Mircea Coman a preluat conducerea executivă a Centrofarm, începând cu luna martie a acestui an, ocupând pozitia de Director General Executiv. Anterior, Coman a ocupat functia de Head of Regional Operations/North , în cadrul Metro Cash&Carry, leader în comertul en gross din România.
Centrofarm a numit un nou director general executiv, ce urmează să contribuie la strategia de dezvoltare a operatiunilor de retail la nivelul întregii tări si să implementeze o formă de comert puternic orientată către nevoile clientului. Cariera profesională a lui Mircea Coman a debutat în cadrul grupului METRO România, unde acesta a dobândit experientă în vânzări, marketing si negocieri de contracte de amploare în segmentul retail si FMCG.
„Salut cu entuziasm sosirea în echipă a domnului Mircea Coman si am convingerea că se va integra perfect în cadrul companiei Centrofarm, fiind înconjurat de oameni profesionisti, ambitiosi si orientati către rezultate, pe care se poate baza. Am încredere că împreună vom dezvolta proiecte de succes, aliniate la obiectivele grupului.”, a afirmat Catia Rădulescu, administrator si unul dintre actionarii Centrofarm.
Mircea Coman a activat 14 ani în reteaua METRO, timp în care a lucrat în partea operatională, cât si în aria de marketing, dobândind o largă experientă în activitatea de retail. În plus, este initiatorul conceptului de franciză La Doi Pasi, franciză de retail în comertul traditional de proximitate, care numără în prezent peste 700 magazine la nivel national.
Cu expertiza acumulată în retail-ul modern, noul director general executiv Centrofarm poate aduce un plus de valoare companiei, dat fiind că majoritatea farmaciilor Centrofarm sunt pozitionate în centre comerciale.
Referindu-se la noua sa functie din cadrul Centrofarm, în contextul actual al pietei farmaceutice din România, Mircea Coman a declarat: „Această functie reprezintă, pentru mine, o mare provocare si o extraordinară oportunitate. Experienta clădită de-a lungul anilor în retail m-a făcut să înteleg foarte bine nevoile consumatorului modern, educatia sa superioară si asteptările din ce în ce mai mari. În conditiile unei economii dezvoltate, clientii au posibilitatea să aleagă dintr-o gamă largă de produse si servicii. Centrofarm recunoaste acest lucru si pune în centrul activitătii clientul, dezvoltând în mod constant campanii dedicate. Astfel, obiectivul meu este clar: elaborarea si implementarea unui sistem competitiv de satisfacere a clientului, prin analizarea asteptărilor acestuia în raport cu produsele si serviciile oferite si actionarea în consecintă, cu o mentalitate proaspătă, inovatoare si deschisă.”
Având peste 80 de ani de experientă în domeniu, Centrofarm detine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucuresti si 21 în tară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt pozitionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piata farmaceutică românească. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în România branduri cu renume international, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic, GoldNutrition, Purasana si Lytess..