transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 17-04-2024 4.6818 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-04-2016

DPD Romania: care sunt principalele motive pentru care coletele se intorc in depozit

DPD Romania: care sunt principalele motive pentru care coletele se intorc in depozit

Românii care trimit colete în tară sau în străinătate nu completează întotdeauna detaliile de livrare, îngreunând astfel procesul de expediere si afectând performanta serviciului. Astfel, datele DPD România, unul dintre cei mai importanti jucători de pe piata locală de coletărie si curierat expres, arată că 2% dintre coletele trimise au informatiile de livrare gresite sau incomplete. Potrivit companiei, doar 56% dintre expeditorii sau destinatarii livrărilor interne si, respectiv, 82% dintre cei din afara tării revin si solicită retrimiterea pachetelor furnizând toate detaliile necesare.

Datele de livrare sunt esentiale pentru ca procesul de curierat să se desfăsoare în cele mai bune conditii. Însă, circa 2% dintre românii care trimit colete nu mentionează toate informatiile necesare si îngreunează astfel performanta serviciului de curierat. 95% dintre erori se regăsesc în adresele coletelor expediate de jucătorii din segmentul B2C si doar 5% din total apar în cazul livrărilror din sfera B2B, potrivit datelor DPD România.

Desi gresesc datele de livrare, expeditorii sau destinatarii revin si oferă informatii suplimentare, respectiv solicită reluarea livrării expeditiilor cu adresă gresită sau incompletă, doar pentru 56% din livrările interne si pentru 82% dintre pachetele trimise pe plan international, conform companiei.

”De cele mai multe ori, adresele nu sunt gresite, ci incomplete, atât pentru livrările la domiciliu, cât si pentru cele în clădiri de birouri sau sedii de companii. Cei care vor să primească produsele acasă fie nu mentionează codul de acces în scară sau numărul interfonului, fie precizează doar strada, numărul, blocul si apartamentul, si omit informatiile legate de scară, etaj sau cod postal.

Este extrem de important pentru curier să detină informatiile despre scara imobilului si numărul apartamenentului, detalii care, din păcate, lipsesc frecvent”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Potrivit acestuia, o altă problemă cu care se confruntă curierii este omiterea codurilor postale. În prezent, până la 45 dintre pachetele ce pleacă zilnic în livrare au codul postal incorect, îngreunând rutarea corectă a coletelor.

Alte aspecte importante atât pentru reusita livrărilor B2C, cât si B2B, sunt furnizarea numerelor de telefon pentru destinatari, dar si numărul străzilor de destinatie.

Când vine vorba despre destinatiile la birou, potrivit CEO-ului DPD, este primordială indicarea persoanei de contact. Pe lângă această informatie, de multe ori sunt omise si detalii precum departamentul, intrarea, etajul sau camera la care trebuie livrate coletele. Toate acestea sunt extrem de importante, iar în lipsa lor procesul de livrare este îngreunat, fiind afectată, implicit, performanta serviciului, adaugă acesta.

CEO-ul DPD România mai spune că, în lipsa unor informatii de livrare, curierii pierd mai mult timp pentru identificarea adresei si uneori trebuie să revină într-un alt interval orar, după ce obtin toate datele necesare. Astfel, apar costuri generate de întoarcerea în depozit, dar si pentru realocarea unor resurse suplimentare în acea zonă. Tot acest timp pierdut generează implicit costuri suplimentare, mai ales dacă produsele au fost plătite în avans. În plus, atunci când nu se poate identifica adresa de expeditie se poate face retur, ceea generează ulterior daune din cauza întârzierii înregistrate, si, uneori, se pot produce avarii din cauza proceselor operationale multiple (manipulare, încărcare, descărcare, transbordare).

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoasterea pietei locale si cele 2 servicii Predict si PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experientă de livrare atât expeditorilor, cât si destinatarilor.


Cu o echipă de peste 600 de angajati si francizori si având acces la o retea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 7 milioane de colete.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar