transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-11-2016

Hornbach, afaceri in crestere si in perioada 1 iunie - 31 august 2016

Hornbach, afaceri in crestere si in perioada 1 iunie - 31 august 2016

Concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA (grupul Hornbach) a menținut tendința pozitivă înregistrată în primul trimestru din anul financiar curent şi în al doilea trimestru. Astfel, în perioada 1 iunie - 31 august 2016 business-ul companiei s-a majorat cu 6,8%, atingând 1,07 miliarde euro. Raportat la primul semestru, afacerile concernului au crescut cu 6,4%, la 2,186 miliarde de euro. De asemenea, rezultatul operațional (EBIT) s-a majorat pe parcursul celui de-al doilea trimestru cu 2,2%, la 76 milioane de euro și, cumulat în prima jumătate de an, cu 0,9%, la 152,5 milioane de euro. În acest context, Grupul Hornbach confirmă prognoza cu privire la cifra de afaceri şi veniturile întregului an 2016/2017.

Dinamicia ridicată a cifrei de afaceri a întregului Grup a fost puternic influenţată de cele 154 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, gestionate de către cel mai mare sub-concern operativ, Hornbach Baumarkt AG. În acest context, vânzările după primele șase luni ale magazinelor au depășit, pentru prima dată, pragul de 2 miliarde de euro. Astfel, cifra de afaceri a sub-concernului a înregistrat, în primul semestru al anului 2016/2017, o creștere de 6,7%, la 2.

062,5 milioane de euro (în anul precedent, 1.933,4 milioane de euro), după o creștere în cel de-al doilea trimestru de 7,0%, atingând 1.003,6 milioane de euro (în anul precedent, 938,2 milioane de euro). Cu raportare la o suprafață și un curs de schimb similare, sub-concernul și-a majorat cifra de afaceri în cel de-al doilea trimestru cu 4,5%.

Performanțe bune în Germania

„În Germania, magazinele noastre de materiale de construcții și grădinărit, cu o creștere de 2,5% raportată la o suprafață similară, au înregistrat o evoluție mult mai bună în comparație cu media din sectorul DIY“, a declarat Albrecht Hornbach, președintele consiliului de administrație al Hornbach Management AG.

„Această performanță este subliniată şi de rezultatul excelent obținut în cadrul studiului privind satisfacţia clienţilor germani în 2016“, a mai adăugat reprezentantul companiei.

În cadrul celui mai renumit sondaj de opinie organizat în rândul consumatorilor pentru comercianți germani, ale cărui rezultate au fost publicate în urmă cu numai câteva zile, Hornbach a ocupat primul loc la capitolul satisfacției globale în rândul magazinelor de materiale de construcții și bricolaj, cu media de 2,20. În cele 46 de categorii suplimentare de evaluare, Hornbach a ocupat de 19 ori primul loc.

„Consumatorii nu s-au rezumat să confirme calitatea noastră de lideri în domeniul prețurilor, aceștia au subliniat şi consultanţa ridicată pe care o oferim, cea mai bună calitate a produselor și cea mai mare varietate și diversitate de articole disponibile pentru comercializare“, a mai spus Albrecht Hornbach.

Creștere semnificativă a vânzărilor în afara Germaniei

Cele mai importante creşteri în cadrul sub-concernului Hornbach Baumarkt AG au provenit, în primul semestru, din regiunea altor state europene. Ponderea acestora la cifra de afaceri a sub-concernului s-a majorat cumulat de la 42,3% la 44,6%. Cu raportare la o suprafață și un curs de schimb similare, cifra de afaceri a magazinelor din statele europene, fără a fi luată în calcul Germania, s-a majorat în cel de-al doilea trimestru cu 7,7%, iar la nivel de semestru cu 7,1%.

Hornbach s-a impus cu succes în țările europene în calitate de partener pentru proiecte. În plus, această situație este valabilă şi în ceea ce priveşte comerţul electronic. Astfel, clienții profesioniști și meşterii din Austria, Elveția, Olanda, Cehia și Luxemburg apelează tot mai mult la magazinul online Hornbach pentru a-și face cumpărăturile.

Hornbach Baustoff Union profită de creșterea cererii din sectorul rezidenţial

Și în cadrul sub-concernului Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), care se concentrează în principal asupra cerințelor clienților profesioniști din industria de construcţii, precum și al proprietarilor de locuințe private, se constată o accelerare semnificativă a creșterii cifrei de afaceri în cel de-al doilea trimestru al anului 2016/2017. Cifra netă de afaceri a înregistrat o creștere cu 4,1% la 66,5 milioane de euro (în anul precedent, 63,9 milioane de euro). Cumulat, după șase luni, HBU a asigurat o creștere a cifrei de afaceri a concernului cu 2,6%, la 123,3 milioane de euro (în anul precedent, 120,2 milioane de euro). Rezultatul operațional (EBIT) al sub-concernului s-a majorat pe parcursul semestrului cu un plus de 6,9% disproporționat față de creșterea cifrei de afaceri, la 5,8 milioane de euro (în anul precedent, 5,4 milioane de euro).

Creșteri semnificative ale cifrei de afaceri au fost înregistrate de HBU la capitolele „Construcții supraterane“ și „Construcții subterane“, în special ca urmare a cererii mai ridicate în domeniul rezidenţial. Sub-concernul administrează, la data de 31 august 2016, după inaugurarea unei noi filiale în cel de-al doilea trimestru, 25 de magazine de materiale de construcții în sud-vestul Germaniei, precum și două reprezentanțe din apropierea graniței în Franța (Lothringen).

Rezultatul operațional al grupului Hornbach arată o ușoară creștere față de anul precedent

Evoluția rezultatelor operative ale grupului Hornbach a înregistrat o îmbunătățire în cel de-al doilea trimestru al anului 2016/2017, în comparație cu trimestrul anterior. Această situație se datorează în principal evoluției cifrei de afaceri raportate la suprafețe și cursuri de schimb similare înregistrate de către magazinele de materiale de construcții din cadrul sub-concernului Hornbach Baumarkt AG, creșterilor de vânzări din cadrul sub-concernului Hornbach Baustoff Union GmbH, precum și raporturilor îmbunătățite privind costurile la nivelul concernului.

În acest mod, s-a realizat mai mult decât compensarea marjei de profit mai reduse și a majorărilor disproporționate de costuri pentru intensificarea procesului de digitalizare a operațiunilor din domeniul comerțului cu amănuntul în domeniul DIY.

Rezultatul operațional (EBIT) al grupului Hornbach a atins, după prima jumătate a exercițiului financiar 2016/17, nivelul de 152,5 milioane de euro și a depășit în acest mod cu 0,9% nivelul din anul precedent (151,1 milioane de euro). În cadrul sub-concernului Hornbach Baumarkt AG, cu o valoare cumulată de 119,5 milioane euro, EBIT a scăzut foarte puțin în raport cu valoarea anului precedent, de 122,4 milioane de euro. Prognozele privind cifra de afaceri și veniturile grupului Hornbach, precum și ale sub-concernului Hornbach Baumarkt AG pentru exercițiul financiar 2016/2017 au fost confirmate astfel de către consiliul de administrație.

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar  2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și  grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În  acest moment, concernul  deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor  clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar