transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-02-2014

Despre vanzari, la o noua editie Workshop Sessions

Despre vanzari, la o noua editie Workshop Sessions

Săptămâna trecută, Romanian American Foundation a găzduit o nouă editie Workshop Sessions dedicată de această dată vânzărilor şi organizată de Akcees cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale. Cei 30 de finalişti selectati din peste 150 de aplicatii au avut astfel ocazia să învete tot ceea ce trebuie să ştie despre vânzări lucrând alături de un trainer şi invitati speciali de exceptie.

Pe toată durata programului, notiunile teoretice au fost puse în practică prin aplicatii şi jocuri interactive, iar participantii au acumulat noi competente şi abilităti prin metode de educatie non-formală. Cei 30 de tineri prezenti la eveniment au învătat care sunt cele mai eficiente tehnici de abordare a clientilor, cum să realizeze prospectarea pietei, dar şi cum să parcurgă toate etapele procesului de vânzare în aşa fel încât să îşi maximizeze şansele de reuşită.

Sesiunea de training a fost sustinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Societe Generale cu o experientă de 12 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management dobândită în companii importante din România. De-a lungul timpului, Alexandru a sustinut numeroase training-uri, implicându-se în diverse proiecte adresate tinerilor, precum: Workshop Sessions, Grow, Training New Talents sau 360 Career Event, alături de Akcees, BEST Bucureşti şi alte organizatii.

De-a lungul programului tinerii au simulat un proces de vânzare, iar trainerul a preluat rolul clientului şi i-a învătat pe „vânzători” care sunt cele mai potrivite tehnici pentru vinde beneficii, şi nu produse. Jocurile realizate pe parcursul celor două zile au avut drept obiectiv îmbunătătirea comunicării dintre participanti pentru ca aceştia să poată să îşi cunoască clientul, să empatizeze cu aceştia şi să îi înteleagă nevoile. „Oamenii îşi vor aminti mereu cum i-ati făcut să se simtă”, le-a spus Alexandru Băleanu tinerilor prezenti la eveniment.



Alina Negrea şi Liana Puşcaşu (reprezentanti BRD Groupe Societe Generale din structura comercială), alături de Gabriel Orşa (ex-Director Vânzări Allianz Asigurări), au venit rând pe rând în fata participantilor pentru a-şi împărtăşi propriile experiente. Aceştia au vorbit despre avantajele şi provocările unei cariere în vânzări, despre perspectivele de dezvoltare profesională existente pentru tineri în acest domeniu, şi au oferit sfaturi valoroase învătate de-a lungul timpului. Fotografiile de la eveniment sunt disponibile pe pagina de Facebook Akcees.

„Evenimentul a fost foarte reuşit, am lucrat cu un trainer dinamic şi entuziast, iar organizarea a fost impecabilă. Au fost două zile în care am acumulat foarte multe informatii utile pe care de-abia aştept să le pun în practică! Multumesc Akcees şi BRD Groupe Societe Generale pentru că mi-ati oferit această oportunitate!”, a declarat unul dintre participantii la eveniment..

„Domeniul comercial/vânzări este de regulă aria în care un tânăr absolvent îşi începe cariera. Mai mult decât atât, chiar este recomandată o astfel de experientă în urma căreia se învată enorm pe plan profesional. Luând în considerare şi fapul că „a şti să te vinzi” este esential şi în cazul tinerilor antreprenori, dar şi pentru a avea succes la un interviu, credem că a forma studentii în acumularea de competente în vânzări este o necesitate. Workshop Sessions – Vânzări face parte din seria de traininguri derulate împreună cu Akcees prin care provocăm tinerii să îşi dezvolte competente esentiale pentru a avea succes pe plan profesional. Pe parcursul anului vom continua cu branding personal, abilităti de prezentare şi alte subiecte de interes pentru tineri”, a decalarat Diana Fălan, HR Communication Specialist & Employer Branding BRD Groupe Societe Generale.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenti şi proaspăt absolventi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să învete prin metode de educatie non-formală şi să pună în practică lucrurile învătate. Următoarea sesiune de training se va desfăşura pe 11 şi 12 aprilie la sediul Romanian American Foundation şi va fi dedicată brandingului personal. Aplicatiile vor fi disponibile în curând pe site-ul evenimentului http://akcees.com/workshop

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Societe Generale şi al partenerilor Romanian American Foundation, Corny, Haribo, Leibniz şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România International, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, SmartFinancial.ro, Bancherul.ro, Studentie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro, Fapt Divers, Gratuitor.ro şi Online Student.

Alti parteneri: Senatul Studentilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociatia Studentilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studentilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studentilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundatia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.

Akcees este o organizatie non-profit ce îşi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiratiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi initiativele organizatiei oferă tinerilor cu potential antreprenorial akcees la educatie şi experientă profesională de cea mai bună calitate, oportunităti de networking, mentorat şi finantare. Akcees contribuie la formarea de noi generatii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar