transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-02-2025 4.755 lei 4.9771 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-05-2012

www.seatfotbal.ro, lansat de Seat si Interactions

www.seatfotbal.ro, lansat de Seat si Interactions Interactions a dezvoltat pentru SEAT site-ul www.seatfotbal.ro, prin care parintii isi pot inscrie copiii cu varsta intre 7 si 9 ani la startul finalei UEFA EUROPA LEAGUE. Meciul decisiv va avea loc la Bucuresti, in data de 9 mai 2012, pe Stadionul National.

Dintre toti copiii inscrisi pe site, 50 vor fi selectati sa participe la o preselectie, unde vor avea sansa sa-l cunoasca pe celebrul fotbalist Miodrag Belodedici, Ambasadorul Finalei UEFA Europa League. Probele de detasare vor consta in: tras la poarta de la 11 m, condus mingea printre jaloane cu comenzi in limba engleza si jonglerii cu mingea.

In urma preselectiei, 22 de copii vor fi desemnati castigatori, premiul constand in obtinerea calitatii de insotitori ai jucatorilor celor doua echipe finaliste la intrarea pe teren. Pe langa sansa de a participa activ la o finala istorica, cei mici vor castiga cate 2 bilete la finala si un echipament sportiv al uneia dintre echipele finaliste.

“Ne place SEAT si ne place fotbalul. Ne bucuram ca avem sansa sa lucram pentru un proiect unde „oferta” sustine „comunicarea”, mai ales ca este genul de eveniment cu care nu te intalnesti foarte des.
”, a explicat Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

“UEFA Europa League ne ofera o platforma unica de expunere a brandului SEAT catre fanii fotbalului din intreaga Europa, iar finala de pe 9 mai din Bucuresti este cea mai buna ocazie de a face fericiti 22 de copii care iubesc aceasta disciplina si care viseaza sa dea mana cu un fotbalist de marca din competitiile internationale.” A declarat Elena Apostol – Marketing and Communication Manager SEAT Romania.

Agentia a semnat strategia de comunicare online, creatia, dezvoltarea si implementarea site-ului si creatia materialelor de campanie online. Proiectul va fi promovat prin Facebook Ads, Google AdWords, campanie de bannere si retelele de socializare ale Europa FM si RadioZU.

Echipa care a contribuit la proiect este formata din Roxana Nita si Irene Catan – Creatie, Radu Dalbea si Catalina Ilie – Tehnic si Adrian Alexandrescu – Client service din partea INTERACTIONS si Elena Apostol din partea SEAT.

SEAT este sponsorul exclusiv al UEFA Europa League pentru al treilea an consecutiv. Este singurul producător auto care îşi desfăşoară activitatea de design, dezvoltare, producţie şi distribuţie în Spania. Membră a Grupului Volkswagen, multinaţionala are sediul la Martorell (Barcelona), exportând aproximativ 75% din producţia sa în 72 de ţări. SEAT este lider de piaţă în Spania, iar în 2010 a atins o cifră de afaceri care însumează 4,7 miliarde euro, cu un număr total de vânzări de 339.500 autovehicule.

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Kairii
Kick the tires and light the fires, problem ofcilialfy solved!
Kai
Linkul spre o pagina nu corifnma ca aceste lucruri au fost spuse cu adevarat de Parintele Argatu.Iar daca tu ai o problema cu Dragos Argesanu iti recomand sa il cauti direct pe el.Din punctul meu de vedere, aceasta conversatie se opreste aici. Nu ma simt datoare sa iti dau vreo explicatie despre mine! Ce am avut de zis gasesti in prezentare. E dreptul tau sa crezi sau sa nu crezi.
Fernanda
Thank you so much regarding ginvig me an update on this matter on your web-site. Please understand that if a brand-new post becomes available or in case any modifications occur with the current submission, I would consider reading a lot more and focusing on how to make good usage of those methods you talk about. Thanks for your time and consideration of other people by making this web site available.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar