transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-05-2016

Business in crestere cu peste 20% pentru Cosmetic Plant in primul trimestru din 2016

Business in crestere cu peste 20% pentru Cosmetic Plant in primul trimestru din 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o crestere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, în timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, fată de perioada similară din anul trecut.

„Lansarea gamelor Miere si Lăptisor de Matcă si LiftUP la finele lui 2015, dar si a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori si de cresterea notorietătii brandului au avut, cu sigurantă, un impact pozitiv în business-ul companiei în primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că primele trei luni din an au adus si un avans al volumelor livrate către parteneri. În aceleasi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom si cea de îngrijire a părului au avut cresteri ale vânzărilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.

În ceea ce priveste exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piata din Ungaria cu 17 noi produse, apartinând atât gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 si Argan / Aloe, cât si gamelor noi - LiftUp, Miere si Lăptisor de Matcă si GreenStem.

„Piata din Ungaria este una foarte importantă pentru noi si ne bucurăm să vedem deschiderea clientilor către produsele noastre, acesta fiind si motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentatia si pe această piată”, a mai spus Susana Laszso.

Potrivit afirmatiilor sale, în următoarea perioadă compania ar putea lansa exporturi si pe alte piete, iar succesul Cosmetic Plant la cel mai mare târg de produse cosmetice din lume – Cosmoprof Bologna – în perioada 18 – 21 martie, a demonstrat, o dată în plus, potentialul produselor pe pietele externe.
Afaceri mai mari cu peste 10% si în al doilea trimestru

În ceea ce priveste planurile pentru următoarea perioadă, Susana Laszso este de părere că al doilea trimestru din an va aduce o crestere de cel putin 10 – 12% a afacerilor companiei, determinată de lansarea de noi produse în gama de plajă.

De asemenea, pentru întregul an, compania mizează pe un avans cu  cel putin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca.

10 milioane de lei), acest lucru fiind sustinut de extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si de lansarea de noi produse.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiintată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experientă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută si la nivel international, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Înaltei Calităti (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câstigat, în 2014 si 2015, distinctia Gold Award.

Compania este prezentă la nivel national în retelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tară. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern în tări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie si Germania.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărtite în 14 game sortimentale grupate în functie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Acestea pot fi găsite atât în cadrul retelelor enumerate mai sus, cât si pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar