Editie aniversara in seria seminariilor interactive dedicate rolului asistentului de manager: pe data de 13 noiembrie 2012, in Bucuresti, la Hotel InterContinental. "In plin sezon al sarbatorilor de iarna, venim in intampinarea atat a clientelor acestui seminar `de-a lungul anilor, cat si a altor persoane ce ocupa un post de “Asistent Manager”, cu o oferta speciala", spun organizatorii.
Printre avantaje: tarif atractiv de participare de 480 ron+tva/ persoana; discount de 10% pentru inscrierea a cel putin 2 participante de la aceeasi firma; discount de 5% pentru inscrierea companiilor participante la editiile din 2012 (5 editii); locatie de 5 stele – Hotel InterContinental Bucuresti; bonus cadou de sarbatori de la partenerul seminarului; Modul de dezbateri bonus (Modulul III), cu o tematica surpriza.
Seminarul se adreseaza asistentelor care au primit o formatie specifica, dar cauta trucuri si practici incercate fondate pe experienta, dorind sa promoveze si sa isi dezvolte abilitatile de specialitate si, de asemenea, sa castige in eficacitate zilnic, pentru a-si putea consacra timp misiunilor noi, cu valoare adaugata.
Inovatiile continue ale mediului ambiant modifica, permanent, meseria de asistent manager. In acest context, din ce din ce in ce mai multe secretare moderne sunt puse in situatia de a desfasura activitati care intrau, in mod traditional, in atributiile departamenelor de PR si/sau de comunicare:
organizarea de evenimente
redactarea de newslettere
realizarea unor materiale de comunicare corporatista - cataloage, agende, calendare
relatia cu presa
gestionarea primului nivel de tratament al relatiei cu clientul
Mai mult, asistenta zilei de azi: este un veritabil liant intre manager si echipa acestuia; negociaza cu furnizorii; gestioneaza reinnoirea contractelor de mententanta; supravegheaza cheltuielile de functionare a secretariatului (si nu numai); trebuie sa se adapteze, continuu, intr-un mediu tehnologic aflat in continua schimbare; are un aport semnificativ in actul decizional managerial, prin implicarea sa in proiecte de anvergura.
Eficienta activitatii de secretariat implica atat competente strategice, cat si expertize in domenii dintre cele mai diverse si, in mod deosebit, in domeniul comunicarii. Seminarul se axeaza si pe probleme aplicate ale participantelor care vor fi dezbatute/comentate impreuna cu trainerul. Termen limita de inscrieri si plati este miercuri 5 decembrie 2012. Detalii pe www.frodo.ro.
.