|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 28-04-2015 |
Trainart - campania Modele Umane in Afaceri, cu premii de peste 10.000 de euro
Alte stiri la aceasta categorie
Trainart, companie romaneasca specializata in servicii integrate de dezvoltare personala pentru segmentul corporate, lanseaza campania "Modele Umane in Afaceri". Prin aceasta campanie care marcheaza o noua identitate vizuala si un nou concept de business, omul Empowered. Resourceful. Spectacular, Trainart ofera premii in valoare de peste 10.000 de euro companiilor romanesti si multinationale care se inscriu in concurs.
Premiul I este un program de training Metamorphosis (durata 4 zile/echipa de max 12 persoane); premiul al II-lea, un program de training Mind tricks / Creativitate si inovatie (durata 2 zile/echipa de max 12 persoane); iar premiul al III-lea consta in sesiuni individuale de coaching (8 sedinte a cate o ora).
Campania de rebranding "Modele Umane in Afaceri" pleaca de la omul ERS, adica Empowered – increzator in fortele proprii, automotivat, autentic, cu initiativa, Resourceful – un om care stie sa apeleze la resurse interne si externe, constructiv, axat pe solutii si omul Spectacular – omul care te inspira, este memorabil. Acestea, credem noi la Trainart, sunt sunt carateristicile firesti ale oricarei persoane care se simte in echilibru cu sine.
Asadar, impreuna cu specialisti de resurse umane din companii romanesti si multinationale, Trainart porneste in cautarea oamenilor ERS. “Dupa sapte ani de activitate, Trainart a intrat intr-o noua etapa de dezvoltare, iar prin aceasta campanie ne dorim sa celebram oferind inapoi mediului de afaceri o parte din experienta noastra”, declara Adriana Boscanici, fondator Trainart.
Pentru a participa la campanie, specialistii de resurse umane trebuie sa recomande, prin completarea unui scurt formular, 1-3 persoane ERS din companie, cu argumente si situatii concrete in care aceste persoane s-au dovedit ERS. Trainart va realiza interviuri cu fiecare persoana recomandata, interviuri care vor fi postate pe blogul companiei.
La finalul anului, un juriu format din invitatii Trainart, manageri de varf, C level, antreprenori, va evalua fiecare candidat inscris in concurs pe baza aplicatiei si a interviului, in functie de criterii precum complexitatea situatiilor rezolvate, contextul in care au fost rezolvate situatiile, originalitatea modului in care s-au gasit si implementat solutiile. Compania castigatoare va primi unul dintre premiile Trainart.
Campania de cautare a oamenilor ERS se desfasoara in perioada aprilie-septembrie 2015, castigatorii vor fi anuntati in luna octombrie, iar implementarea programelor se va face in perioada ianuarie-februarie 2016.
Regulamentul campaniei pentru specialistii care doresc sa isi inscrie colegii poate fi accesat la http://www.trainart.ro/blog/.
Infiintata in anul 2007 ca o companie axata exclusiv pe servicii de training softskills, Trainart are acum servicii integrate de coaching-training-dezvoltare prin tehnici regizorale.
Sloganul „Empowered.Resourceful.Spectacular.”reflecta caracteristicile naturale ale oricarei persoane din/de afaceri, pe care Trainart le descopera si le dezvolta printr-un proces unitar si integrat de coaching, training si dezvoltare prin tehnici regizorale. Noul logo aduce in prim plan simbolul ochiului, un element puternic si uman cu numeroase semnificatii asociate perspectivei asupra lumii si evolutiei.
Fondata in anul 2007, Trainart este o companie romaneasca, care ofera servicii integrate de dezvoltare personala coaching-training-dezvoltare prin tehnici regizorale. Clientii Trainart sunt companii nationale si multinationale din domenii precum Pharma, Retail, FMCG, Oil&Gas, Automotive, Financial Services, IT&C, Business Services, Logistics & Distribution..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|