transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-04-2013

Afaceri in crestere cu 12,5% pentru KLUDI Romania, in 2012

Afaceri in crestere cu 12,5% pentru KLUDI Romania, in 2012

KLUDI România, producătorul german de baterii de lux pentru baie si bucătărie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 8,08 milioane de lei, adică un avans de 12,5% fată de 2011, când rezultatele s-au cifrat la circa 7,183 milioane de lei.

Cresterea considerabilă a cifrei de afaceri a companiei, sustinută de la an la an, se datorează mai ales schimbării comportamentului clientilor finali, care caută cel mai bun raport calitate-pret. Pe fondul crizei economice, acestia s-au orientat cu precădere către produsele de o calitate superioară, care le oferă garantia investitiei pe termen lung. În acest context, categoria „Smart Luxury”, care include produse multifunctionale, înalte calitativ, dar disponibile la preturi accesibile, a crescut cu 138% ca valoare a vânzărilor în lei si cu 126% ca valoare a vânzărilor în euro, fată de acum patru ani.

În plus, KLUDI România a adoptat anul trecut o serie de măsuri, care s-au reflectat rapid în rezultatele înregistrate de companie. Un pas important este cresterea prezentei produselor KLUDI în magazinele de tipul „do-it-yourself” (DIY). Ca valoare, ponderea segmentului DIY din totalul afacerilor KLUDI România s-a triplat în ultimul an - de la 4,5% în 2011 la 15% la finalul lui 2012. Compania a lansat si 4 game de produse dedicate exclusiv acestui sector, care sunt create si ambalate special pentru a fi usor de instalat atât de profesionistii în domeniu, cât si de către clientii mai putin experimentati.

„KLUDI România a reusit si în acest an să meargă contra curentului si să aibă un trend ascendent din punct de vedere al rezultatelor financiare, în pofida scăderii din ultimii ani a pietei de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii.

Rezultatele înregistrate anul trecut sunt în linie cu estimările făcute, ceea ce

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar