Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare si dinamice bănci de pe piata locală, a înregistrat în perioada sărbătorilor Pascale o crestere cu 15% comparativ cu 2013 a volumului total de tranzactii realizate cu cardul de credit Bonus Card. Aproape 25.000 de persoane si-au folosit cardurile în perioada 11-25 aprilie si fiecare client a înregistrat o medie de trei cumpărături si 541 RON cheltuiti.
De Paste, posesorii de Bonus Card si-au folosit cel mai frecvent cardurile de credit pentru cumpărături în magazine alimentare, de îmbrăcăminte si pentru achizitia de electronice, 55% dintre aceste sume reprezentând plăti integrale, în timp ce 45% au fost cumpărături în rate fără dobândă.
Din totalul cumpărăturilor făcute cu Bonus Card în perioada 11-25 aprilie, 9% au fost online. Posesorii de card au cumpărat online cel mai des cosmetice, si-au plătit utilitătile electrice si au achizitionat produse electronice, în timp sumele cele mai mari au fost cheltuite pentru achizitia de electronice, cosmetice si produse IT, clientii beneficiind de avantajul de a putea plăti aceste produse în până la 12 rate fără dobândă si de a primi bonus la fiecare cumpărătură.
Clientii Garanti Bank si-au folosit bonusurile în special pentru achizitia de electronice, îmbrăcăminte si în magazinele de bricolaje.
“Rezultatele înregistrate în perioada Pastelui în ceea ce priveste tranzactiile cu Bonus Card demonstrează că românii sunt încă mai interesati să cumpere mâncare decât orice altceva de sărbători. Motivul pentru care cumpărăturile cu Bonus Card în benzinării sunt pe locul doi în topul tranzactiilor offline este faptul că am organizat campanii foarte atractive în luna aprilie, cu scopul de a crea o experientă bancară de valoare pentru clienti si de a creste loialitatea acestora. Prin intermediul campaniillor respective am înregistrat rezultate care ne-au depăsit asteptările“, a declarat Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.
Clientii Garanti Bank care si-au folosit cardurile Bonus Card de Paste sunt în mare parte bărbati (58%) cu veniturii medii (54%), în zona Bucuresti & Ilfov (26%). Aproape jumătate (48%) sunt în grupul de vârstă 35-44 si 72% sunt căsătoriti.
Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reuneste si Garanti Leasing (marca sub care functionează compania Motoractive IFN SA) si Garanti Credite de Consum (marca sub care functionează Ralfi IFN SA).
Garanti Bank este o bancă universală detinută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), cea mai profitabilă si a doua cea mai mare bancă privată din Turcia după active. Turkiye Garanti Bankasi se regăseste în topul celor mai solide 20 de bănci din lume, potrivit clasamentului întocmit în luna mai a anului 2013 de Bloomberg, una dintre cele mai prestigioase agentii de stiri economice si de afaceri la nivel global.
Banca oferă o serie de produse si servicii de calitate pentru toate segmentele de business: retail, IMM si corporate, si este una dintre cele mai dinamice si inovatoare bănci de pe piata locală. Prezentă în România din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti si si-a extins prezenta natională prin sucursale si canale alternative, ajungând la o retea extinsă de 287 de bancomate inteligente, care pot fi folosite de oricine, nu doar de clientii băncii, pentru tranzactii cu sau fără card. .