transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-08-2013

Rezultatele financiare Henkel in T2, 2013

Rezultatele financiare Henkel in T2, 2013

“Compania Henkel incheie trimestrul doi cu rezultate excelente, obtinute in conditii dificile. Am reusit sa crestem substantial atat vanzarile, cat si castigurile companiei prin contributia tuturor celor trei divizii. Indicatorul ajustat return on sales a atins, pentru prima data, 15,4%”, a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

“In plus, toate regiunile au raportat cresteri, iar pietele emergente au avut o contributie semnificativa la rezultatul trimestrial. Contributia acestora la vanzarile globale a atins, pentru prima oara, 45%.”

In ceea ce priveste performanta companiei in a doua jumatate a anului, Rorsted a declarat: “Ne asteptam ca mediul economic sa fie in continuare dificil. Prin urmare, noi ne vom imbunatati competitivitatea, vom continua sa ne adaptam, simplificam si acceleram procesele pentru a fi mai flexibili si mai eficienti in contextul volatil de pe pietele pe care activam".

Confirmarea tintelor pentru 2013

Rorsted reconfirma obiectivele Henkel pentru intregul an fiscal 2013: “Ne asteptam la o crestere organica a vanzarilor intre 3% si 5%. In plus, compania anticipeaza sa atinga o valoare ajustata a indicatorului return on sales (EBIT) de cca 14,5% si o crestere a castigurilor ajustate per actiune preferentiala cu cca 10%.



Performanta companiei in trimestrul II 2013

Vanzarile Henkel in trimestrul II 2013 au atins valoarea de 4,286 milioane euro, +1,9% vs. perioada de comparatie (trim.II 2012). Cresterea organica a vanzarilor, incl. impactul cursului valutar si vanzari/achizitii, a crescut cu 4%.

Toate diviziile companiei au contribuit la acest rezultat: Laundry & Home Care a raportat o crestere organica a vanzarilor, + 5,8%. Pentru divizia Beauty Care, cresterea a fost de 2,8%,  iar pentru Adhesive Technologies cresterea organica a fost de 3,6% (year on year).

Dupa deduceri, profitul operational ajustat a crescut cu 8,2%, de la 609 milioane euro la 660 milioane euro, prin contributia tuturor diviziilor. Profitul operational raportat (EBIT) a atins valoarea de 607 milioane euro, comparativ cu 583 milioane euro in trim.II 2012.

Return on sales ajustat (EBIT margin) a crescut cu 0,9 puncte procentuale, atingand in finalul trimestrului valoarea de 15,4%. Return on sales raportat a fost de 14,2%, comparativ cu 13,9% in trim.II 2012.

Rezultatul financiar al trimestrului a crescut cu 18 milioane euro la -27 milioane euro.
 
Tax rate a fost de 25,5% (24,7% trim. II 2012). Net income a crescut cu 6,7%, de la 405 milioane euro la 432 milioane euro. Dupa deduceri, net income trim. II 2013 a fost de 418 milioane euro (vs. 394 milioane euro in perioada de comparatie). Net income ajustat a atins 461 milioane euro vs. 413 milioane euro in perioada similara a anului trecut.

Castiguri per actiune preferentiala (EPS) a  crescut de la 0,91 euro la 0,96 euro. Valoarea ajustata a fost de 1,07 euro, comparativ cu 0,96 euro anul trecut. Dupa aplicarea IAS 19 forma revizuita, castiguri per actiune preferentiala ajustat a crescut cu 10,3%. Raportul net working capital la vanzari a scazut la 5,2%.

Performanta companiei in perioada ianuarie-iunie 2013

Vanzarile Henkel au crescut cu 1,3% pana la 8,319 miliarde euro. Organic, vanzarile au crescut cu 3,2% vs. perioada similara din 2012. Profitul operational ajustat a crescut cu 8,6% la 1,260 miliarde euro, iar return on sales ajustat (EBIT margin) a crescut semnificativ de la 14,1% la 15,1%. Net income pentru prima jumatate a anului a crescut cu 12,5%, pana la 902 milioane euro. Castiguri per actiune preferentiala ajustat (EPS) a fost de 2,03 euro, + 12,2% vs. prima jumatate a anului precedent.

Performanta diviziilor in trimestrul doi 2013

Divizia Laundry & Home Care incheie trimestrul II cu o crestere organica a vanzarilor si a indicatorului ajustat return on sales, in paralel cu o crestere a cotei de piata. Organic, vanzarile au crescut cu 5,8%, iar nominal, vanzarile au crescut cu 3,4% pana la 1,186 miliarde euro.

Cresterea organica a vanzarilor diviziei a fost determinata in primul rand de catre pietele emergente, care au raportat cresteri, per total piata, de ordinul a doua cifre. Profitul operational ajustat al diviziei a crescut cu 9,1% pana la 182 milioane euro, return on sales ajustat a crescut cu 0,8 puncte procentuale pana la 15,3% iar profitul operational ajustat a fost de 167 milioane euro.

Si divizia Beauty Care incheie trimestrul II cu o crestere organica a vanzarilor si a indicatorului ajustat return on sales, in paralel cu o crestere a cotelor de piata. Cresterea organica a vanzarilor, 2,8%, a fost, din nou, peste nivelul pietelor relevante. Nominal, vanzarile au crescut cu 0,2%, pana la 923 milioane euro.

Toate regiunile au contribuit la aceasta crestere, fiind de evidentiat performanta regiunii Africa/Middle East si Asia (fara Japonia), in special China, cu cresteri semnificative, de ordinul a doua cifre. Profitul operational ajustat al diviziei a crescut cu 3,6% pana la 138 milioane euro. Return on sales ajustat: +0,5 puncte procentuale, pana la 14,9%. Profitul operational ajustat raportat + 2,7% versus anul precedent, pana la 135 milioane euro.

Divizia Adhesive Technologies a raportat, de asemenea, o crestere organica a vanzarilor si a indicatorului ajustat return on sales. Vanzarile diviziei au fost de 2,138 miliarde euro, cu o crestere organica de 3,6%.
 
Pietele emergente au avut o contribuitie semnificativa la aceasta performanta, in special America Latina care a raportat cea mai mare rata de crestere, de ordinul a doua cifre. Asia (fara Japonia) si Europa de Est au raportat, de asemenea, cresteri vs. perioada de comparatie. Profitul operational ajustat: + 9,7% pana la 362 milioane euro. Return on sales ajustat a atins, pentru prima data, 16,9%, cu o crestere cu 1,2 puncte procentuale fata de perioada de comparatie. Profitul operational ajustat (EBIT) a atins valoarea de 333 milioane euro.

Performanta regiunilor

Vanzarile Henkel din regiunea Europa de Vest au fost de 1,423 miliarde euro, foarte aproape de perioada similara a anului trecut. Organic, vanzarile au crescut cu 0,2%. In  Europa de Est vanzarile au crescut nominal cu 3,7% pana la 799 milioane euro, iar organic, cu 5,8%, datorita in principal Rusiei si Turciei. In regiunea Africa/Middle East performanta a fost afectata de dificultatile sociale si politice din anumite tari. Cu toate acestea, vanzarile au crescut – nominal, +10,3%, 307 milioane euro, si organic, +18,3% datorita contributiei diviziilor Laundry & Home Care si Beauty Care. In regiunea America de Nord, vanzarile au scazut nominal cu 0,7%, la 760 milioane euro. Organic, vanzarile au crescut cu 1,1%, datorita performantelor diviziilor Beauty Care si Adhesive Technologies. In regiunea America Latina, vanzarile au crescut nominal cu 4,7% pana la 282 milioane euro si organic cu 7,8%, datorita performantelor excelente din Mexic si Brazilia. Vanzarile din regiunea Asia-Pacific au crescut nominal cu 2,9% pana la 675 milioane euro, iar organic cu 6,0%.

Per total, cresterea vanzarilor grupului a fost determinata, si in trimestrul doi, de catre pietele emergente – Europa de Est, Africa/Middle East, America Latina si Asia Pacific (fara Japonia). Nominal, cresterea vanzarilor pe pietele emergente a fost de 6,2%, atingand valoarea de 1,943 miliarde euro. Organic, cresterea a fost de 8,9% datorita contributiei tuturor diviziilor. Contributia pietelor emergente la vanzarile Grupului a crescut astfel de la 43% (trim. II 2012) la 45%.


Previziuni Henkel Group 2013

Henkel Group se asteapta sa raporteze cresteri ale vanzarilor intre 3% si 5% in anul fiscal 2013 si se asteapta ca fiecare divizie sa raporteze cresteri ale cifrei de afaceri. Henkel anticipeaza sa atinga o valoare ajustata a indicatorului return on sales (EBIT) de cca 14,5% (2012: 14,1%), datorita contributiei tuturor diviziilor. In plus, Henkel estimeaza si o crestere a castigurilor ajustate per actiune preferentiala cu cca 10% (2012: 3,7 euro).

Acest comunicat contine previziuni bazate pe estimarile actuale ale conducerii Henkel AG & Co. KGaA. Acestea nu reprezinta o garantie a performantelor pe viitor. Aceste previziuni sunt supuse unor riscuri care ar putea face ca rezultatele sau performantele reale ale companiei sa fie substantial diferite de cele exprimate aici. Multe din aceste riscuri sau incertitudini sunt legate de factori care nu tin de capacitatea Henkel de a controla sau estima, cum ar fi conditiile economice in viitor sau comportamentul altor participanti pe piata. Henkel nu intentioneaza si nici nu isi asuma obligatia de a actualiza aceste previziuni.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rodrigo
Iar pe tine, desigur ca te-a emotoinat in mod special sa vezi un barbat cu lacrimi, decat te-ai fi emotoinat daca vedeai o femei cu lacrimi, pt ca asa ceva este real mai rar, de aia ti s-a si inmuiat sufletul catre el in clipa aia. Dar daca barbatii nu prea plang cu lacrimi cand vad un film real trist sau aud o poveste real trista, asta nu inseamna neaparat ca nu sunt capabili de a simti empatie, sau ca nu li se strange si lor sufletul in clipa aia, dar pur si simplu nu sunt socializati sa planga prea usor, si e posibil, (desi NU stiu), sa fie si ceva biologic diferit, dar habar nu am, pt ca nu zice clar nicaieri despre asta, decat ca inainte de adolescenta baietii plang la fel de des si la fel de prelung per plans cu fetele, insa in timpul adolescentei, incepe sa apara diferenta si astfel feneile plang in medie intre 30-60 ori pe an si fiecare plans dureaza cca 6 minute, plus 1/2 din ele chiar incep sa planga si mai zgomotos, nu doar asa cu cateva lacrimi in ochi, iar barbatii plang cu lacrima in ochi si ei, dar numai de cca 6-15 ori pe an, si dureaza mai putin, cam 2 minute si numai 5 % ajung sa planga mai tare, maj doar simt asa cateva lacrimi si nod in gat. Si acest plans la ambii e cel mai adesea asociat cu sentimentul tristete si empatie, si scaderea agresiunii, la ambii, atat femei cat si barbati, plus la barbati mai recent s-a determinat ca le scade si interesul sexual cand vad o femeie ca plange cu lacrimi emotionale, (de tristete sau spaima amestecata cu tristete, nu de bucurie, sau de la ceapa sau alt iritant de mediu, ca e posibil si asta), tocmai pt a fi mai pregatiti sa fie pe faza si atenti o ajute, sa nu se mai gandeasca la alte prostii.
Vital
Plus, daca tot am trecut in revtisa ce am mai citit pe Internet in anul 2012, am mai citit ca barbatii se simt mai fericiti daca le vad pe femei fericite si zambitoare langa ei, pt ca atunci se simt linistiti, pe cand femeile se simt mai fericite, chiar si daca sunt triste in clipa aia, daca observa ca barbatii sunt in stare sa OBSERVE ca ele sunt triste sau sa le zica ceva, "vai, esti trista, uite si eu sunt trist, sau uite eu nu sunt trist, dar imi pare rau ca esti tu trista", adica sa le impartaseasca cumva sentimentele si sa le demonstreze ca au capacitate de empatie, pt ca de obicei nu se prea vede...desi in realitate multi barbati vor intra in panica daca vad o femeie ca plange si vor fi tentati sa o ia la goana, in loc sa stea la discutii cu ea, pt ca efectiv se simt obligati in clipa aia sa o ajute cu ceva, nu sa o imbratiseze, si isi pot da seama ca in multe cazuri reale, nu prea au cum sa o ajute concret, ca doar maj femeilor nu plang din cauza ca trebuie sa duca o valiza prea grea, ca de ex atunci un barbat chiar ar avea ocazia sa le ajute concret, sa care el valiza, de ex, si s-ar rezolva totul, dar maj femeilor poate plang asa pt ca in clipa aia se simt mai triste si li se pare ca au o valiza prea grea mai la figurat sau ca altii au o valiza prea grea, dar pe asta barbatii nu au cum sa o care si nu are cum sa le ajute concret, si atunci barbatii se pot simti incompetenti si intra in panica, si mai bine pleaca sau evita situatia respectiva + se simt si ff nefericiti si speriati. Dar asta nu inseamna ca sunt lipsiti de capacitate de empatie, ci pur si simplu nu suporta sa stea la discutii cu o femeie care plange si vor sa faca ceva concret si clar sa o ajute + barbatii nu sunt capabili sa stea sa discute in cuvinte despre emotii, (nici ale lor, nici ale altora), prea mult, maj le tin mai ascunse si vor sa le dea la o parte, si e si ceva oarecum invatat social, o fi si biologic, naiba stie. Pe cand femeile daca vad alta femeie sau alt barbat ca plange asa cu lacrimi triste sincere, (pt ca efectiv asta se cam simte asa la un nivel oarecum inefabil, (pt ca in experimentul de mai sus cu barbatii carora care le scade interesul sexual, de fapt li s-a dat sa MIROASA lacrimi de femeie si separat apa cu sare, nu doar sa se uite la femei care plang, si efectiv corpul lor a simtit diferenta, si le-a scazut testosteronul pe loc atunci cand au mirosit lacrimile de femei), desigur ca vor sa ajute si femeile, dar au capacitatea mai mare si sa sta locului sa intrebe sa discute cu persoana respectiva, chiar sa o imbratiseze, nu sa se repeada sa care valize sau sa intre in panica, asa ca un barbat, etc.
check out these guys!
KTM0oy I really like and appreciate your post.Thanks Again. Awesome.
only for 5 dollars
x4LYwP Thanks-a-mundo for the article.Really thank you! Much obliged.
Magnolia
Sunt de acord si cu ce a comentat si Fetita Junglei. Mai bine nu depeunam efortul de mai sus. Oricum, parerea mea este ca un barbat care plange atrage atentia mai mult decat o femeie care plange tocmai din cauza raritatii, plus asta poate crea o imagine de induiosare pt ca maj imaginilor despre barbati care plang pe care le avem in cap ca amintire pt o posibila comparatie sunt de fapt imagini de copii mici baieti care plang, (ca ei plang la fel de des ca fetele), si de aia oricine, fie barbat, fie femeie, se poate simti induiosat si impresionat de aceasta imagine si poate simti nevoia sa ii ocroteasca pe acei barbati care plang, pe cand o imagine de femeie care plange este ceva mult mai comun, se vede si in poze si in filme toata ziua, si doar poate creeaza un impuls de a face ceva concret ajutator pt ea ca sa inceteze sa planga, sau, daca suntem prea ocupati in clipa aia, pur si simplu ne putem zice "las' ca-i trece ca a mai plans si alaltaieri si i-a trecut". (Desigur daca e cineva pe care nu-l cunostem atat in prima cat si a 2-a situatie, ca daca ii cunostem, avem o tendinta de a ne simti si ne comporta fata de ei in functie de ce cunoastem.) Asa cred eu.
Martine
Plus, daca tot am trecut in resitva ce am mai citit pe Internet in anul 2012, am mai citit ca barbatii se simt mai fericiti daca le vad pe femei fericite si zambitoare langa ei, pt ca atunci se simt linistiti, pe cand femeile se simt mai fericite, chiar si daca sunt triste in clipa aia, daca observa ca barbatii sunt in stare sa OBSERVE ca ele sunt triste sau sa le zica ceva, "vai, esti trista, uite si eu sunt trist, sau uite eu nu sunt trist, dar imi pare rau ca esti tu trista", adica sa le impartaseasca cumva sentimentele si sa le demonstreze ca au capacitate de empatie, pt ca de obicei nu se prea vede...desi in realitate multi barbati vor intra in panica daca vad o femeie ca plange si vor fi tentati sa o ia la goana, in loc sa stea la discutii cu ea, pt ca efectiv se simt obligati in clipa aia sa o ajute cu ceva, nu sa o imbratiseze, si isi pot da seama ca in multe cazuri reale, nu prea au cum sa o ajute concret, ca doar maj femeilor nu plang din cauza ca trebuie sa duca o valiza prea grea, ca de ex atunci un barbat chiar ar avea ocazia sa le ajute concret, sa care el valiza, de ex, si s-ar rezolva totul, dar maj femeilor poate plang asa pt ca in clipa aia se simt mai triste si li se pare ca au o valiza prea grea mai la figurat sau ca altii au o valiza prea grea, dar pe asta barbatii nu au cum sa o care si nu are cum sa le ajute concret, si atunci barbatii se pot simti incompetenti si intra in panica, si mai bine pleaca sau evita situatia respectiva + se simt si ff nefericiti si speriati. Dar asta nu inseamna ca sunt lipsiti de capacitate de empatie, ci pur si simplu nu suporta sa stea la discutii cu o femeie care plange si vor sa faca ceva concret si clar sa o ajute + barbatii nu sunt capabili sa stea sa discute in cuvinte despre emotii, (nici ale lor, nici ale altora), prea mult, maj le tin mai ascunse si vor sa le dea la o parte, si e si ceva oarecum invatat social, o fi si biologic, naiba stie. Pe cand femeile daca vad alta femeie sau alt barbat ca plange asa cu lacrimi triste sincere, (pt ca efectiv asta se cam simte asa la un nivel oarecum inefabil, (pt ca in experimentul de mai sus cu barbatii carora care le scade interesul sexual, de fapt li s-a dat sa MIROASA lacrimi de femeie si separat apa cu sare, nu doar sa se uite la femei care plang, si efectiv corpul lor a simtit diferenta, si le-a scazut testosteronul pe loc atunci cand au mirosit lacrimile de femei), desigur ca vor sa ajute si femeile, dar au capacitatea mai mare si sa sta locului sa intrebe sa discute cu persoana respectiva, chiar sa o imbratiseze, nu sa se repeada sa care valize sau sa intre in panica, asa ca un barbat, etc.
seo service
TFjVrB Thanks again for the blog.Thanks Again. Fantastic.
link building
2Wll9Z A big thank you for your article.Really looking forward to read more. Much obliged.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar