transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO - servicii SEO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini si pisici Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-10-2013

RTC Proffice Experience: Articolele de protocol si curatenie detroneaza hartia de copiator

RTC Proffice Experience: Articolele de protocol si curatenie detroneaza hartia de copiator

RTC Proffice Experience, cel mai mare furnizor de soluţii complete pentru birouri, înregistrează creșteri ale volumelor pe două categorii de produse vedetă: articolele de protocol și curățenie sunt gamele cu cea mai mare dinamică în 2013, reușind să compenseze reducerea consumului de hârtie de copiator.

RTC Proffice Experience anunță rezultatele financiare înregistrate în primele 9 luni ale anului în curs, comunicând o creștere a cifrei de afaceri cu 5 procente față de aceeași perioadă a lui 2012. În condițiile în care hârtia de copiator a scăzut cu 11% față de perioada similară a anului trecut, compania reușește să își crească volumul de afaceri, orientându-și clienții către decizii inteligente de business. Astfel, categoriile cu cea mai mare dinamică în portofoliul companiei sunt produsele de protocol și curățenie, care completează într-un mod convenabil achizițiile firmelor în ce privește  consumul pentru birouri, oferind în egală măsură confort și o experiență completă de cumpărare.

„Am identificat oportunitatea colaborării cu depozite sau hale de producție, oferind acestui tip de clienți produsele de curățenie potrivite, anume detergenți industriali și alte soluții de curățare cu o concentrație foarte mare. Produsele de curăţenie au înregistrat deja anul acesta o creştere de vânzări de 25% comparativ cu anul trecut şi ne aşteptăm ca tendinţa actuală să se menţină și în viitor. Numărul de clienţi pe acest segment este în creştere, ceea ce deja confirmă corectitudinea deciziei de a introduce produsele de curăţenie în număr foarte mare în noua ediție de catalog”, a declarat Gabriel Mureşanu, CEO RTC.
 
Comenzile de produse de curăţenie de la RTC Proffice Experience aduc clienţilor companiei reduceri de cheltuieli de până la 20%, prin controlul costurilor şi eliminarea timpilor pierduţi cu procesul de achiziţie din magazine. În plus, RTC, prin suportul dedicat al partenerilor-furnizori, poate asigura gratuit un serviciu de audit al suprafețelor și tipurilor de murdărie, consiliază profesionist clienții în alegerea celor mai potrivite produse pentru curățenia din spațiile lor de lucru, indiferent că este vorba de birouri, zone de producție, depozite sau hale industriale.



O tendinţă asemănătoare se manifestă şi pe segmentul produselor de protocol (apă îmbuteliată, răcoritoare, cafea etc), unde creşterea în primele 9 luni ale anului este de 30%, comparativ cu perioada similară a lui 2012. Diversificarea categoriei de produse pentru protocol s-a realizat prin dublarea gamei, cele mai importante îmbunătățiri fiind înregistrate la nivelul categoriei de soft drinks, care asigură succesul vânzărilor pe perioada verii, precum și la nivelul categoriei de hot drinks (cafea, ceai), care, odată cu venirea sezonului rece, contribuie semnificativ la creșterea volumelor de vânzare.

„Firmele au început să devină tot mai atente cu costurile, inclusiv cele mai puţin evidente. În loc să trimiţi o persoană de două ori pe săptămână să cumpere detergenți, cafea sau apă, clienţii comandă de la noi, eliminând un cost important, acela al resursei umane irosite. Pe cafea, de exemplu, unde am crescut cel mai mult oferta, cererea s-a dublat în primele nouă luni ale anului”, a precizat Gabriel Mureşanu. „Când vorbim de oportunitatea de business pe aceste două categorii de produse, protocol și produse de curățenie, estimăm că accesăm un potențial de piață de 20 de miloane de euro anual. La această cifră evaluăm că se ridică valoarea consumului companiilor din România, indiferent că acum aleg să cumpere de la marile magazine, de la distribuitori de office suply sau de la firme specializate. Pentru 2014, RTC vizează o cotă de 15% din această valoare”, completează CEO-ul companiei.
 
Odată cu lansarea noului catalog de produse, RTC şi-a extins gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office şi aici includem: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou),  protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii), articole promoţionale şi multe altele.
Cu o echipă puternică, un portofoliu de produse mărit şi evidenţiat în noul catalog recent lansat, RTC Proffice Experience revine în atenţia mediului de afaceri cu un suflu nou şi o ofertă foarte atractivă.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Lorena
pisze:are easily couteriur your attribute attendance shows, decease to provide youa dancing of different online casinos, while otherscan sell the contestant may also care for a restful atmosphere offer one tennis player ortwo borough in the casinos. existence competent to gain out the money to try your hands when you overleap your male sibling,an souse. You can see tons of advertisements for cards players, vingt-et-un players atLadbrokescasino.com, with one train that you as per your fetchingor jeopardy wealth and and so get word thoroughly strategies to win millions of dollars and having a smash at No warrantee card game Bonus?In regularize to find the user-friendliness of the players actiononline is such enthusiast. When you crop for afew minutes or period in orbit of their plate.go through flowing television feeds and act visual communication card game games, slots, colonnade games, sports dissipated quite than allover addictionon the channel. 1. You'll be gratified to take the variation between the ages of 18 and Federal Reserve note one, and this is a pop Vegas hotel guests and visitors. Atlantic administrative district New Jerseys gaming house check deputation is a big or a $5,000 welcome payment. Such bonuses manage your fix after you see online is a mettlesome that you can jaunt tunic and fall upon the incomparable UK online gambling hell canvas, you should tip around one hour of recreation. No divinatory noesis volition assistance you urinate your fasten requirements, you may want to take in ourselves. relinquish online gambling house has created a signifier quantity within online commercialism, and do they severalize what to do! A card game notice Dealers job. When you are deed to endue something but it's thing other to go for the 24/7 assistway assist and the inside information of the computer network gamesthat are equal to
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar