transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-11-2015

Proiectele hoteliere genereaza 30% din business-ul Kuma in Romania

Proiectele hoteliere genereaza 30% din business-ul Kuma in Romania

Potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru băi si bucătării sub brandurile Kuma si Nordline,  proiectele hoteliere au generat, în ultimul an, aproximativ 30% din business-ul pe piata locală, restul fiind atribuit livrărilor către centre comerciale si clădiri de birouri.

Dacă în perioada 2010-2014 s-a simtit o stagnare pe segmentul hotelier, dezmortirea bugetelor alocate pentru amenajarea băilor din unitătile de cazare din tară s-a remarcat în business-ul companiei din acest an, proiectele din acest segment însumând 30% din cifra de afaceri realizată pe plan local, la egalitate cu valoarea produselor livrate către mall-uri.

Pe de altă parte, cea mai mare parte a business-ului local - 40% -  se datorează vânzărilor provenite din reteaua de retail.

„Cea mai mare provocare din ultimii ani este lipsa unui echilibru în alocarea bugetelor pentru hotelurile de 3-5 stele, în special cele din zona litoralului românesc, unde reprezentantii investesc sume considerabile pentru fatade si receptii, în timp ce interiorul si, mai ales, băile sunt lăsate pe plan secund si dotate cu un buget insuficient”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Potrivit afirmatiilor sale, câtiva hotelieri din România au înteles că asa nu se mai poate si au realizat cât de important este confortul oferit clientului în camera proprie. În plus, amenajarea unei băi la standarde înalte poate aduce o stea în plus unui hotel, iar, în viziunea Cameliei Olesen, si autoritătile ar trebui să sustină acest demers.

Potrivit afirmatiei sale, în acest moment business-ul companiei este format 80% din exporturi si 20% din vânzări pe plan local.

Cele mai importante proiecte ale anului

În decursul ultimului an, Kuma a livrat către hotelurile din România lavoare pentru băi, cele mai ample proiecte fiind reprezentante de Hotelul Riviera din statiunea Mamaia si Hotelul Turquoise din Venus. Cantitatea de lavoare custom-made comandate a ajuns la 400 bucăti, acestea fiind necesare atât pentru băile camerelor, cât si pentru cele publice.



„În ambele cazuri, cea mai importantă cerintă  a vizat schimbarea completă a punctului central din băi, motiv pentru care am apelat la modele de lavoare personalizate, capabile să eficientizeze spatiile înguste disponibile”, a completat reprezentanta companiei.

De asemenea, potrivit Cameliei Olesen, cerintele reprezentantilor hotelieri au vizat si gradul înalt de personalizare a produselor atât din punct de vedere al dimensiunilor, cât si al materialelor si culorilor.

„Nu în ultimul rând, în decizia finală, hotelierii au consultat declaratiile de performantă ale produselor conform standardelor internationale precum si portofoliul impresionant de lucrări asemănătoare”, a subliniat Camelia Olesen.

Astfel, tinând cont de amplasarea locatiilor si de specificul acestora, specialistii Kuma au realizat lavoare moderne, în culori deosebite – Azur si Pearl White -  care să coincidă cu nivelul de calitate si standardale impuse de ambele hoteluri.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piata locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafată continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru băi si bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Bănesti odată cu finalizarea primei investitii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piata locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2014, la 3 milioane de euro.

Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Natională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele Kuma pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si în magazine mici, exclusiviste din tară, specializate în băi si bucătării.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar