transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-10-2012

Cele peste 100 de colectii Cesarom din ultimii 8 ani au ajuns in peste 1 milion de locuinte

Cele peste 100 de colectii Cesarom din ultimii 8 ani au ajuns in peste 1 milion de locuinte În ultimii opt ani, Cesarom a lansat peste 100 de colecţii de plăci ceramice care au ajuns în aproximativ 1 milion de locuinţe, potrivit estimărilor Lasselsberger România, liderul pieţei locale de gresie şi faianţă şi deţinătorul brandului Cesarom.

„De la preluarea Cesarom de către grupul austriac Lasselsberger s-a investit permanent în lansarea de noi colecţii. Astfel, în acest interval s-au produs peste 100 de game diferite de gresie şi faianţă care au răspuns constant cerinţelor şi gusturilor românilor”, a declarat Toni Teau, Directorul General al Lasselsberger România.

Acesta a subliniat că în această perioadă peste 1 milion de familii au optat pentru plăcile ceramice Lasselsberger Romania datorită modelelor inedite pe care le-au propus, texturilor, paletelor cromatice şi detaliilor deosebite menite să completeze armonios amenajarea oricărei locuinţe.


„Cesarom urmăreşte tendinţele artistice din toate domeniile, precum modă sau arhitectură urbană, şi pregăteşte colecţii ce se pliază pe stilurile momentului. În plus, pentru a dezvolta un număr cât mai variat de  game, colaborăm an de an şi cu alţi specialişti în domeniu ce ne ajută să identificăm principalele dorinţe de amenajare”, a mai adăugat Toni Teau.

Potrivit afirmaţiilor sale, echipa responsabilă cu dezvoltarea de noi colecţii a fost selectată în funcţie de simţul artistic, creativitate, capacitatea de îmbinare a detaliilor geometrice, florale, cu texturi inedite şi de puterea de adaptare la cerinţele pieţei în funcţie de influenţele internaţionale.

„Specialiştii noştri lucrează chiar şi câteva săptămâni la propunerile de modele de colecţii şi, în funcţie de feed-back-ul pe care îl primesc din partea echipelor de vânzări şi marketing, finalizează proiectul”, a mai spus Toni Teau.

Cesarom a realizat şi o analiză a evoluţiei preferinţelor românilor în materie de amenajare a locuinţei cu plăci ceramice.
Astfel, în urmă cu 20 de ani românii achiziţionau cu preponderenţă faianţă albă pentru amenajarea băilor şi bucătăriilor.

În prezent însă, tendinţele de achiziţionare s-au modificat datorită gamei variate de culori puse la dispoziţie. Nuanţele de maro, bej şi ocru reprezintă alegerea pentru ambientele clasice şi elegante. Gresia şi faianţa în culori îndrăzneţe şi revigorante precum portocaliu, roşu, verde, sau albastru se regăsesc în tendinţele anului 2012. Pe lângă acestea, plăcile ceramice de dimensiuni mari sunt tot mai căutate.

“Românii se inspiră cu modele de amenajare de pe pieţele internaţionale pentru decorarea propriei locuinţe. Astfel, constatăm o creştere a cererii de colecţii cu design  modern”, a subliniat Toni Teau.

Acesta a mai adăugat că analizele Cesarom au arătat că alegerea colecţiilor de plăci ceramice este luată, de cele mai multe ori, de către femei, o influenţă putând avea şi prietenii, cunoştintele şi personalul specializat din magazinele de profil.

Pentru cumpărarea plăcilor ceramice dorite, românii se ghidează în primul rând după criterii estetice, însă un alt factor deosebit de important este preţul pe metrul pătrat. Spaţiul destinat placării, din punct de vedere al arhitecturii şi al dimensiunilor, dar şi stilul de viaţă şi vârsta cumpărătorului pot influenţa achiziţiile de gresie şi faianţă.

În cei 50 de ani de la naşterea brandului, Cesarom a adus permanent noi şi noi idei de amenajare. Astfel, Cesarom a produs şi a introdus pentru prima dată pe piaţa din România faianţa pe format mare, 15x20 cm.

Trendul a continuat şi anul acesta - în fabrica din Cluj, s-a produs pentru prima dată în România faianţa Cesarom pe format 20x40 cm ce permite ca plăcile sa se monteze atât pe orizontală, cât şi pe verticală, extinzând în acest fel posibilităţile de amenajare.

Tot Cesarom a produs pentru prima dată în România şi gresia cu relief, vizibilă şi astăzi în Gara de Nord şi în majoritatea staţiilor de metrou din Bucureşti.

“Prin investiţiile permanente în noi designuri şi modele ne dorim să păstrăm tradiţia şi să demonstrăm că putem inova an de an”, a încheiat Toni Teau.

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger  SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie  Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor  societăţii comerciale Sanex SA.

În prezent, capacitatea totală de producţie se ridică la 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger România comercializând prin intermediul a peste 100 de parteneri o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor.
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar