transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo servicii seo

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

inchirieri buldoexcavatoare

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-05-2015

Growth Summit Bucharest, cel mai mare eveniment dedicat dezvoltarii afacerilor din Sud-Estul Europei - 9 iunie 2015, la Bucuresti

Growth Summit Bucharest, cel mai mare eveniment dedicat dezvoltarii afacerilor din Sud-Estul Europei - 9 iunie 2015, la Bucuresti

Importanti lideri de business din întreaga lume vin pentru prima dată în România la Growth Summit 2015 gata să împărtăsească tehnicile si principiile de afaceri care i-au făcut celebrii. Pe 9 iunie, la Bucuresti, sute de CEOs si alti executivi din companiile europene de top se vor întâlni pentru o zi de interactiune/networking si training.

Fast Track Europe organizează în premieră în România evenimentul Bucharest Growth Summit. Pe 9 iunie, începând cu ora 8:00, oamenii de afaceri români au sansa de a se întâlni la JW Marriott Bucharest Grand Hotel cu liderii de afaceri care au revolutionat industrii, au depăsit obstacole si au dezvoltat instrumente ce au schimbat companii aflate în declin, sustinând lideri si directori executivi din întreaga lume.

Invitatii Growth Summit sunt Verne Harnish (consultant dezvoltarea afacerilor), Steve Martin (maestru al persuasiunii), Alan Miltz (expert management bancar si financiar), Ari Meisel (omul productivitătii) si Christo Popov (investitor si antreprenor în serie).

În cadrul evenimentului vor fi oferite sfaturi practice pentru dezvoltarea afacerilor, vor fi prezentate metode si tehnici revolutionare de marketing si vânzări, vor fi aprofundate instrumente unice utilizate în gestionarea financiară si bancară si se va pune accent pe maximizarea productivitătii. Mai mult, participantii la eveniment vor avea ocazia să interactioneze cu directori executivi ai celor mai mari companii din Europa de Sud-Est.

Evenimentul este organizat în România cu sprijinul Forbes România. Mai multe detalii: http://www.forbes.ro/evenimente/growth

Despre invitati:

Verne Harnish, recunoscut ca ”The Growth Guy” este fondatorul faimoasei Entrepreneur’s Organization (EO) si a condus timp de 15 ani programul pentru CEOs al organizatiei, “Birthing of Giants”, dar si programul pentru executivi al WEO, “Advanced Business”, ambele organizate la MIT.

Fondator si CEO al Gazelles, o companie globală de educatie si coaching pentru executivi cu peste 140 de parteneri de coaching pe 6 continente, Verne si-a petrecut ultimii 32 de ani educând echipe antreprenoriale. Verne scrie pentru revista Fortune si a publicat o serie de cărti printre care si “Mastering of the Rockefeller Habits”, sustinută si promovată de peste 100 de CEO ai unor companii mid-size si tradusă în 9 limbi.

Steve Martin este Directorul organizatiei britanice Influence at Work. El este co-autorul bestsellerului international “Yes! 50 secrets from the science of persuasion”, care a vândut până în prezent un sfert de milion de exemplare si a fost tradus în 26 de limbi. Steve vorbeste si tine workshop-uri despre stiinta influentei si a persuasiunii si va prezenta principiile care i-au adus succesul în multiple organizatii de afaceri, guvernamentale si non-profit din jurul lumii.

Alan Miltz are peste 20 de ani de experientă de management în mai multe industrii, inclusiv servicii financiare si industrie. El a dezvoltat tehnici de analiză financiară care au devenit un standard international pentru afaceri, CPA si bănci, fiind folosite în 22 de tări de peste 20.000 de clienti si bănci. Alan este un speaker cunoscut al Entrepreneurs Organization, având prezentări la universitătile EO din Tokyo, Berlin si Barcelona.

În 2006, Ari Meisel a fost diagnosticat cu boala lui Crohn, o boală incurabilă care se manifestă prin inflamarea sistemului digestiv. Prin determinare si printr-o organizare foarte eficientă, Ari a învins în lupta cu viata. De atunci, Ari prezintă cum putem să devenim mai organizati si mai productivi în tot ceea ce facem, fiind invitat la TED Talks si la alte evenimente motivationale.

Christo Popov este un CEO, antreprenor si investitor experimentat, cu peste 20 de ani de experientă în pozitii de top în diferite industrii si culturi la nivel global. În prezent, el este fondator si CEO al Fast Track Europe, companie internatională de consultantă si coaching, care le oferă managerilor C-level cea mai bună expertiză de management la nivel global, ajutându-i să se dezvolte. În ultimii 10 ani, el a fondat 15 companii diferite în Europa de Est si a avut pozitii de corporate executive la companii precum Shell, Sab Miller si Intersnack.

Acestea sunt doar o parte dintre realizările care i-au transformat pe acesti oameni de afaceri în lideri internationali ce oferă consultantă directorilor de top de la nivel global. Antreprenorii si directorii executivi din România pot discuta liber cu invitatii pe tot parcursul evenimentului Growth Summit.

„Liderii de opinie invitati sunt adevărati gânditori globali care au schimbat domeniile în care activează si companiile pentru care au lucrat. Ne bucurăm că putem să aducem în România, în parteneriat cu Fast Track Europe, un eveniment atât de prestigios, care a mai fost organizat în această formulă de succes si în Las Vegas, Singapore, Amsterdam.” spune Ionut Bonoiu, Redactor sef - Forbes România.

Bilete se pot achizitiona în retelele Eventim, Bilete.ro, Iabilet.ro, MyTicket.ro si Blt.ro, dar si prin înscriere la: evenimente @ forbes.ro sau 0722.587.556.

Costul unui bilet standard este de 399 de euro, biletele pentru grupuri de 3 persoane costă 899 de euro, iar cele pentru echipe de 5 persoane costă 1.299 de euro. Fiecare membru aditional costă 228 de euro. Preturile nu includ TVA.

Fast Track Europe este o organizatie internatională ce oferă consultantă în dezvoltarea accelerată a afacerilor. Compania îsi propune să ajute directorii executivi în implementarea unor sisteme practice de management menite să dezvolte afacerile într-un mod rapid.

Fast Track Europe combină instrumentele de management cu training-uri si activităti de coaching, colaborând cu CEOs ai companiilor de dimensiuni mari si mijlocii din industrii variate si tări precum Turcia, România, Grecia, Serbia, Croatia, Ucraina si Bulgaria.

Revista Forbes a fost lansată în România în 2009, fiind cea de-a zecea editie internatională a Forbes si singura editie care are aceeasi periodicitate ca Forbes SUA (bilunară). Forbes România sărbătoreste spiritul antreprenorial si conceptul de piată liberă, acesta fiind unghiul de prezentare al tuturor articolelor redactate. Misiunea revistei Forbes România este să abordeze idei si informatii care ar putea să ghideze publicul atât în viata personală, cât si în afaceri. Revista Forbes România este publicată de BP Publishing.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar