Flanco Retail a primit, in cadrul celei de-a 7-a editii a Galei Premiilor de Excelenta organizate de HR Club, premiul de excelenta pentru Managementul Performantei si Recompensarii, categorie la care au mai fost nominalizate alte 4 companii din diverse domenii.
Initiat in 2013, proiectul a raspuns nevoii managementului Flanco de a crea o cultura a performantei si de a implementa un proces de evaluare a performantei angajatilor in timp real, obiectiv, echitabil si transparent. Astfel, alaturi de consultantii Co-Factor, Flanco a dezvoltat o solutie inovatoare, centrata pe masurarea si recunoasterea contributiei fiecarui angajat, cu impact direct in cresterea performantei si profitabilitatii companiei Flanco Retail. Pentru amplificarea gradului de implicare a angajatilor, solutia a integrat un sistem de gamification si un portal de comunicare si colaborare interna, cultivand un mediu de lucru pozitiv si creand sentimentul de apartenenta la o comunitate care impartaseste aceleasi valori.
”Este un moment important pentru noi, pentru ca am reusit sa implementam un proiect care raspunde unei nevoi strategice a companiei Flanco, un proiect care a fost apreciat nu doar intern, ci si de catre o comunitate atat de avizata precum HR Club”, spune Nicoleta Capata, HR Director in cadrul Flanco Retail. ”Este un software complex, a fost nevoie de timp si eforturi sa il cream, dar mai apoi si sa-l activam, adica sa ne antrenam cei peste 1000 de colegi intr-o conversatie permanenta. In prezent, aceasta platforma este accesata de peste 300 de colegi zilnic, avand un grad de conversie de peste 95% in fiecare luna. Aceasta apreciere ne confirma, inca o data, ca am reusit, intr-adevar, sa facem o diferenta prin ceea ce am construit impreuna cu Co-Factor, partenerul nostru care a dat viata proiectului, combinand experienta sa de consultanta in performanta, implicare si motivare a angajatilor cu tehnologia prietenoasa si intuitiva.”
”Suntem un angajator dinamic, activam pe o piata activa si extrem de competitiva, intr-un domeniu in care tehnologia se schimba permanent, astfel ca avem nevoie de oameni care sa isi doreasca sa fie mai buni”, adauga Nicoleta Capata.
”In plus, avem o promisiune fata de clientii nostri, aceea de a fi mereu peste asteptari, iar pentru a ne-o putea indeplini trebuie sa fim cu totii motivati sa invatam atat de bine incat sa anticipam si sa livram clientilor nostri cele mai potrivite produse, servicii si solutii.”
„Am gasit in Flanco o echipa vizionara si receptiva la oportunitatile oferite de economia digitala si conectata in care opereaza companiile astazi. Succesul proiectului demonstreaza valoarea pe care inovatia o poate genera ca potentiator in timp real al energiei si performantei angajatilor si ca platforma de manifestare a spiritului de echipa, in care fiecare reusita este celebrata in mod deschis”, a declarat Vlad Grigoriu, Fondator Co-Factor.
Descrierea acestui proiect se regaseste si in argumentele prezentate de juriul HR Club in acordarea premiului de excelenta - „un proiect frumos si plin de culoare”, juriul valorizand in mod deosebit originalitatea proiectului, maniera extrem de personalizata si transparenta cu care a fost implementat.
Proiectul este dezvoltat in continuare, la inceputul acestui an fiind lansata aplicatia mobila a acestei platforme, sporind gradul de conectivitate si de interactivitate.
Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Cu un numar de peste 1100 de angajati, compania deţine o retea de 89 de magazine, aflate in cele mai importante zone comerciale din 55 de orase..