Mazda a înregistrat o crestere cu 74% a vânzărilor din România după primele 3 luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioadă din 2015, ajungând la un total de 317 unităti comercializate.
Modelul care a atras cele mai multe comenzi a fost suv-ul de clasă mică CX-3, cu 91 de unităti livrate. Cel mai nou membru al gamei producătorului japonez este, totodată, unul dintre modelele de generatie nouă care transpun fidel în realitate liniile de design KODO – sufletul miscării, si integrează toate tehnologiile SKYACTIV.
Al doilea cel mai căutat model Mazda pe piata din România în intervalul ianuarie-martie a fost compacta Mazda3, cu 83 de unităti vândute, iar podiumul este completat de al doilea suv din portofoliul Mazda, CX-5, cu 75 de unităti comercializate, în crestere cu 36% fată de aceeasi perioadă a anului trecut.
Mazda3 păstrează toate premisele pentru a continua să contribuie semnificativ la cresterea mărcii în România, modelul fiind disponibil în editia specială Takumi pe caroseria Sport. Aceasta are la bază nivelul de echipare Atraction care bifează deja dotări cum ar fi farurile bi-xenon, lumini de pozitie si stopurile LED, scaune încălzite pentru sofer si pasagerul din dreapta, ecran tactil de 7 inchi si unitate de comandă HMI, senzori de ploaie si de lumină, sistem de monitorizare a părtii din spatele si lateralul autovehiculului (RVMS).
În plus, Mazda3 Takumi, disponibilă cu motorul pe benzină G120 si transmisia SKYACTIV-MT manuală cu sase rapoarte, adaugă listei de dotări jante de aliaj de 18 inchi Gun Metal, cameră video pentru marsarier si tapiterie din piele neagră si textil. Modelul poate fi deja comandat la orice partener Mazda.
.