transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO - dezvoltare web

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-02-2010

Optimism: eMAG vizeaza 100 milioane euro pentru 2010

Optimism: eMAG vizeaza 100 milioane euro pentru 2010 eMAG, cel mai mare magazin online din România, a anuntat planurile pentru 2010 şi un obiectiv ambiţios, de atingere a unei cifre de afaceri de 100 milioane euro, echivalentul estimat al pieţei din 2009 în care a activat. Începând cu luna ianuarie a acestui an, Iulian Stanciu este alături de echipa eMAG, în calitate de director general. "După 10 ani de distribuţie, am găsit o nouă provocare. Comerţul online este un domeniu foarte interesant şi cu potenţial mare de creştere", declară Iulian Stanciu.

În 2010, piaţa de retail IT&C, electronice şi electrocasnice va înregistra, în opinia reprezentanţilor eMAG, o creştere uşoară anul acesta, cu 10 procente, după corecţia extrem de severă de anul trecut. Mediul online va cunoaşte însă o ascensiune mai pregnantă, cu 40%, în principal datorită creşterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului şi migrării consumatorilor către mediul online, precum şi datorită maturizării jucătorilor din piaţă care vor adăuga valoare serviciilor oferite şi vor contribui la sporirea încrederii în achiziţiile online.

"Pentru eMAG, ne aşteptăm la o creştere accelerată şi profitabilă a afacerii anul acesta, ţintind o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o bază foarte puternică pe care să construim: suntem stabili financiar, suntem susţinuţi de o echipă foarte bună, avem un sistem informatic performant şi un brand valoros. Plecând de la acest fundament solid, cifra pe care o vizăm anul acesta este foarte accesibilă, mai ales că lunile ianuarie şi februarie au avut un debut foarte bun", declară Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.


Planurile de investiţii din 2010 includ deschiderea a cel puţin 3 showroom-uri, în puncte cheie, cu acoperire geografică mare - un model care se estimează a fi la fel de eficient ca până acum (în 2009 s-a tradus în vânzări de 25.000 EUR/mp de showroom şi în acumularea unui important capital de încredere local).

Un segment important unde eMAG vizează creştere anul acesta este cel corporate, unde un plus de valoare îl aduc serviciile personalizate - account management, trasport gratuit şi preferenţial, acordare de discount-uri la volume importante de achiziţii, acordare facilă de termene de plată.

Compania va continua să ofere beneficii majore pentru toţi clienţii - cea mai mare gamă de produse din categoriile ofertate, un stoc de produse foarte diversificat, eficient dimensionat şi cu o viteză foarte bună de reîmprospătare, transport gratuit la domiciliu, indiferent de valoare şi destinaţie, plata cash la livrare, precum şi serviciul exclusiv de returnare a produselor în 30 de zile de la achiziţie - ExtraGaranţia de Retur.

eMAG a încheiat anul 2009 cu o cifră de afaceri de 64 milioane euro, cu 12% sub nivelul anului 2008. Evoluţia la nivel de an nu a fost una liniară, vânzările oscilând de la scădere cu 40% (luna mai), la creştere cu 35% (luna decembrie) în comparaţie cu lunile similare din 2008.

"2009 a fost un an atipic, greu predictibil, încheiat de noi cu o uşoară scădere raportându-ne la anul anterior. În condiţiile unei scăderi dramatice, cu 40 de procente, a pieţei în care activăm, de retail IT&C, electronice şi electrocasnice, rezultatul nostru este unul bun per ansamblu, reuşind să creştem cota de piaţă şi având profit", declară Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Segmentul care a înregistrat cele mai mari vânzări este cel al laptopurilor şi netbook-urilor, punctul forte, dintotdeauna, al eMAG. Pe acest segment, compania şi-a păstrat poziţia de lider în vânzările din România, atingând la sfârşitul anului o cotă de piaţă de 20%, conform raportului Gfk.

Categoria cu cea mai mare creştere a fost cea a electronicelor, cu aproximativ 2.000 de LCD TV-uri vândute pe lună la sfârşitul anului, dar şi cu vânzări în creştere pe produsele conexe – media playere, sisteme home cinema.

O categorie des accesată, unde eMAG şi-a dublat cota de piaţă, a fost şi cea a smartphone-urilor. Alte produse cu evoluţii notabile au fost cele din segmentul foto-video. Conform raportului Gfk, eMAG a atins la sfârşitul anului o cotă de 10% pe aceste categorii.
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Debra
Just do me a favor and keep writing such trhnceant analyses, OK?
Melba
Dobro,avand putin timp liber am urmarit, pnteru prima data, emisiunea ta de pe TVR, si anume, cea despre brand.Foarte slab facuta: nu este nici reportaj, nici documentar, nu este nici macar o satira scuze Dobro, dar nu este nimic. La cat pub i-ai facut pe radio este o mare dezamagire.Cat despre Aneta Bogdan, pe care o promovezi cu atata determinare nu vreau sa spun decat ca cineva care spune din astea in loc din acestea norocul nu confera legitimitate competentei.Oricand dispus la o discutie despre brand!De fapt, brand-ul a fost inventat pnteru ca un produc sa se poata diferentia de un altul! IN emisiunea ta nimeni nu a spus acest lucru. Iar daca ai fi avut macar 3 secunde sa-i explici floraresei ca brand inseamna marca (nu aceea pe care cu mare dibacie a schimbat-o si care la un moment dat devenise aproape cat dolarul), ai fi primit si un raspuns.Si ca sa inchei tot despre brand, emisiunea ta inca nu este nu brand pt ca nu poti fi bun in toate: nu inseamna ca daca stii sa faci radio, faci si televisiune la fel de bine! Dimpotriva! Brandul Dobro putea fi exploatat in cu totul alte circumstante (acm cand am vazut si cum se cheltuie banul public al TVR-ului ) dar despre asta cu alta ocazie. Oricum, merci, pnteru ca emisiunea despre brand a fost suficient de elocventa astfel incat sa nu mai pierd alte 25 de minute vizionand-o, chiar si inregistrat, si pe cea din 16 iunie; singura de altfetldisponibila pe site-ul TVR. Mult succes in radio, pnteru ca in televiziune esti departe. Foarte departe.
Tory
That kind of thinking shows you're an erxept
Fanny
You've really captured all the essneitlas in this subject area, haven't you?
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar