Piata serviciilor prestate pentru companii si populatie este in general in stransa legatura cu dezvoltarea economica a unei tari sau regiuni. Tocmai de aceea, pe masura ce in marile orase din tara exista un nucelu tot mai mare de companii prospere si de persoane fizice cu venituri medii si mari (sau cel putin in crestere sustinuta), acestea apeleaza tot mai intens la diverse servicii profesionale, precum servicii de curatenie si menaj.
Relatia este una in lant, caci banii care "se misca" reusesc sa puna in miscare si economia, iar totul se reflecta asupra intregului sistem. Nu intamplator, pe perioadele de criza economica, firmele ce ofera diverse tipuri de servicii inregistreaza in general scaderi semnificative, ceea ce nu este acum cazul Romaniei, cu statistici economice tot mai bune, chiar si in context european.
In Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Brasov si Iasi, orasele principale din punct de vedere al dezvoltarii economice in tara noastra, piata de servicii profesionale de curatenie are potential mare de crestere si in anii urmatori, chiar daca evolutia a fost una ascendenta in anii precedenti. Consumul tocmai s-a dezghetat, retailul este "pe val", iar prognozele lansate de catre autoritati si de catre organismele financiare internationale pozitioneaza Romania intr-o lumina favorabila. Numarul locurilor de munca din economie este in crestere, mai ales in corporatii (acolo unde si veniturile sunt peste media generala).
Mai mult decat atat, piata imobiliara da semne de revenire.
Si nu in ceea ce priveste preturile (ceea ce nici nu ar fi important, ci eventual doar o noua bula speculativa), ci in privinta numarului de tranzactii si mai ales in privinta constructiilor. Se dezvolta multe blocuri si ansambluri rezidentiale in zona Bucuresti - Ilfov, dar si in alte orase mentionate mai sus. La fel ca in Occident, persoanele preocupate de cariera persoana au tot mai putin timp liber si incearca sa-l valorifice la maximum, lasand curatenia locuintei in grija unor firme specializate, care detin personal calificat, echipamente si consumabile profesionale.
Pe segmentul de spatii de birouri, piata imobiliara aproape ca nu a fost niciodata in criza financiara, cel putin nu in Bucuresti. Acolo, de ani buni se tot dezvolta proiecte, iar acum piata s-a dinamizat si mai puternic. Este mediul perfect pentru dezvoltarea accelerata a firmelor de curatenie, caci contractele din mediul office implica spatii mari si, implicit, cifre de afaceri tot mai ridicate. Piata de curatenie este una in care IMM-urile pot creste rapid, atat timp cat firme precum Daisy Clean ofera servicii cu un raport calitate - pret foarte bun si mai ales atat timp cat raspund in mod flexibil la orice solicitari venite din zona corporate..