transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-09-2015

Hornbach ofera traininguri specifice pentru cei 100 de angajati din noul magazin din Sibiu

Hornbach ofera traininguri specifice pentru cei 100 de angajati din noul magazin din Sibiu

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, va inaugura, în această toamnă, cel de-al saselea magazin din retea, la Sibiu, în cadrul căruia cele 100 de persoane deja angajate vor beneficia de traininguri specifice. „Scolarizările pentru personalul magazinului din Sibiu sunt, în acest moment, în plină desfăsurare si vizăm ca toti cei 100 de angajati să deprindă, până la deschidere, toate abilitătile de care au nevoie pentru a satisface nevoile clientilor”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Recrutarea angajatilor unui nou magazin ce urmează a se deschide, cum este cazul celui din Sibiu, se initiază prin intermediul mijloacelor media, cum ar fi anunturile pe site-urile de job-uri, în ziare, prin intermediul bannerelor sau pe site-ul companiei, www.hornbach.ro.

„Însă, înainte de a deschide un nou magazin, se realizează o comunicare internă prin care angajatii sunt informati că îsi pot depune cerere de transfer sau chiar candidatura pentru a promova pe o altă functie în noua locatie. De altfel, acesta este si cazul Directorului de Magazin din locatia din Sibiu, János Máté.  Acesta a fost, până în acest moment, director adjunct în magazinul nostru din Brasov”, a mai spus reprezentantul companiei. 

Potrivit reprezentantului companiei, principalul criteriu care stă la baza alegerii candidatilor care să treacă prin întregul proces de recrutare al Hornbach este motivatia pentru care îsi doresc să lucreze în companie.

„Procesul de recrutare în cadrul companiei noastre este unul complex deoarece ne dorim să găsim candidatii care să se potrivească cel mai bine tipologiei de angajat Hornbach. Astfel, ne dorim să avem angajati care să fie mereu dornici să afle lucruri noi, comunicativi, deschisi, proactivi, implicati, corecti si, mai ales, motivati să se dezvolte profesional”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.

 
Astfel, fiecare candidat al cărui CV a fost selectat trece prin două sau chiar trei interviuri, în functie de pozitia pentru care aplică. În cadrul interviurilor, responsabilii de recrutare doresc să vadă dacă persoana se pliază pe filosofia Hornbach, dacă are capacitatea de a fi orientat către client si pe care dintre departamentele din cadrul magazinului s-ar plia cel mai bine.

„Hornbach este o companie care oferă în mod egal o sansă tuturor, fie că abia au terminat studiile si nu au avut ocazia să capete experientă, fie că se apropie de vârsta pensionarii, dar îsi doresc încă să muncească”, a mai spus Directorul General al Hornbach România.

Potrivit studiilor interne, magazinele Hornbach se află pe prima pozitie în preferintele clientilor atunci când vine vorba de raport calitate - pret, produse calitative si, mai ales, consiliere profesională. Astfel, personalul calificat este un atuu foarte important al magazinelor si, pentru a răspunde nevoilor clientilor, Hornbach sustine programe de scolarizări pentru orice nou angajat, acest lucru desfăsurându-se în prezent si pentru locatia din Sibiu.

„Nu dorim ca angajatii nostri să ajungă în magazin fără a cunoaste foarte bine produsele si serviciile noastre, dar mai ales care sunt atributiile lor si cum trebuie să consilieze corect un client. Astfel, am investit si vom continua să investim în traininguri diverse, de la cele de initiere, până la cele specifice, pentru noii angajati din Sibiu si nu numai”, a completat Mugurel-Horia Rusu.

Astfel, toti angajatii beneficiază de training-uri standard, precum cele în domeniul vânzării si cele privind procesele specifice Hornbach, dar si de scolarizări în anumite domenii. Printre aceste se numără cele pentru raionul de acvaristică sau grădină, cursuri pentru obtinerea autorizatiei de conducere a motostivuitorului, scolarizări cu furnizorii de produse, calificări în domeniul comercializării produselor marcă proprie si cursuri cu privire la programul intern de gestionare a mărfii si de încasare.

Fiecare săptămână de scolarizare parcursă se finalizează cu o testare prin intermediul căreia se verifica nivelul de cunostinte acumulate, stabilindu-se astfel unde ar mai fi loc de îmbunătătire si clarificându-se neclaritătile.

„Cursurile sunt realizate atât de formatori interni, cât si externi. În plus, există si echipe de angajati din alte magazine, care au deja experientă la Hornbach, sunt recunoscuti pentru volumul de cunostinte de specialitate pe care l-au acumulat, detin abilităti practice de a-i putea învata si pe altii si de a transmite mai departe cunostintele pe care le detin. Acesti colegi oferă noilor angajati sprijin si îi coordonează în procesul de învătare si integrare”, a încheiat reprezentantul companiei.

HORNBACH este o companie multinatională, de familie, care a înregistrat în exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în crestere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generatii. În acest moment, concernul detine 150 magazine mixte de materiale de constructii si grădinărit, în nouă tări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), dintre care 5 în România (Bucuresti  Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara). 

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clientilor. HORNBACH garantează acestora preturi mereu mici, fiind lider de piată pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH îsi dovedeste în permanentă forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 650 activând  în România.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar