Mazda anuntă o crestere cu 36% a vânzărilor după nouă luni, volumul total ajungând la 795 de autoturisme. Doar în septembrie, compania a comercializat 127 de unităti, ceea ce reprezintă o crestere de 79% comparativ cu aceeasi lună a anului trecut.
Mazda3 a fost cel mai bine vândut model între ianuarie si septembrie, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV Mazda, CX-3, lansat pe piată de numai patru luni, a fost achizitionat deja de 80 de clienti din România.
Mazda îsi mentine cresterea mai rapidă decât piata, lucru reflectat si de cota de piată pe segmentul autoturismelor de import, care a ajuns la 2%, comparativ cu 1,7% anul trecut. Unul dintre principalii factori care vor sustine în continuare nivelul crescut al vânzărilor este reprezentat de gama de modele complet înnoită odată cu lansarea noii generatii a roadster-ului MX-5.
.