In Bucuresti, la Hotel InterContinental, este organizat seminarul Gestionarea Stresului pentru angajatii din prima linie cu clientii, pe data de 28 noiembrie 2012. Public-tinta: angajati din posturi de vanzari, front office, customer care.
A studia o piata inseamna a sti sa o “deschizi”, fapt care este echivalent cu a-l cointeresa pe client sa initieze actiuni alaturi de si impreuna cu tine. Fiecare intalnire cu clientul constituie, prin ea insasi, o “vanzare” si, deci, cu prilejul fiecarui contact cu clientul, va trebui sa manifestam o serie de atitudini comportamentale adecvate. In acest context, echipa de vanzari este legata, in mod direct, mai ales financiar, de performanta companiei in piata.
Dar iata ca, din cauza stresului, peste 55% dintre angajatii din vanzari au o atitudine negativa, incompatibila cu performanta... Sarcini cum sunt, spre exemplu, realizarea unui buget de vanzari lunar/anual impus, deadline-urile, targetarea clientilor, determinarea doleantelor acestora, apelurile telefonice, ofertele, intalnirile, negocierile /renegocierile, raportarile catre superiori etc., sunt de natura sa genereze stari de stres in randul angajatilor aflati in “prima linie” cu clientii, mai ales ca respectivii angajatii fie ca au de realizat prea multe sarcini intr-un interval de timp limitat, fie ca, adeseori, se simt depasiti de situatie.
Avand in vedere cele expuse, FrodoRo organizeaza vineri, 28 noiembrie 2012, la Hotelul Intercontinental, seminarul interactiv cu tema “Managementul Stresului”, dedicat angajatilor din vanzari, front office, customer care si axat, esentialmente, pe spetele practice ale participantilor.
Seminarul interactiv va fi sustinut de prof.univ.dr. Dan Popescu (CV anexat), Director al programului de cursuri postuniversitare de Comunicare si Negociere in afaceri din cadrul ASE Bucuresti, expert in domeniile Managementul resurselor umane, Managementul afacerilor, Comunicare si negociere si Comunicare in institutii publice, cu o experienta de peste 30 de ani in formare profesionala, in peste 100 de conferinte si seminarii din tara si din strainatate.
Participantii vor beneficia de un bonus, cadou de la partenerul seminarului, ELMIPLANT. Termenul-limita pentru inscrieri si plati este 23 noiembrie 2012.
Sa vinzi la nivel emotional, inseamna sa stii sa fii carismatic si persuasiv, sa stii sa fii pe aceeasi “lungime de unda” cu interlocutorul, sa stii sa calibrezi comportamentul persoanei din fata ta, sa o cunosti, sa o ajuti sa isi rezolve problemele, sa pastrezi, activ si dinamic, relatia parteneriala deschisa si, de asemenea, sa iti asumi potentialele consecinte ale esecului unei vanzari pentru el (mai ales, in cazul in care produsul nu ii solutiona exigentele). Pe cale de consecinta, vanzarea tine de relationarea cu si de intelegerea celui din fata ta, mai mult decat de puterea ta de persuasiune.
Complexa si aparent dificila problema a stresului nu afecteaza numai angajatii, ci si organizatiile lor de apartenenta, mai ales ca acestea descopera ca au angajati care nu pot lucra la standardele impuse si care au nevoie de mai multe concedii medicale, fiind mai putini eficienti. In acest context, pentru a-si recompensa angajatii si pentru a rasplati performantele acestora, organizatiile au crescut valoarea comisioanelor si a bonusurilor, au apelat la diverse forme de motivare non-financiara si au implementat diferite programe de evaluare.
Detalii complete pe www.frodo.ro..