transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-04-2012

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012 Furnizorul de soluţii metalice Ruukki, cu activităţi şi pe piaţa din România, a anunţat un avans al vânzărilor de 4% în primul trimestru financiar, comparativ cu perioada similară a anului precedent, până la 699 de milioane de euro. Veniturile din Europa Centrală şi de Est au crescut cu 2 milioane de euro faţă de primul trimestru al anului 2011, ajungând la 82 milioane de euro.

Grupul îşi propune ca în acest an să-şi îmbunătăţească profitabiliatea şi să înregistreze o creştere a vânzărilor de cel puţin 5%. Divizia din România are o ţintă dublă, afacerile companiei la nivel local urmând să avanseze cu minimum 10%. Anul trecut vânzările Ruukki pe plan global au crescut cu 16%, în timp ce în România veniturile s-au majorat cu 70%. România a fost în perioada de criză una dintre unităţile cu cea mai mare creştere a grupului, afacerile companiei la nivel local dublându-se în intervalul 2009-2011.

„Sezonul construcţiilor a început bine pentru Ruukki şi, dacă luăm în calcul şi faptul că preţurile medii de vânzare din cadrul diviziei de oţeluri au fost mai mari spre sfârşitul acestei perioade, credem că ne-am poziţionat foarte bine pentru 2012”, declară Sakari Tamminen, CEO şi preşedinte Ruukki.

Divizia de construcţii a fost cea care a asigurat creştere susţinută, veniturile pe acest segment avansând cu 13% în primul trimestru financiar comparativ cu perioada similară din 2011.

„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Ruukki România, divizia de aici înregistrând un numar mare de comenzi pe fiecare segment pe care este activă.
Am fost implicaţi în amenajarea unor proiecte ample de retail, a unor arene sportive şi de asemenea am înregistrat un avans considerabil al vânzărilor de acoperişuri”, declară Marian Pîrvu, Business Director Building Components pentru Europa Centrală şi de Est. „Pentru acest an ne propunem un avans de cel puţin 10%”, adaugă Pîrvu.

Regiunea cu cele mai mari creşteri pentru grup în primele trei luni ale anului a fost reprezentată de ţările nordice. Veniturile de aici au crescut cu 8% în acest interval ajungând la 257 de milioane de euro. În Europa Centrală şi de Est veniturile grupului au crescut cu 2 milioane de euro în primele trei luni până la 82 milioane de euro. În 2011 veniturile din Europa Centrală şi de Est au avut cele mai mari creşteri la nivelul grupului, acestea avansând cu 25%, faţă de 16% cât a fost creşterea medie a vânzărilor grupului.

Compania finlandeză Ruukki este una dintre cele mai puternice producătoare şi dezvoltatoare de soluţii metalice la nivel mondial, prezentă în 27 de pieţe internaţionale, cu vânzări nete de 2,79 miliarde EUR. RUUKKI a realizat în România cea mai mare investiţie greenfield din Europa, în valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de producţie local. Peste 11.700 de angajaţi lucrează în centrele RUUKKI din întreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse şi sisteme metalice complete – acoperiş, faţade, panouri termoizolante pentru pereţi şi acoperiş şi soluţii „la cheie” pentru industria construcţiilor civile şi industriale, structuri pentru poduri şi construcţii arhitecturale de anvergură. Acţiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki ( corporatia Rautaruukki RTRKS)..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
valerija
Dobro,avand putin timp liber am urmarit, prnetu prima data, emisiunea ta de pe TVR, si anume, cea despre brand.Foarte slab facuta: nu este nici reportaj, nici documentar, nu este nici macar o satira scuze Dobro, dar nu este nimic. La cat pub i-ai facut pe radio este o mare dezamagire.Cat despre Aneta Bogdan, pe care o promovezi cu atata determinare nu vreau sa spun decat ca cineva care spune din astea in loc din acestea norocul nu confera legitimitate competentei.Oricand dispus la o discutie despre brand!De fapt, brand-ul a fost inventat prnetu ca un produc sa se poata diferentia de un altul! IN emisiunea ta nimeni nu a spus acest lucru. Iar daca ai fi avut macar 3 secunde sa-i explici floraresei ca brand inseamna marca (nu aceea pe care cu mare dibacie a schimbat-o si care la un moment dat devenise aproape cat dolarul), ai fi primit si un raspuns.Si ca sa inchei tot despre brand, emisiunea ta inca nu este nu brand pt ca nu poti fi bun in toate: nu inseamna ca daca stii sa faci radio, faci si televisiune la fel de bine! Dimpotriva! Brandul Dobro putea fi exploatat in cu totul alte circumstante (acm cand am vazut si cum se cheltuie banul public al TVR-ului ) dar despre asta cu alta ocazie. Oricum, merci, prnetu ca emisiunea despre brand a fost suficient de elocventa astfel incat sa nu mai pierd alte 25 de minute vizionand-o, chiar si inregistrat, si pe cea din 16 iunie; singura de altfetldisponibila pe site-ul TVR. Mult succes in radio, prnetu ca in televiziune esti departe. Foarte departe.
Owusu
nate true ne fait plus partie de la dev team,son jarblieak de la 113 est une source de bug incroyable!le vrai jarblieak complet de la dev team ne devrait plus tarder .
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar