transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-06-2012

Young European Truck Driver - peste 1000 de soferi romani s-au inscris in competitie

Young European Truck Driver - peste 1000 de soferi romani s-au inscris in competitie 39 de tari participante la editia din acest an, peste 120.000 de soferi de camion inscrisi la editiile precedente, premii senzationale puse la bataie de Scania impreuna cu partenerii sai, precum si posibilitatea de a castiga Marele Premiu, un camion Scania Seria R, si titlul de cel mai bun sofer de camion din Europa - astfel se prezinta cea de a cincea editie a celei mai mari competitii pentru soferii de vehicule grele Young European Truck Driver.
 
Pana in prezent, peste 1.000 de soferi de camion asteapta semifinala si marea finala nationala care vor avea loc data de 13 respectiv 14 iulie, pe autodromul I.F.P.T.R. din Targu Mures. Castigatorul va reprezenta Romania in septembrie la Marea Finala Europeana din Suedia.

Pana pe 24 iunie, tinerii soferi profesionisti sunt asteptati sa se inscrie in competitie accesand site-ul  www.scania.ro unde vor sustine un test teoretic. In urma rezultatelor obtinute la test vor fi alesi primii 30 de semifinalisti, iar prin tragere la sorti la fata locului, inca 10 persoane vor fi calificate pentru semifinala celei mai mari competitii dedicate soferilor de camion.

Semifinala va avea loc pe 13 iulie, la Targu Mures, cand vor ramane in cursa 10 finalisti care se vor intrece a doua zi, pe 14 iulie, pentru titlul de cel mai bun sofer de camion din Romania.

 
In toata Europa, concursul este sponsorizat de Michelin si sustinut atat de Uniunea Internationala a Transportatorilor Rutieri, cat si de Comisia Europeana.

In Romania, competitia este realizata in parteneriat cu: MOL Romania, Schmitz Cargobull, Scania Credit Romania IFN, Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania, Crucea Rosie si Politia Romana - Directia Rutiera.
 
Constructorul suedez de camioane Scania are o istorie internationala de aproape 120 de ani si isi desfasoara activitatea in peste 100 de tari, avand aproximativ 35.000 de angajati. In Romania, compania este prezenta din 1999..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Zizinho
Vanderlei, desculpe a dorema na resposta. Todos os caminhoes tem tido um bom desempenho na Nextrans. A ane1lise que vc questiona, leva em conta fatores financeiros e depreciae7e3o, e como vc sabe, isto depende do custo de aquisie7e3o do caminhao. Os Ivecos Nextrans tem tido um bom desempenho quando consideramos a depreciae7e3o assim como os Scanias G400 porque o custo de aquisie7e3o foi muito favore1vel. Como o desempenho de me9dia e manutene7e3o destes caminhf5es este1 adequado, eles ficam melhor posicionados que equipamentos mais novos em fune7e3o do baixo custo de depreciae7e3o.Neste momento, em nossas analises estamos considerando o Scania G420 como melhor equipamento. Pore9m, este resultado varia de empresa para empresa, de segmento para segmento.Se tiver interesse em mais alguma informae7e3o, estamos a disposie7e3o.
Bubbie
That's an asutte answer to a tricky question
Sadaf
I must say, as considerably as I eyoenjd reading what you had to say, I couldnt help but lose interest after a while. Its as if you had a excellent grasp to the subject matter, but you forgot to include your readers. Perhaps you should think about this from a lot more than one angle. Or maybe you shouldnt generalise so very much. Its better if you think about what others may have to say instead of just heading for a gut reaction to the subject. Think about adjusting your personal believed process and giving others who may read this the benefit of the doubt.
Kadafi
Deneen Collatz / Hi carol, the last newsletter I have recveied was back in October I am pretty sure that is the last time Richard got one also, I have been e-mailing Martha Viduski she is the FRG leader for the state, and she is checking into to it I can give you her e-mail address if you would like if you want to e-mail me also that is fine, , Deneen
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar