|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-11-2015 |
Fashion Days - o noua interfata pentru platforma online, ca parte a noului model de business
Alte stiri la aceasta categorie
Fashion Days, cea mai mare destinatie de fashion din România, lansează o nouă interfată pentru platforma de cumpărături online, care sustine evolutia către noul său model de business. Noua interfată a shopului oferă acum clientilor o separare clară între colectiile noi (in-season, disponibile în stoc) si partea de campanii de reduceri. Modificările reflectă trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu focus pe colectiile noi, care beneficiază de livrare rapidă.
„Noul design al site-ului Fashion Days reflectă viziunea noastră de business actuală si a fost creat din dorinta de a le oferi clientilor o experientă de cumpărături online cât mai plăcută, usoară si rapidă. Fashion Days este un pionier al comertului online de fashion din România. Desigur, acest rol presupune actiuni inovatoare, precum redefinirea modelului de business, bazăndu-ne pe nevoile clientilor nostri. Astfel, pornind de la identificarea cerintelor acestora, am reorganizat structura noului website si am adăugat noi functionalităti, care facilitează traseul clientilor în site si care îi ajută în procesul de comandă: am introdus optiunea de search si am îmbunătătit filtrele de produse, care sunt acum mai vizibile”, a declarat Silviu Croitoru, Chief Product Officer – Fashion Days.
Noua versiune a platformei înlocuieste listarea campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau bărbati si include pagini separate pentru colectiile noi si cele la reduceri. De asemenea, în pagina de start, clientii au acces la recomandări pentru diverse categorii de produse, la catalogul de branduri si la lista produselor recent cumpărate din shop.
Clientii pot comanda acum fără a se înregistra pe site si pot găsi produsele mai usor si rapid, folosind un sistem de căutare ierarhică si filtrare a produselor, optiuni ce permit clientilor să caute produse în functie de sex, dimensiuni, categorie, culoare si pret. Paginile de produs se încarca într-un timp scurt, fiind prezentate într-un mod atractiv, cu zoom automat si includ continut suplimentar despre produse.
„Schimbările aduse site-ului au dus la o crestere semnificativă a ratelor de conversie. Noua interfată online oferă clientilor nostri acces mai usor la produse si informatiile despre acestea, ceea ce scurtează timpul destinat cumpărăturilor online. De asemenea, toate aceste schimbări au dus la îmbunătătirea experientei utilizatorilor si pe versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este mentinerea si cresterea indicelui de evaluare al loialitătii clientilor nostri - NPS (Net promoter score), care este în permanentă peste 50% ”, a completat Silviu.
Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion cu o selectie vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încăltăminte si accesorii pentru femei, bărbati si copii, la preturi atractive. Compania pune la dispozitia clientilor săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si operează în prezent în Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. Cu peste 4 milioane de clienti, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experientă surprinzătoare si captivantă..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|