transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-10-2014

AdePlast creste cu 24% in primele 9 luni din 2014

AdePlast creste cu 24% in primele 9 luni din 2014

„Cel mai neprietenos an din istoria de 18 ani a AdePlast este acest 2014. Nu pentru că nu am crescut, căci am crescut mult. Ci pentru că este extrem de derutant să functionezi într-o piată care si-a pierdut total directia. Din august, piata au început să scadă si trendul a continuat în septembrie, comportament cu totul atipic pentru sectorul constructiilor care, de obicei, creste în intensitate în ultimul trimestru” declară Marcel Bărbut, CEO AdePlast. După 9 luni din 2014, compania AdePlast a ajuns la o cifră de afaceri de 241 milioane lei ( 54 milioane euro), în crestere cu 24 de procente fată de 2013.

Din estimările AdePlast reiese că sectorul constructiilor în ansamblul său s-a contractat cu câteva puncte procentuale în cele 9 luni din 2014. „Pentru ca piata noastră să iasă la sfârsit de an măcar la nivelul lui 2013 ar trebui să avem un ultim trimestru extraordinar, lucru însă greu de imaginat. Oricum, piata s-a sustinut din investitii private si din renovări” declară Marcel Bărbut.

AdePlast a reusit cresterea de 24 de procente la 9 luni după ce la începutul anului a putut folosi integral investitiile sale din ultimii ani: vopsea, polistiren expandat si extrudat si mortare uscate.

„Într-o piată în care pretul este singurul criteriu de alegere a unui produs, să reusesti să cresti fără campanii de reduceri permanente si fără a-ti afecta profitabilitatea, înseamnă că poti să oferi acel pret. Asta nu e de mirare dacă ne gândim că de la începutul crizei AdePlast a investit permanent în tehnologie si în tehnologia cea mai noua la momentul contractării lucrării” sustine Marcel Bărbut.

„Cu totii stim că România are nevoie de investitii pentru a nu cădea în recesiune economică, stim că trebuie să iesim la export cu marfa noastră ca să aducem valoare adăugată economiei, iar mediul privat se pare că asta încearcă să facă. Însă, lipsa aproape totală a investitiilor publice a tras puternic în jos sectorul constructiilor si economia în ansamblul ei în cele noua luni scurse din 2014” declară Marcel Bărbut.

AdePlast a punctat în 2014 pe Divizia de Vopsele datorită gamelor noi pe care le-a adăugat în ofertă. „Acum contăm serios pe piata de vopsele si cu alte produse, cum ar fi lacurile si grundurile pentru lemn si metal, pe lângă deja clasica vopsea lavabilă si tencuielile structurate. Vom depăsi businessul de anul trecut pe această zonă” declară Marcel Bărbut.

Cele 5 solutii „la cheie” de termosistem ale AdePlast au reusit si ele să crească businessul companiei. „Aici am facut treabă, desi vorbim de o piată extrem aglomerată, doar pentru că am acoperit integral cu cele 5 tipuri de termosistem întreaga piată. Faptul că putem livra de pe cele trei platforme AdePlast ne oferă un avantaj major care se poate măsura în timp si bani” declară Marcel Bărbut.

O altă sursă de crestere la 9 luni este si  exportul, cu o cifră de afaceri de app. 2,6 milioane de euro. „AdePlast a reusit să pătrundă la Vest până în Belgia, prin Ungaria, Austria si Germania, la Sud mergem si în Grecia, dar avem deja o prezentă buna în Bulgaria, iar la Est suntem prezenti în Moldova. Asteptăm cu mare interes asezarea pe un făgas normal a situatiei în Ucraina si vom începe vindem si acolo” declară Marcel Bărbut.

AdePlast este cel mai important producător român materiale de constructii cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploiesti si Roman.
Oradea. Capacitatea de productie este de 250.000 de tone adezivi si mortare uscate, 50.000 de tone de vopsea  si tencuieli decorative pe an  si 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă si capacitatea de productie de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.
Ploiesti.

Pe platforma industrială de la Ploiesti se află o fabrică de adezivi si mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 700.000 de metri cubi, o line de productie de polistiren grafitat de 150.000 de metri cub, la care se adaugă  o fabrica de vopsea, tencuieli decorative si lacuri si emailuri pe bază de apă, cu capacitate de 50.000 tone pe an.
Roman. AdePlast detine o zonă industrială care include o fabrică de adezivi si mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone si  o linie de productie de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar