transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-02-2016

Barrier continua extinderea retelei de retail

Barrier continua extinderea retelei de retail

Compania Barrier, liderul national în productia de tâmplărie termoizolantă din PVC, continuă extinderea retelei de retail, prin deschiderea unui nou showroom în orasul Constanta. Barrier a ajuns în acest moment la o retea de 20 de magazine la nivel national si îsi propune să ajungă la un număr cât mai mare de unităti specializate pe întreg teritoriul tării. În afara retelei proprii de magazine, Barrier are si peste 100 de colaboratori, prin care comercializează produsele companiei.

„Mă bucur că putem consolida sistemul de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care

l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Pentru că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendinta de maturizare a pietei, dar si cu reactiile pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii nostri, am considerat că este nevoie de o retea extinsă de magazine specializate. Pentru acest an, dorim să deschidem încă 25 de francize, la nivel national, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Ardeal ca zone cu cel mai mare potential de dezvoltare”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Numărul locatiilor din oras a ajuns în acest moment la trei, după ce în urmă cu o săptămână a fost deschis un alt magazin. Showroom-urile deschise la Constanta pun în practică conceptul implementat de companie pentru reteaua de retail. Conceptul se referă la gama largă de produse de ultimă generatie ale Barrier si la furnizarea de consultantă specializată a angajatilor, pe partea de vânzare si pe cea tehnică, satisfăcând astfel cele mai complexe dorinte.

 

Pentru ca fiecare unitate francizată să fie operatională, Barrier investeste 40.000 de euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, set complet de mostre, program de proiectare si ofertare, signalistică interioară si exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”. Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o retea în continuă expansiune, showroom-uri amplasate strategic si elemente de identitate vizuală cu un design unic, care rămân în mintea consumatorilor. În plus, aderarea la reteaua de francize Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investitia se recuperează rapid, neexistând redevente sau taxe ascunse.

Investitia francizatilor poate fi amortizată în termen de maximum sase luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC si de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară si investitia în scule profesionale de montaj, precum si achizitionarea unei masini speciale pentru transportul produselor.

„Nu exista o retea de magazine specializate la nivel national si ne-am dorit să fim primii care să ofere aceste servicii. Un atu al companiei Barrier este investitia continuă în personalul din magazine, care urmează cursurile de formare din cadrul Academiei Barrier pentru a oferi consultantă profesionistă clientilor. În plus, periodic, angajatii merg la cursuri de perfectionare, astfel încât să fie la curent cu toate noutătile din domeniu”, a declarat directorul de vânzări Barrier, Sebastian Stefănescu.

Compania are un portofoliu vast de produse din care fac parte ferestrele, usile rezidentiale si industriale, usi de garaj si rulouri si detine cele mai moderne linii de fabricatie de la Rotox.

Brandul Barrier este produs de către compania Electric Plus din Bacău, primul atelier de productie fiind înfiintat în anul 2003. În prezent, produsele Barrier sunt fabricate în cel mai modern centru de productie din tară, în care lucrează peste 600 de persoane si care are o capacitate de 700 de ferestre/zi. Produsele Barrier sunt disponibile atât pe piata din România, cât si în Italia, Franta, Belgia sau Germania.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar