DPD România, unul dintre cei mai importanti jucători de pe piata locală de coletărie si curierat expres, a înregistrat o cifră de afaceri de circa 37 milioane lei în primul semestru al anului, în crestere cu 24% fată de aceeasi perioadă din 2014.
Principalii factori de crestere a business-ului DPD România, în prima jumătate a anului, au fost atragerea de noi clienti si cresterea volumelor de transport ale clientilor existenti, dar si serviciile dedicate clientilor B2C si învestitiile în solutii logistice.
Cresterea livrărilor companiei vine si pe fondul dezvoltării comertului electronic, sector care are în general un impact tot mai mare asupra afacerilor curierilor, inclusiv în ceea ce priveste livrările internationale, segment care se află în continuă crestere.
Astfel, numărul coletelor livrate de DPD România în primele sase luni a crescut cu 37% fată de perioada similară a anului trecut, 80% din totalul livrărilor fiind nationale, iar 20% internationale. De altfel, compania a suplimentat numărul vehiculelor în această perioadă, în conditiile cresterii continue a volumelor.
Topul tărilor către care au fost livrate cele mai multe colete de către DPD România este condus de Germania, Marea Britanie si Italia, vârful operatiunilor fiind înregistrat în perioada Pastelui.
Pe plan national, primele cinci orase cu cele mai multe livrări în primul semestru au fost Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Sibiu.
În ceea ce priveste investitiile DPD România în prima jumătate a anului, acestea au fost directionate pentru cresterea flotei, în dezvoltări software, echipamente IT si electronice, dar si către extinderea depozitelor din tară.
Clientii noi, atrasi în această perioadă, activează în industrii precum auto, home&deco, farma, fashion etc.
Pentru întreg anul 2015, oficialii DPD România previzionează o cifră de afaceri de 100 milioane de lei, mai mare cu peste 30% fată de 2014, cele mai importante perioade de crestere în a doua parte a anulului fiind evenimentul de shopping Black Friday si Crăciunul.
Piata locală joacă un rol important în strategia pe termen mediu si lung a DPDgroup, compania avand ca obiectiv să devină lider de piată în zona Balcanilor până în 2020, plan sustinut de investitii totale în valoare de 15 milioane de euro. Astfel, România urmează să devină un hub important în reteaua companiei la nivel european.
DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoasterea pietei locale si cele 2 servicii Predict si Pickup, DPD România oferă cea mai bună experientă de livrare atât expeditorilor cât si destinatarilor.
Cu o echipă de peste 500 de angajati si francizori si având acces la o retea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 4,8 milioane de colete.
DPDgroup este reteaua de livrare colete a GeoPost, care a înregistrat vânzări de 4,9 miliarde € în 2014. GeoPost este holding-ul detinut de Grupul francez La Poste..