La 3 ani de la lansare, programul de loialitate STAR, adresat detinătorilor de carduri de credit de la Banca Transilvania, a adus băncii peste 100.000 de carduri noi. 5.000 de magazine s-au alăturat Băncii Transilvania ca partenere în program, reteaua devenind astfel una din cele mai puternice din România. Numărul de cumpărături lunare achitate cu cardurile STAR a crescut cu 230% în perioada mentionată, peste 70% din tranzactii reprezentând în prezent plăti la comercianti. Programul STAR înseamnă pentru clientii Băncii Transilvania cumpărături în rate fără dobândă, dar si puncte de loialitate.
Gabriela Nistor, Director General Adjunct - Retail Banking, în cadrul Băncii Transilvania, declară: “Programul STAR este un succes, ne-o arată cifrele. Asa ne-a venit ideea că, la 3 ani de la lansarea programului, este momentul pentru un nou look. Cardurile de credit ale Băncii Transilvania vor purta, în mod natural, numele STAR. Alegerea a fost simplă: chiar clientii nostri le-au denumit după numele programului de loialitate, ceea ce ne-a demonstrat notorietatea programului derulat de noi. Vor urma campanii cu comercianti de renume care ni s-au alăturat si beneficii surpriză pentru cei care au carduri de credit la banca noastră”.
In programul STAR sunt incluse atât cardurile de persoane fizice - STAR Forte, STAR Gold, STAR Platinum - precum si cardurile de credit destinate persoanelor juridice, dar si cardul de credit pentru medici si cel cardul co-branded cu Clubul Rotary.
Cumpărăturile în tară si în străinătate, achitate cu cardurile cuprinse în acest program, aduc de fiecare dată puncte de loialitate STAR. Punctele înseamnă bani, fiind sume care pot fi folosite pentru cumpărături la partenerii din program. De asemenea, un beneficiu special este că aceste puncte pot fi făcute cadou sau, în cazul celor care au mai multe carduri de credit BT, punctele pot fi cumulate pe unul dintre acestea. Echivalentul unui punct STAR este 1 leu. În cei trei ani de derulare a programului STAR, clientii BT care au carduri de credit au acumulat peste 7,5 milioane de puncte de loialitate.
Pe siteul STAR www.starbt.ro sunt prezentate promotiile si partenerii programului. De asemenea, reprezintă o modalitate online de înscriere pentru obtinerea unuia dintre cardurile STAR.
Banca Transilvania este în top trei cele mai mari bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de aproape 9%. Activitatea BT este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,76 de milioane de clienti activi. Este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucuresti, în 1997.
Strategia BT este sustinută de actionari internationali, cum este Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al băncii, si IFC – Banca Mondială. Banca Transilvania a fost desemnată în acest an „Cea mai bună bancă din România” de către revista Global Finance. În acest an, BT împlineste 20 de ani de activitate. .