transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Robadel Servicii SRL

Transport caini si pisici

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-01-2017

Pasiunea romanilor pentru sport poate genera idei de afaceri de succes

Pasiunea romanilor pentru sport poate genera idei de afaceri de succes

Foarte multe idei de afaceri de succes au legatura directa cu necesitati sau pasiuni ale consumatorilor. Cu cat nivelul de trai este mai ridicat in tara noastra, cu atat aceste pasiuni sunt mai mult alimentate in zona de consum, deci pot constitui "combustibil" pentru afaceri care sa le permita punerea in valoare.

O astfel de zona extrem de generoasa pentru business este reprezentata de tot ceea ce tine de sport, ca pasiune a romanilor. In comparatie cu ceea ce se consemneaza in tarile dezvoltate, timpul si banii alocati pentru sport inseamna foarte putin in tara noastra, insa trendul arata o crestere permanenta. Apar tot mai multe magazine cu articole sportive, ba chiar exista lanturi internationale de profil care se dezvolta accelerat in Romania.

Romanii sunt atrasi de sport inclusiv in ceea ce priveste consumul media - audiente impresionante la meciurile sportive la TV, trafic puternic generat online de site-urile web de sport, interes mare consemnat si in ceea ce priveste radio si presa scrisa pe nisa de sport.

Pe masura ce stilul de viata se schimba, romanii din mediul urban aloca mai mult timp activitatilor ce implica in mod direct miscare. Astfel, consumul de sport nu se mai refera doar la partea pasiva (a te uita la altii care practic sport), ci si partea activa (a practica sport). Idei de afaceri de succes vizeaza astfel nu doar comertul cu echipamente sportive, ci si inchirierea de produse (pentru sportile sezoniere si nu numai), oferirea de service pentru echipamente si chiar oferirea de spatii pentru desfasurarea jocurilor.



La acest ultim capitol, se poate observa in marile orase un adevarat trend al deschiderilor de sali de sport, bazine de inot, centre fitness si wellness, terenuri de fotbal, tenis si pentru alte sporturi.

Terenurile, care pot fi dotate inclusiv cu nocturna, ba chiar si acoperite pentru a fi utilizate in orice anotimp, sunt alese atat de grupuri de prieteni, cat si de companii, care le ofera astfel angajatilor posibilitatea de a se distra in echipa (punctand astfel si la capitolul de team building). Pentru calitate fara compromis, terenurile trebuie dotate cu gazon artificial - solutie usor de implementat cu ajutorul firmelor de specialitate.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar