|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 25-11-2015 |
Fashion Days: 250.000 de produse vandute si a doua cea mai descarcata aplicatie din App Store, de Black Friday
Alte stiri la aceasta categorie
Fashion Days, destinatia numărul unu de fashion, anuntă rezultatele campaniei de Black Friday 2015 – “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, care a oferit clientilor discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de până la 90%. Campania a început vineri, 20 noiembrie, si a continuat pentru trei zile în toate pietele în care Fashion Days activează (România, Bulgaria, Ungaria). Pe parcursul acesteia, au fost vândute 250.000 de produse, valoarea discounturilor ajungând la 35.000.000 lei. Referitor la trafic, numărul utilizatorilor din toate tările a fost de nouă ori mai mare de Black Friday, în comparatie cu o zi obisnuită.
Fashion Days anuntă o crestere cu 45% a vânzărilor prin aplicatii mobile, cu ocazia celor trei zile de Black Friday. Anul acesta, utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days au primit acces exclusiv la această campanie cu patru ore mai devreme. Astfel, clientii au avut posibilitatea să înceapă cumpărăturile prin intermediul aplicatiilor mobile joi, 19 noiembrie, la ora 20:00, înainte de startul oficial de la miezul noptii. De asemenea, aplicatia Fashion Days a ocupat locul doi în App Store în topul celor mai descărcate aplicatii pentru Black Friday, cu 20.000 de downloadări.
“Campania de Black Friday de anul acesta, BE A TRUE FASHION DETECTIVE, s-a dovedit un real succes în toate pietele în care activează Fashion Days. Cresterea notabilă a traficului pe site si a vânzărilor dovedeste faptul că noul model de business al Fashion Days si gama variată de produse din portofoliul nostru au venit ca un răspuns la cerintele clientilor. În plus fată de numărul mare de branduri si produse, timpul scurt necesar livrării produselor comandate este un alt atribut al nostru ce a determinat alegerea Fashion Days pentru cumpărăturile de Black Friday”, a declarat Gabor Cseh, CEO Fashion Days.
Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost articolele de îmbrăcăminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de pantofi, articole sportive si piese de lenjerie intimă. În topul celor mai bine vândute branduri s-au înscris: United Colors of Benetton, Triumph, Levi’s, Esprit, Pepe Jeans si MANGO. si de această dată, rezultatele au arătat că femeile au fost mai active ca bărbatii – 70% dintre cumpărători au fost femei si 30% bărbati.
Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion cu o selectie vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încăltăminte si accesorii pentru femei, bărbati si copii, la preturi atractive. Compania pune la dispozitia clientilor săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele. Fondată în 2009 de către antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si operează în prezent în Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|