Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Transport caini si pisici

Reparatii usi

Generator KIPOR

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-09-2016

Banca Transilvania - o noua identitate de brand

Banca Transilvania - o noua identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, rosu si albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.

BT a păstrat în cadrul identitătii de brand elementele care i-au adus si până acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie, dar care sunt si usor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. Banca Transilvania rămâne, ca pozitionare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT. 

“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial românesc si vise care se transformă în realizări” - declară Horia Ciorcilă, Presedintele Consiliului de Administratie al Băncii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultantei în strategie si design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitătii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM si Retail.

Banca Transilvania înseamnă, în primul rând, oameni: peste 7.300 de persoane în echipă si peste 2,2 milioane de clienti. Media de vârstă a angajatilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre acestia, BT este primul loc de muncă.

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse si servicii, fundatii, competitii sportive, cafenea bancară si pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri românesti 2016, pe pozitia 22, în urcare cu 20 de locuri fată de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie a.c. de  revista BIZ.

Top managementul BT este încrezător că rezultatele financiare foarte bune înregistrate de Banca Transilvania ani la rând au pregătit terenul pentru noi abordări si proiecte de succes la nivelul întregului Grup Financiar, sub semnul noii identităti vizuale.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar