transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-10-2024 4.5501 lei 4.9744 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-03-2015

Intel Romania: Asigurarea unei bune reprezentari a femeilor in echipele noastre din Bucuresti, Cluj si Galati ne preocupa constant

Intel Romania: Asigurarea unei bune reprezentari a femeilor in echipele noastre din Bucuresti, Cluj si Galati ne preocupa constant

Pentru al treilea an consecutiv, în luna martie, Intel România îsi celebrează angajatele, în cadrul campaniei "Women With A View/Femei cu viziune". Cu aproximativ 140 de femei angajate în birourile din Bucuresti, Cluj si Galati, care reprezintă 33% din totalul angajatilor locali, compania are un mix bun femei-bărbati angajati, peste media europeană din domeniul IT, situată sub 30%. Situatia este similară si la nivel mondial, unde nu sunt mai mult de 27-28% femei în IT.
     
Printre activitătile desfăsurate cu succes de către femeile din Intel România se numără cercetare si dezvoltare în domeniul Software Open Source, analiză si optimizare, dezvoltare de software educational si pentru dispozitive de tip embedded, vânzări si marketing, finante si servicii administrative.

Femeile si cariera tehnică, incompatibile?

"Ca femeie, sunt mândră să lucrez alături de atâtea colege pasionate de tehnologie", spune Manuela Ciugudean-Toma, Intel Marketing & PR Manager, Central and Eastern Europe. "Prea des auzim că IT-ul apartine mai ales bărbatilor, si nu femeilor, care se luptă să identifice acel "element uman" imposibil de găsit într-o profesie tehnică. Este o idee preconcepută pe care trebuie să o combatem: disciplinele tehnice oferă multă libertate de creatie, iar aspectul uman este esential. Când lucrezi în acest domeniu ai nevoie de numeroase aptitudini, cum ar fi comunicare, colaborare si atentie distributivă – si toate acestea sunt de obicei asociate natural cu femeile. Sunt doar câteva dintre motivele pentru care prezenta femeilor în echipele Intel este esentială", adaugă Manuela Ciugudean-Toma.



Impactul femeilor asupra business-ului

Din perspectiva business-ului, întrucât tehnologia face din ce în ce mai mult parte din vietile noastre, avem nevoie ca femeile să contribuie la crearea acestei lumi, să îsi folosească propriile experiente, pasiuni si idei pentru dezvoltarea produselor. Tot mai multe femei sunt interesate de achizitia de produse tehnologice. Femeile trebuie să poată crea si promova produse tehnologice adresate lor.

"La Intel, am sansa unică să fac o diferentă, să schimb ceva. De mică mi-au plăcut computerele. Tatăl meu mi-a insuflat pasiunea pentru calculatoare. Am crescut urmărind evolutia tehnologică din domeniul procesoarelor, studiile de performantă si mi-a fost clar că Intel este cel mai bun. Când s-a ivit oportunitatea unei pozitii în cadrul Intel România m-a atras nu numai ideea de a lucra pentru una dintre cele mai mari si importante companii tehnologice, cât posibilitatea de a mă alătura unui brand pe care îl respectam de atâtia ani. si, cu ajutorul acestui brand, ca parte din echipa din România, să schimb lumea", declară Ileana Petrisor Engineering Manager în cadrul Intel Romania Software Development Center.

Inspiratie pentru femei

Demersurile de comunicare din România se aliniază cu o initiativă amplă de sustinere a angajării si retentiei femeilor în companie până în 2020, Diversity in Technology, anuntată de CEO-ul Brian Krzanich, în luna ianuarie. Intel a anuntat o investitie de 300 de milioane de dolari într-un proiect care să aducă împreună femeile, programatorii IT si inginerii care provin din grupurile de minorităti; să sustină angajarea si retentia mai multor femei si a minoritătilor slab reprezentate si să finanteze astfel de programe în domeniul IT si gaming. Totodată, Intel derulează o serie de activităti prin care se doreste cresterea numărului de inventatori-femei, încurajând mai multe femei să creeze, să conceapă si să inventeze. Un exemplu recent este  colaborarea cu organizatia WISE (Women into Science and Engineering – Femei în stiinte si inginerie) pentru a încuraja si pentru a inspira mai multe fete să se orienteze către cariere din stiintă si inginerie.
   
"La Intel există un mediu în care mă regăsesc, deschis cercetării si care stimulează inovatia. Fac parte din echipa de High Performance Computing si proiectele la care lucrez presupun analiza performantelor unor aplicatii pe tehnologie Intel. Zilnic, am sansa de a mă implica în studii noi de cercetare si totodată, de a colabora cu oameni mai experimentati, lucruri care mă motivează si mă ajută să evoluez. Reusesc să îmbin foarte bine jobul cu viata personală, bucurându-mă de pasiunile mele: muntele si sportul. De multe ori duc pasiunea la nivel de perfectionism, participând la diverse competitii sportive. Consider că asta mă tine în priză si îmi dă un plus de energie de care am nevoie, nu doar pe plan personal, ci si profesional”, spune Cristina Ilie, Research Software Engineer în cadrul Intel Romania Software Development Center.

"Pasiunile mele sunt călătoriile si voluntariatul. La Intel, am sansa să mă bucur de amândouă. Prin natura job-ului de Vânzări si Marketing, călătoresc des si cunosc oameni noi. De asemenea, am sansa să mă implic în diverse proiecte interne ca voluntar, să îmi spun părerea, să fiu ascultată. O fac cu plăcere, într-un mediu tânăr, flexibil si deschis la idei noi", spune Teodora Geantă, Market Development Specialist în cadrul Grupului de Vânzări si Marketing.

Încurajarea tinerelor să îmbrătiseze o carieră tehnică este o preocupare constantă pentru Intel, la nivel mondial. Compania derulează proiecte la toate nivelurile de scolarizare, începând cu scoala primară, continuând cu gimnaziu, liceu si universitate. De asemenea, Intel încurajează si antreprenoriatul feminin si accesul femeilor la tehnologie, pentru a putea dezvolta ulterior business-uri de succes. Cel mai recent anunt în acest sens este colaborarea cu Rebecca Minkoff, cel mai mare brand global detinut de o tânără milenistă ("millennial").

Studiu Intel: Tinerele din România, pasionate de o carieră tehnică

Conform unui studiu Intel, realizat în perioada 7-11 martie, 74,13% dintre tinerele din România doresc să urmeze o carieră în domeniul cercetare si dezvoltare. Astfel, mai bine de 7 din 10 respondente, si-au exprimat dorinta de a urma o carieră în acest domeniu.

În pofida faptului că multe tinere nu au acces la informatii despre posibilele oportunităti ale job-urilor din cercetare si dezvoltare, 40,43% dintre acestea si-ar dori să urmeze o carieră în domeniul cercetării aplicative, iar 35,32% dintre ele înclină  către cercetare fundamentală. Totodată, 56,6% dintre tinere ar prefera să rămână angajate în România.

Mediul IT a fost identificat de 5 din 10 respondente ca fiind domeniul în care România excelează la cercetare. Pe locuri secunde, la aproape jumătate, se situează medicina si farmacia, iar apoi marketingul.

În opinia celor mai multe tinere (68,14%), industria IT&C este domeniul cu cel mai mare grad de inovatie din România. De asemenea, peste 62% consideră că acest domeniu are cel mai rapid ritm de crestere atât în România, cât si în lume. Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara sunt orasele considerate de tinerele din România ca având cele mai mari sanse de dezvoltare tehnologică în următorii 10 ani.

Aproape trei sferturi din esantionul studiat este de părere că în România nu există destule medii de informare asupra carierelor tehnice, desi marea majoritate a respondenetelor se simt atrase sau foarte atrase de domeniul tehnic (77,7%).

Studiul a identificat mediile din care se informează tinerele din România cu privire la oportunitătile de angajare. Astfel, pe primul loc, cu un procent de 82,55%, se situează site-urile specializate de job-uri. Revistele, blog-urile de specialitate sau site-urile companiilor vin în plan secundar.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar