transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-08-2013

Noul sistem hibrid hidraulic de la Bosch - consum redus de carburant cu pana la 45%

Noul sistem hibrid hidraulic de la Bosch - consum redus de carburant cu pana la 45%

Bosch şi PSA Peugeot Citroën au dezvoltat tehnologia hibrid hidraulic, care, comparativ cu un motor cu ardere internă obişnuit, reduce consumul de carburant cu până la 45% în cazul conducerii exclusiv în mediul urban.


Obiectivele tehnologiei dezvoltate de Bosch împreună cu PSA Peugeot Citroën au fost clare: asigurarea unui sistem de propulsie hidraulică hibridă care va reduce în mod semnificativ consumul de carburant şi emisiile de CO2 în cazul autovehiculelor compacte. Sistemul este compatibil şi cu autoturismele din alte segmente, precum şi cu camioanele uşoare pentru transportul de marfă în oraşe. Mai mult, sistemul hibrid utilizează energia care, în condiţii normale, ar fi irosită. Acest ansamblu mecanic-hidraulic asigură un sistem de propulsie hibridă low-cost, solid şi uşor de reparat. Mai mult, acest sistem nu necesită o infrastructură specializată, lucru care îi permite să fie utilizat la scară largă, la nivel global.

Hibridul hidraulic este proiectat pentru a permite un efect de amplificare care ar fi asigurat, în mod normal, doar de sistemele complexe de propulsie electrică. În acest caz, un motor obişnuit cu ardere internă în combinaţie cu unităţile hidraulice şi cu un acumulator de presiune cu azot asigură o amplificare scurtă a acceleraţiei. Sistemul hibrid poate susţine motoarele cu aprindere prin scânteie şi pe cele diesel la gamele de turaţii în care nu funcţionează la un nivel optim de eficienţă.



Conceptul power-split asigură mai multe posibilităţi de propulsie. Pentru călătoriile scurte, energia stocată poate fi utilizată pentru o funcţionare exclusiv pe bază de putere generată hidraulic, motorul cu ardere internă rămânând inactiv, iar autovehiculul neproducând emisii. Pentru călătoriile mai lungi sau când vitezele cu care se conduce sunt mai ridicate, forţa de acceleraţie este asigurată de motorul cu ardere internă.

Alternativ, cele două tipuri de propulsie pot fi combinate. În această situaţie, energia stocată în sistemul hidraulic şi carburantul ars în motorul cu ardere internă asigură împreună deplasarea autovehiculului şi oferă  un efect de amplificare pe termen scurt.

Mai mult, sistemul hibrid utilizează energia care, în condiţii normale, ar fi irosită. La frânare, de exemplu, acumulatorul hidraulic este alimentat rapid: energia cinetică acumulată în timpul frânării este transformată în energie hidraulică şi stocată în acumulatorul de presiune. În mod normal, această energie ar fi pierdută, transformându-se în căldură la nivelul garniturilor de frecare ale frânelor. Avantajele sistemului de propulsie hibridă sunt la fel de evidente atunci când autovehiculul se deplasează cu o viteză constantă. În această situaţie, motorul poate funcţiona la o gamă de turaţii eficientă, alimentând în acelaşi timp acumulatorul de energie hidraulică.

Pentru Bosch şi PSA Peugeot Citroën, tehnologia hibrid hidraulic are un potenţial enorm. În noul ciclu european de conducere, noua tehnologie are capacitatea de a reduce consumul de carburant cu până la 30 la sută, comparativ cu un motor cu ardere internă obişnuit. În cazul conducerii exclusiv în mediul urban, acest procent creşte până la 45 la sută. Drept urmare, autonomia unui autovehicul compact poate creşte considerabil la utilizarea acestui sistem de propulsie alternativă. Optimizarea eficienţei se datorează configurării atente a celor două componente de propulsie.

Descrierea tehnică detaliată a funcţionării

Pe lângă motorul cu ardere internă obişnuit, un sistem de propulsie hidraulică hibridă include şi un acumulator de presiune şi un rezervor. Unităţile hidraulice comprimă o pernă de gaz cu ajutorul fluidului hidraulic. Fluidul şi gazul sunt depozitate separat. Perna de gaz stochează energia prin intermediul gazului comprimat, într-un mod asemănător unui arc spiralat. În acest moment, presiunea din sistem este de peste 300 de bari. Cantitatea de energie care poate fi stocată în acumulatorul de presiune depinde de dimensiunea sistemului. Odată ce presiunea din acumulator este eliberată, sistemul funcţionează în sens invers. Gazul se extinde din nou, acţionând cu o forţă de compresie asupra fluidului hidraulic şi activând un motor hidraulic. Acest motor preia energia stocată şi o furnizează din nou autovehiculului, prin intermediul transmisiei.

Chiar dacă acumulatorul de presiune are capacitatea şi autonomia mai mici decât acumulatorii litiu-ion ai autovehiculelor electrice, încărcarea acestuia este mult mai rapidă şi poate utiliza mai eficient energia suplimentară furnizată de motorul cu ardere internă.

Despre colaborarea dintre Bosch şi PSA

Colaborarea strânsă dintre Bosch şi PSA Peugeot Citroën a început odată cu un acord de inginerie încheiat în anul 2008. În 2011, acest parteneriat strategic a dus la lansarea de către Peugeot a modelului 3008 HYbrid4, primul autoturism diesel hibrid din lume produs în serie, cu sistemul de propulsie Axle Split. PSA Peugeot Citroën a dezvoltat componentele electrice (motorul electric, electronica de putere şi generatorul de înaltă tensiune) în strânsă colaborare cu Bosch, o colaborare extinsă în vederea dezvoltării configuraţiei tehnice speciale necesare pentru utilizarea programului electronic de stabilitate ESP® în cadrul autovehiculelor hibrid. Conceptul de propulsie hibridă este utilizat în momentul de faţă şi pentru modelele Peugeot 508 (atât varianta RXH station wagon, cât şi HYbrid4 sedan) şi Citroën DS5 HYbrid4, pentru care Bosch furnizează componentele electrice ale sistemului de propulsie.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Tarik
no 3 Nik dah buat terbaik 21.1km/l tapi tewas keapda kereta Kak Jie. Tahniah keapda Kak Jie n fren yg diistihar pemenang di hentian no 4 dapat kamera bernilai RM600
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar