transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-10-2015

BCR a eliminat comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR pentru cardurile de debit

BCR a eliminat comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR pentru cardurile de debit

Începând cu 1 octombrie 2015, Banca Comercială Română (BCR) elimină comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR prin cardurile de debit, plătile intrabancare în lei si valută prin Click 24 si Touch 24Banking, pentru persoane fizice.
Noua ofertă de cont curent încurajează operatiunile prin intermediul canalelor alternative si vine cu o serie de modificări în zona comisioanelor încasate pentru retragerile de numerar de la ghiseu si de la ATM-urile altor bănci, dar si pentru plătile intra & interbancare la ghiseele băncii.

“Satisfactia clientilor nostri se află în centrul preocupărilor noastre si de aceea venim cu  această ofertă clară, simplă si usor de înteles. Suntem cea mai mare bancă din România si este parte din misiunea noastră să încurajăm românii să folosească serviciile financiare în fiecare zi. Mai mult decât atât, ne dorim să contribuim la schimbarea felului în care clientii fac banking, prin stimularea utilizării cardurilor de debit si, efectuării de operatiuni prin Internet Banking. De aceea, am redefinit oferta noastră de cont curent si tranzactii, bazându-ne pe un principiu simplu: dezvoltarea si reducerea costurilor operatiunilor efectuate prin canale alternative si cresterea costurilor pentru operatiunile la ghiseu. Astfel, clientii nostri vor câstiga timp, iar consilierii nostri îi vor ajuta să ia cele mai bune decizii pe plan financiar”, a declarat Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR.

Modificarea comisioanelor pentru operatiunile de cont curent este etapa premergătoare lansării noului cont curent  cu costuri zero si a pachetelor de cont curent, lansare programată pentru începutul lunii decembrie 2015.

Clientii BCR vor beneficia, de o ofertă simplificată de pachete de cont curent si de servicii la preturi competitive, iar BCR continuă să optimizeze procesele de deschidere de conturi în unitătile bancare.

Astfel, începând cu luna decembrie a acestui an, un client va putea să îsi deschidă un nou cont curent cu card de debit atasat, emis instant, în mai putin de 10 minute.

De-a lungul timpului, gradul de bancarizare al populatiei din România a crescut de la 54% în 2008 la 63% în 2015. În ceea ce priveste gradul de utilizare al conturilor curente, dacă în 2008 doar 29% dintre români detineau un card de debit, în 2015 acest grad de utilizare a crescut la peste 51%. Aceste evolutii sustin cresterea  apetitului pentru produsele financiare precum si apropierea treptată a comportamentului românilor de cel al rezidentilor statelor vest-europene.

Astfel, uniformizarea costurilor pentru cele mai frecvente operatiuni efectuate de clienti (retrageri de numerar, interogarea soldului la ATM-urile BCR si plătile prin Internet Banking), cât si lansarea noii oferte si pachete de cont curent sunt parte din strategia BCR de fidelizare si recompensare a propriilor clienti, fiind deopotrivă o măsură menită să sustină în continuare cresterea nivelului de utilizare a produselor bancare a întregii populatii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Florin
Oportunitate extra lucru la domiciliu! Selectam colaboratori pentru lucru la domiciliu. Condi?ii: calculator, conexiune la internet, studii medii cel putin, cunostinte de operare cu documente word si pdf, seriozitate, dorinta de a invata ceva nou. Asiguram: instruire gratuita si indrumare pas cu pas, contract de comision. Cereti acum detalii la adresa de email: florin_33_2006@yahoo.com
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar