transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-11-2015

Cum pot oferi magazinele reduceri atat de mari de Black Friday pe segmentul electroIT

Cum pot oferi magazinele reduceri atat de mari de Black Friday pe segmentul electroIT

Pare de necrezut, insa realitatea o dovedeste: de Black Friday, marii retaileri electroIT pot oferi reduceri de zeci de procente la electronice si electrocasnice. Discounturile pot chiar sa depaseasca 50%, chiar daca vorbim de produse de la marci de renume, precum Philips. Cum este posibil? Unii pot avea indoieli cu privire la calitatea produselor oferite in astfel de promotii. Adevarul este insa ca toate aceste articole nu au niciun defect de calitate, ci sunt la fel de bune precum produsele disponibile in mod normal la pretul standard.

Cum pot oferi magazinele reduceri atat de mari de Black Friday pe segmentul electroIT? Totul tine de volum. Magazinele comanda stocuri speciale pentru Black Friday si negociaza conditiile cu furnizorii, cu multe luni inainte. Producatorii si importatorii reusesc sa vanda volume mari, garantat. Magazinele isi asuma anumite stocuri, dar au siguranta ca vor reusi sa vanda mult in termen scurt.



Sa luam exemplul unui fier de calcat precum cele de aici. Modelele de top inregistreaza vanzari mici in orice magazin. Daca intr-o luna normala sa presupunem ca magazinul vinde 10 bucati din modelul X, de Black Friday un mare retailer poate a comandat cateva sute sau chiar mii de bucati. Evident, magazinul a obtinut produsele la un pret foarte mic. In plus, retailerul isi permite sa aplice si el un adaos comercial foarte mic, pentru ca va castiga din volumul tranzactionat. In loc sa castigi 30% din ceva putin, mai bine castigi 3% din ceva imens - asa se intampla de Black Friday.

Marii castigatori sunt clientii finali, care se bucura de preturi mici. Promotii exista mereu, insa impactul este mai redus decat de Black Friday. In mod normal, in campaniile promotionale apar produse cu discounturi mai mici, pentru ca volumele de vanzari nu vor fi deosebit de mari la anumite articole si nu se pot comanda stocuri speciale. Campaniile de Black Friday pot viza finaluri de stoc (produse care nu se vor mai fabrica), dar si produse din cele mai recente game. In ambele cazuri, discounturile pot fi insa extrem de mari, atat timp cat furnizorul isi doreste un volum impresionant de vanzari pe piata locala.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar