transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-05-2015

Portret-robot al tanarului turist roman in 2015, in viziunea Christian Tour

Portret-robot al tanarului turist roman in 2015, in viziunea Christian Tour

Are trei vacanțe pe an (două city-breakuri și una de până la 10 zile în Grecia, Turcia, Bulgaria sau Spania), cheltuie aproximativ 350 de euro pe sejur, închiriază o vilă cu mai mulți prieteni și se deplasează cu mașina personală. Acesta e profilul tânărului turist român în 2015, potrivit celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă, Christian Tour.

La ora actuală, tinerii reprezintă 20% din piața mondială a turismului, iar procentul crește de la an la an, potrivit ITB World Travel Trends Report 2013/14.

"Aproximativ 30% din clienții Christian Tour sunt tineri. Mai mult, se observă o creștere a numărului de vacanțe efectuate de tineri într-un an, implicit și o creștere a bugetului de vacanță anual. Deși aleg cazări mai modeste ca buget, cu mic-dejun sau self catering, tinerii turiști români obișnuiesc să cheltuie sume suplimentare la destinație pentru diverse sporturi de agrement, distracție, excursii sau închirieri de autoturisme", a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Conform datelor celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă, tânărul turist român are de obicei două vacanțe scurte, de tip city-break, în Europa, și o vacanță de vară de șapte până la 10 zile în Grecia, Turcia, Bulgaria sau Spania. Cheltuiala medie pentru un sejur este de aproximativ 300 - 350 euro/persoană (cazare și transport).

Tinerii amatori de vacanțe din România călătoresc frecvent în grupuri de opt până la 10 persoane și aleg vile de închiriat în totalitate.

Optează frecvent pentru transportul individual (mașină proprie) sau autocar. Aleg transportul cu avionul doar pentru destinații mai îndepărtate care implică și traversări cu feribotul sau durate foarte lungi de condus (insula Creta, Rodos, Antalya, orașe și stațiuni din Spania). Un grup e adesea compus din băieți și fete în egală măsură, dar ele aleg și ei plătesc. Tinerele sunt cele care se ocupă de chestiunile operaționale (alegerea cazării, rezervarea, alegerea serviciilor opționale).

Potrivit unor studii internaționale, scopul tinerilor care călătoresc e să vadă locuri noi, să viziteze obiective turistice și să își facă prieteni, nefiind deranjați de absența vieții de noapte a orașelor sau stațiunilor în care ajung. În schimb, conform datelor Christian Tour, tinerii români optează pentru destinații cunoscute, ca acelea din Grecia, Turcia, Bulgaria și Spania, dar se orientează către orașele și stațiunile din aceste țări unde există viață de noapte intensă și unde găsesc și cazări accesibile ca buget.

Destinațiile preferate ale tinerilor turiști români sunt Laganas (Zakynthos), insula Mykonos, Ibiza (Spania),  Magaluf (Spania), Nidri (Lefkada), Rodos Town și Faliraki (Rodos), Cavos și Corfu Town (Corfu), Kemer (Antalya), Hersonissos, Agios Nikolaos și Malia (Creta).

Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 18 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 30 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău și cca. 168 de angajați, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și  lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Cherry
and still get a Window that says \"The command \"Layer Via Copy is not currently available.\" if I click continue I see the instructions for the edge, then a window \"The object \"layer\"Layer 2\" is not currently avebaaill.Any ideas???
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar