|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 02-11-2010 |
Ogilvy va comunica pentru Ford, Mindshare Media va coordona contul de media
Alte stiri la aceasta categorie
Grupul Ogilvy a devenit partener strategic de comunicare al companiei Ford începând cu luna Octombrie 2010.
Totodată, începând cu această lună, Mindshare Media va coordona contul de media al Ford oferind atât servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei.
"Ford este deja o prezenţă importantă în România inclusiv prin intermediul fabricii de producţie de la Craiova. Un grup de comunicare precum Ogilvy ne va ajuta să ne consolidăm relaţiile cu consumatorii noştri. Principalul nostru obectiv este satisfacţia clienţilor Ford şi depunem toate eforturile pentru a le oferi acestora cele mai bune produse şi cea mai bună experienţă de cumpărare", a declarat Enrico Ferroni, Marketing Manager Ford România.
"Nu avem nici o îndoială că Ford are puterea de a stabili noi standarde în comunicarea din domeniul auto. Este o oportunitate care motivează întreaga echipă şi suntem încântaţi să fim parteneri în această nouă aventură", a declarat Mona-Lisa Caravaniez, Managing Director Ogilvy & Mather România.
Ford Motor Company, lider global în industria auto, cu sediul în Dearborn, Michigan, produce sau distribuie automobile pe şase continente. Compania are aproximativ 163.000 de salariaţi şi 70 de fabrici în întreaga lume şi deţine mărcile Ford, Lincoln şi Mercury, a cărei producţie va înceta în trimestrul al patrulea al anului 2010. Compania prestează servicii financiare prin intermediul societăţii Ford Motor Credit Company.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 de grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumparare de media - prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaboreaza numai în Romania – Tarom, Petrom, Heineken, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii cu renume.
în acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate. .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|