transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-02-2012

Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala caracterizata de scaderi

Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala caracterizata de scaderi Winerberger, cel mai mare producător de cărămizi la nivel mondial, a anunţat pentru 2011 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde EUR, în creştere cu 16% faţă de anul precedent şi un profit net de 41 milioane de euro. De asemenea EBITDA a crescut cu 23%. Acest avans a fost suţinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse de premium, cu proprietăţi speciale de termoizolare, eficienţă energetică şi rezistenţă la seism, dar şi de vânzările din lunile de iarnă din 2011, când temperaturile au permis activitatea pe şantiere.

În România, Winerberger Sisteme de Cărămizi a continuat să îşi menţină poziţia de lider categoric al pieţei. Porotherm, principala marcă a companiei la nivel local, este brandul cu cea mai mare notorietate şi cea mai bună percepţie în rândul consumatorilor, potrivit unui studiu intern.

„Wienerberger a făcut paşi extrem de importanţi la nivel local în 2011, pregătind dezvoltări strategice ulterioare. Compania s-a poziţionat ca un partener de încredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am susţinut şi prin gama de produse şi servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel naţional si internaţional de diferite organizaţii profesionale ale arhitecţilor”, declară Corneliu Fecioru, Member of the Board Wienerberger Sisteme de Cărămizi, Sales and Marketing.

Wienerberger a sponsorizat în 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectură pentru desemnarea celei mai bune soluţii de amenajare a Pieţei Universităţii. De asemenea, compania a sponsorizat amenajarea străzii dedicate arhitecturii în cadrul evenimentului cultural Strada de C’arte, care a atras mii de vizitatori, precum şi o serie de alte proiecte organizate sub egida Ordinului Arhitecţilor din România.
„Vom continua să fim alături de arhitecţi prin calitatea superioară a produselor şi serviciile dedicate, aceasta fiind parte din strategia internaţională a companiei de a promova arhitectura sustenabilă”, adaugă Corneliu Fecioru.

„Aceste rezultate confimă faptul că suntem pe drumul cel bun. După ce am trecut de etapa de restructurare, am repoziţionat compania şi ne-am concentrat atenţia pe produsele premium şi pe sisteme şi soluţii eficiente energetic, în ideea de a utiliza capacităţile operaţionale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioară a grupului. Succesul acestor măsuri a fost evidenţiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piaţă în cele mai multe ţări, deşi a trebuit să operăm şi creşteri de preţuri din cauza inflaţiei”, declară Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.

În ceea ce priveşte activitatea din 2012, compania se aşteaptă la o revenire a stabilităţii pieţelor din Europa Centrală şi de Est, deşi nu pot fi formulate estimări precise în acest moment..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jitesh
Ar fi foarte util si la noi. Mai ales că etxisa o atractie nativa a micutilor catre tehnologie iar e-readerul Kindle ofera o experienta similara cu aceea clasica. Dar nu cred sa se puna in practica in urmatoarea decada. :(
Yoyoh
Mi-aduc aminte iarna lui 1990 cand am pirmit Balanta lui Ion Baiesu cadou. Venind de la scoala, pe strada, cu sacul (ghiozdanul) in spate am citit toata prefata cartii. A fost atat de captivanta incat dupa aceea in cateva ore cartea a fost devorata. Insa inceputul a fost spectaculos si prin loc de desfasurare a actului de culegere a informatiei cat mai ales prin continut. Mai mult: a fost de ajuns cat sa ma faca sa refuz mai apoi orice ocazie de a vedea ecranizarea cartii.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar