transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-10-2017

Fashion in era digitala: online-ul castiga teren in industria de specialitate

Fashion in era digitala: online-ul castiga teren in industria de specialitate

Cu mai mult de trei sferturi din populatie posesori de smartphone, tehnologia se poate spune ca este foarte bine acceptata de romani. Implicit, pe piata de fashion, unul dintre cele mai importante sectoare de retail, online-ul castiga teren, facandu-i chiar si pe marii jucatori din comertul traditional sa isi regandeasca si adapteze strategiile in functie de acest nou stil de viata al clientului modern.

Pe motoarele de cautare, sintagme ca tricouri barbatesti la preturi ieftine, blugi ieftini, bluze la pret mic sau rochii de ocazie sunt din ce in ce mai intalnite. De fapt, mediul e-commerce se bazeaza in special pe Google, dincolo de toate campaniile de imagine, caci clientii vor solutii rapide, se ataseaza mai greu de anumiti comercianti si profita la maximum de avantajele specifice internetului, dorind in fiecare moment sa identifice cele mai bune oferte, cele mai tentante promotii, cel mai avantajos raport calitate - pret.

Desigur, un client informat si "educat" nu ar trebui sa se bazeze exclusiv pe motoarele de cautare si sa nu navigheze mereu haotic. Este bine sa fie analizate cu atentie platformele comerciantilor si sa existe magazine favorite. Astfel, seriozitatea comerciantilor este foarte importanta, acest lucru insemnand stocuri bine puse la punct, suport clienti la inalte standarde, livrare rapida, retur acceptat la nevoie in conditii foarte prietenoase. De obicei, un client satisfacut va reveni in acelasi loc, cel putin pentru a verifica ofertele.



In era digitala, in fashion, online-ul schimba regulile jocului in comert: clientul trebuie "rasfatat" permanent, ba chiar poate primi oferte dedicate, personalizate. Este mult mai dificil sa il captivezi pe client cu o politica mixta de preturi, caci acesta va raspunde mai greu la impulsul de cumparare si va compara ofertele cel putin in magazinele preferate.

Orice magazin trebuie sa se remarce, de obicei prin preturi sub nivelul concurentei directe, servicii de calitate si produse cat mai atractive, care ies in evidenta. Inainte sa mergi la mall in cautare de promotii, merita atentie blugii de pe HaineSelect.ro si alte asemenea magazine online ce incearca sa castige o cat mai mare cota pe o piata in expansiune accelerata, tendinta ce va continua in tara noastra si in anii viitori.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar