Banca Transilvania lansează o nouă campanie de shopping bancar, Un Mai Muncitoresc. Aceasta aduce clientilor, timp de o lună, avantaje la o parte din produsele si serviciile BT: credite, carduri, depozite, produse de asigurare, Internet Banking si Mobile Banking, operatiuni bancare etc. Oferta este adresată atât persoanelor fizice, cât si companiilor.
Conceptul vizual si de comunicare este o reinventare vintage, cu umor a semnificatiei zilei în care este lansat, Ziua Muncii.
Un Mai Muncitoresc se derulează în perioada 1 – 31 mai 2015, iar produsele cuprinse în ofertă pot fi accesate atât online, pe siteul www.unmaimuncitoresc.ro, cât si în sediile BT.
Oferta constă în discount-uri si alte avantaje la o serie de credite, la cardurile de cumpărături si de călătorii, depozite, BT24 Internet Banking si Mobile Banking, KidCont, BT Trade, Direct Debit si la asigurări.
De exemplu, în cadrul campaniei, creditele de nevoi personale cu dobândă fixă Practic BT au dobândă redusă, cuprinsă între 9% si 10%; BT24 Internet Banking si Mobile Banking este gratuit pentru o perioadă de 6 luni; emiterea cardului de cumpărături STAR este gratuită, iar la prima tranzactie cu acesta se primesc 50 de puncte de loialitate, echivalente a 50 de lei. De asemenea, persoanele care aleg asigurarea de viată Aegon vor avea două luni de gratuitate la prima de asigurare, iar clientii care aleg BT Trade vor beneficia de gratuitate la tranzactionare timp de 3 luni.
Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente si Produse Retail, Banca Transilvania:“Noua campanie a fost inspirată de succesul evenimentelor de shopping bancar lansate până acum de Banca Transilvania, si anume Bank Friday si DragoBT. În luna mai, Banca Transilvania - Banca Oamenilor Întreprinzători devine Banca Oamenilor Muncitori, asa încât îi asteptăm la banca noastră, fie online, fie în sediile din toată tara pe toti cei care doresc o experientă nouă în colaborarea cu banca“.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,8%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproximativ 550 de sedii si 1,91 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială..