|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 22-04-2014 |
GAV si-a extins echipa creativa si strategica, cu competente extinse in digital
Alte stiri la aceasta categorie
Agentia de publicitate GAV si-a mărit echipa si demarează proiecte noi. Alexandru Borsan, Radu Rădulescu, Oana Drăgusin, Cristina Răducu si Elena Muresanu vor completa competentele în zona de creatie, strategie, client service si digital.
“Aveam nevoie de forte proaspete, tinere, cu atât mai mult cu cât am început anul în fortă, cu patru clienti strategici – Ewopharma, Bosch, Edenred si Selgros – si cu proiecte de anvergură. Am recrutat cinci oameni talentati si dornici să construiască alături de noi. Pasiunile, expertiza si competentele reunite ale tuturor oamenilor din GAV formează un mix bun, cu focus pentru competentă în digital; cel putin din acest punct de vedere 2014 se anuntă un an foarte interesant”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
Alexandru Borsan s-a alăturat echipei GAV ca Digital Strategy Director. Absolvent de ASE, fost director de strategie online la Cohn&Jansen JWT, Alex are o experientă bogată în domeniu, pe care o aplică si proiectelor lui de suflet. Pasionat de schi si freeride, Alex este fondatorul singurului festival de film online dedicat schiorilor si boarderilor români (Alive!) si animatorul derdelus.ro, site-ul fanaticilor de zăpadă.
Radu Rădulescu este noul Senior Art Director GAV. Radu este absolvent de design la Arte Plastice, iar ultimii 10 ani si i-a ocupat ca AD în agentii precum Icon, Violet, Scholz & Friends, Mercury sau Leo Burnett. Când nu e prins între branduri si pozitionări (care i-au adus două Effie de echipă în 2012 si, respectiv, 2013), îsi petrece timpul în studioul din Ferentari, unde bate la tobe si învârte butoanele sintetizatoarelor.
Absolventă a două facultăti (Filologie si Comunicare), cu un deceniu de experientă în publicitate (BBDO si FCB), Oana Drăgusin s-a alăturat echipei de Client Service GAV cu entuziasmul calm care caracterizează tot ce face ea în viata profesională, dar si în cea privată, unde e o mămică exemplară. Atunci când are putin timp liber, Oana se întoarce la prima ei pasiune - chitara.
Cristina Răducu s-a alăturat si ea echipei GAV ca Digital Account Executive. Cristina e absolventă de ASE si a studiat Masterul la Dublin City University, în cadrul facultătii de E-Commerce. Anterior, Cristina a lucrat la j2Global Dublin si la Zerotwonine în Frankfurt. Îi plac călătoriile, home crafts si festivalurile de film.
Elena Muresanu e Digital Art Director al GAV. Absolventă a Facultătii de Arhitectură Ion Mincu, sectia Design de Obiect, Elena lucrează de 5 ani în publicitate si s-a alăturat GAV întărind echipa de creative digital, în expansiune constantă în ultimii ani.
GAV, content accelerator, este o agentie independentă care si-a început activitatea în anul 2003, împreună cu primul atelierul de marketing cultural din România, balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Printre clientii si partenerii actuali ai GAV se numără: Billa, Bosch, Edenred, Ewopharma, Intersport, Kwizda, Mercedes Benz, Newlook, Selgros, TIFF.
GAV este membră Interpartners Worldwide - Independent Advertising Agencies Group..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|