caroseria exterioară a noii Clase S, inclusiv plafonul şi partea frontală a caroseriei sunt construite din aluminiu. Celula de siguranţă pentru pasageri este construită prin folosirea unui oţel extrem de rezistent.

Construcţia ultra-uşoară a noii Clase S prin folosirea materialelor uşoare, optimizarea geometrică şi utilizarea unei tehnologii complexe pentru îmbinarea elementelor de caroserie şi şasiu îi permit limuzinei de top Mercedes-Benz să ridice standardele de siguranţă şi confort în segment, fără ca maşina să devină mai grea. Cu o rigiditate torsională de 40.5 kN (modelul precedent avea o valoare de 27.5 kN), Clasa S setează un nou record al segmentului la acest capitol.

Protecţie PRE-SAFE extinsă: prevenirea este esenţială

În urmă cu 10 ani, Mercedes-Benz a folosit un sistem de siguranţă activă absolut revoluţionar - sistemul de protecţie anticipativă pentru pasageri PRE-SAFE. De atunci şi până în prezent, sistemul a fost îmbunătăţit constant. Acum, pionierul sistemelor de siguranţă activă îşi sporeşte nivelul de protecţie încă o dată.

Noile funcţii ale sistemului PRE-SAFE pot ajuta la prevenirea coliziunilor cu pietonii şi vehiculele din faţa maşinii în traficul din oraşe, la evitarea situaţiilor periculoase create de traficul din spatele maşinii şi la îmbunătăţirea protecţiei oferite de centurile de siguranţă.

• Sistemul de frânare PRE-SAFE Brake poate detecta acum şi pietonii şi poate iniţia frânarea autonomă pentru a evita o coliziune până la viteze de maxim 50 km/h.

• PRE-SAFE PLUS poate recunoaşte un impact iminent din spate şi poate activa automat sistemul de atenţionare a traficului prin intermediul luminilor de avarie spate ce vor lumina intermitent la o frecvenţă foarte mare. Dacă pericolul unui impact persistă, sistemul poate activa automat sistemul de frânare al maşinii staţionate pentru minimizarea pericolului de accidentare în zona gâtului a pasagerilor. Această funcţie poate, de asemenea, să reducă riscul producerii unor noi accidente. Imediat înaintea impactului, funcţiile sistemului de protecţie anticipativă pentru pasageri PRE-SAFE sunt activate automat, în special centurile de siguranţă cu pre-tensionare reversibilă.

• Cu ajutorul funcţiei PRE-SAFE Impulse, şoferul şi pasagerul din dreapta faţă sunt traşi în sens invers direcţiei din care va surveni un impact prin intermediul centurilor de siguranţă, în faza incipientă a accidentului. Această nouă funcţie poate reduce substanţial riscul şi severitatea unui accident frontal.

Noi standarde de siguranţă pentru locurile din spate: caracteristici noi pentru Clasa S

Mercedes-Benz a extins gama de sisteme de siguranţă destinată locurilor din spate prin introducerea sistemului de extindere automată a prinderilor pentru centurile de siguranţă, centura de siguranţă cu airbag şi airbag-ul pentru şezutul scaunului. Primele două dotări amintite aici sunt standard pentru maşinile echipate cu "PRE-SAFE rear package". Sistemul de extindere automată a cataramei pentru centura de siguranţă este iluminat, iar un motor electric extinde şi retractează catarama automat ajutând astfel prinderea corectă a centurii în dreptul pelvisului şi toracelui. Pasagerul va fi astfel mai bine ancorat în scaun şi deci mai bine protejat în caz de accident, mişcările laterale şi longitudinale fiindu-i limitate pentru sporirea siguranţei.

Beltbag este o centură de siguranţă ce include un airbag menit să ajute la diminuarea rănirilor ce pot surveni în zona toracică la un impact frontal, când centura de siguranţă pune foarte multă presiune pe piepturile pasagerilor. Scaunele cu spătar ce se pot înclina sunt echipate cu cushionbag. Aceasta este o pernă amplasată în partea din faţă a şezutului. Dacă pasagerul stă înclinat spre spate în scaun, în momentul unui accident, el ar putea culisa pe sub centura de siguranţă. Perna de aer din şezut va avea grijă ca acest lucru, numit în limbajul de specialitate "submarining", să nu se întâmple. Această nouă dotare de siguranţă pasivă i-a permis companiei Mercedes-Benz să creeze scaune mai spectaculoase şi mai confortabile ca niciodată, extrem de sigure în caz de accident.

Intelligent Drive: conectat la toate simţurile
 
Evitarea accidentelor şi diminuarea consecinţelor acestora - aceasta este ideologia adoptată de Mercedes-Benz Accident Research, departamentul de siguranţă special creat de compania noastră sub motto-ul "Real Life Safety". Ideologia acestui departament a devenit o strategie urmată cu mare precizie în realizarea noii Clase S, unde numeroase sisteme noi de asistenţă lucrează în comuniune cu funcţiile noi sau îmbunătăţite ale maşinii. Astfel, confortul şi siguranţa sunt simultan îmbunătăţite. Acesta este Mercedes-Benz "Intelligent Drive". Toate funcţiile noi ale maşinii se bazează pe acelaşi sistem senzorial al maşinii, ce cuprinde camera stereo şi senzorii radar multistage.

"Sistemele de asistenţă inteligente analizează situaţii complexe pe care le poate întâlni maşina şi recunosc pericolele potenţiale de pe drum cu ajutorul unui sistem de senzori", explică Prof. Thomas Weber, membru al Consiliului de Administraţie Daimler AG, responsabil pentru cercetare şi Directorul Diviziei Mercedes-Benz Cars. "La figurat vorbind, noua Clasă S nu are ochi doar în faţă, are vizibilitate 360 de grade". Un factor cheie al noii Clase S este conectarea în reţea a tuturor sistemelor, pe care experţii o numesc "fuziune de senzori". Scopul final este acela de a fi asigurată o protecţie atât pentru pasagerii Mercedes-Benz, cât şi pentru ceilalţi participanţi la trafic.

Funcţiile de asistenţă pentru şofer sunt cele legate de confortul acestuia, cele care îl atenţionează vizual, acustic sau senzitiv precum şi cele care îi sporesc atenţia şi deci îi îmbunătăţesc reacţiile. Unele sisteme sunt chiar capabile să acţioneze în regim de corecţie în cazul unei urgenţe, de exemplu aplicarea autonomă a frânării pentru prevenirea unui accident sau micşorarea severităţii unuia iminent. Iată un rezumat al noilor sisteme de asistenţă pentru noua Clasă S şi al celor care au primit funcţii îmbunătăţite notabil:

• DISTRONIC PLUS cu Steering Assist şi Stop&Go Pilot ajută şoferul să păstreze banda de rulare pe care este înscrisă maşina şi poate urmări autonom maşinile din faţă în situaţii de trafic bară la bară.

• În premieră, datorită camerei video cu filmare stereo, sistemul Brake Assist -  BAS PLUS cu funcţia Cross-Traffic Assist este capabil să detecteze traficul perpendicular pe direcţia de deplasare a maşinii şi chiar şi pietonii. În plus, poate spori presiunea sistemului de frânare indiferent de cum apasă şoferul pedala.

• Dacă liniile de delimitare ale benzilor sunt intermitente, sistemul Active Lane Keeping Assist poate detecta dacă una din benzile adiacente este ocupată, în special din sens opus deplasării şi poate reduce riscul ca maşina să iasă pe contrasens aplicând automat frânele pe partea opusă celei spre care maşina se îndreaptă periculos.

• Adaptive Highbeam Assist Plus este sistemul ce permite fazei lungi a farurilor să fie activată în permanenţă fără a deranja traficul din sens opus, mascând automat vehiculele ce vin frontal în conul de umbră al farurilor.

• Night View Assist Plus a fost îmbunătăţit din nou pentru noua Clasă S şi a fost echipat suplimentar cu o cameră cu vedere termică. Night View Assist Plus poate alerta şoferul dacă detectează pietoni sau animale în zone neiluminate prin trecerea automată de la afişarea vitezometrului la o imagine foarte clară în care este evidenţiată sursa de pericol. O funcţie spotlight va folosi farurile pentru a ilumina direct în direcţia unui pieton detectat de sistem în întuneric, şoferul fiind astfel atenţionat asupra pericolului şi în acelaşi timp pietonul fiind şi el avertizat de apropierea maşinii.

• ATTENTION ASSIST poate atenţiona şoferul că a devenit inactiv sau obosit şi îi poate afişa timpul petrecut la volan de la ultima oprire. Mai nou, sistemulului îi poate fi setat un nivel de "sensibilitate", iar atunci când va emite o atenţionare, un spaţiu de servicii apropiat va fi anunţat imediat în sistemul de navigaţie al COMAND.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Mamata
I have several fegenils about this post.First, I had an experience recently with Ari in a store that made me lose it once we left. The reason I cried so much was not that Ari had the meltdown, I'm kind of used to them happening every once in a while and know that it's his brain chemistry. What was so hard about that event was watching others around me, most of whom pathologically avoided eye contact as if I were a leper.I've written about society being largely disconnected and becoming more disconnected as time moves forward. Paying a masseuse has taken over our need for touch. Instead of touching our friends, families and community, we pay to have it done in a tiny little room where no one else can see. Same thing with sharing our fegenils. As time moves forward, that is becoming more private. More and more people are paying therapists for that luxury now. I do like the job security in that sense, but wish we could all be a bit more transparent. I applaud that woman for not leaving because she was having a normal, human emotion. I wish that someone, anyone would have asked her about it and given her the chance to share or to say, Leave me alone. NOTE: I don't think less of you that you didn't approach her. You have to be comfortable doing something like that, in addition to having time to do so. I just wish someone would have engaged with her. Just like I wish someone would have engaged with me in the store to say, Fuck all these people you're doing the best you can. In general, I wish we could be a society that values the public display of all human emotions. We've gotten so polite and politically correct that we've just repressed too much, in my opinion.Now, with regard to that article. UGH It just saddens me that those things happen in this day and age. It's horrifying. But, going back to the theme of my comment, I feel that we're somewhat going backwards in the U.S. with regard to little girls. You've got puritanical megalomaniacs insisting on teaching abstinence only and refusing methods that keep children safe (you know, like birth control for Palin's daughter). We need to be teaching about the experience of love. We need to be teaching about love the connection you can have when you are with someone sexually. Everything is so technical that it makes the event like, well, an event. Many emotions are tied up in sex, whether people realize it or not. I don't know about any of you, but sex is an experience that includes more than where to put what and when. But, this female mutilation is just sick because it prevents the sensation of pleasure for a woman. I'm not quite sure why they believe Allah gave it to them just so their men could take it away. Megalomaniacs of a different sort, I suppose.
Hamoudi
If your scripts do dfirefent things, you can combine them with this utility.In your example, if you want to filter and log, you can load first the filtering script and then the logging one. If you load the logging one first, and that script is logging queries and results like then the following scripts don't get a chance to be executed.The same disappointment can happen if both scripts handle the same event. For example if you have two scripts that react to the same query ("SELECT MAGIC") and perform two dfirefent actions, the first one is always executed, while the second one gathers dust.If this is your problem, you can't solve it with this tool, and you need to use chained proxies. Will talk about this in another article.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar