Curs Valutar 26-04-2017 4.162 lei 4.5355 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Transport caini si pisici

Reparatii usi

Generator KIPOR

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-11-2016

PepsiCo - lansarea unui nou program de sustenabilitate

PepsiCo - lansarea unui nou program de sustenabilitate

PepsiCo a anunţat o ambiţioasă agendă de sustenabilitate globală, creată pentru a susţine dezvoltarea afacerii în corelație cu nevoile societăţii aflate într-o perpetuă schimbare. Eforturile companiei, care se focusează pe crearea unei relaţii mai sănătoare între oameni şi alimente, se referă la scopuri precise ale PepsiCo de a crea băuturi şi alimente mai nutritive, un sistem global de alimentaţie mai sustenabil şi comunităţi mai prospere.
Noile iniţiative ale PepsiCo se înscriu în angajamentul de a livra “Performanţă cu Scop”, o viziune inovatoare lansată în 2006, înrădăcinată în credinţa că o afacere de succes este strâns legată de sustenabilitatea lumii în care trăim.

“Pentru a avea succes în lumea volatilă de astăzi, aflată în permanentă schimbare,  companiile trebuie să exceleze în trei puncte: să aibă performanţe financiare puternice, obţinute într-un mod sustenabil în timp şi cu responsabilitate faţă de nevoile societăţii”, a declarat preşedintele şi CEO-ul PepsiCo Indra Nooyi. “Primii zece ani ai călătoriei filozofiei <<Performanţă cu Scop>> au arătat că o companie poate obţine rezultate bune prin a face bine. Am creat o valoare importantă pentru acţionari şi în acelaşi timp am făcut paşi importanţi spre rezolvarea problemelor prioritare de mediu, sănătate şi sociale în întreaga lume.”

“Drumul companiei PepsiCo este departe de a se încheia, iar noile noastre obiective au fost concepute pentru a extinde eforturile noastre”, a continuat Nooyi. “Ne-am trasat planurile ţinând cont de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU şi credem că paşii pe care îi vom face vor ajuta PepsiCo să atingă noi culmi în următorii ani. Companii precum PepsiCo au oportunitatea, dar şi responsabilitatea, nu numai de a obţine un profit, ci de a-l obţine într-un mod care să ajute întreaga planetă.



Trei piloni pentru dezvoltarea durabilă

Agenda “ Performanţă cu Scop" a PepsiCo pentru următorul deceniu se concentrează pe trei prioriţăţi:

1. Creşterea într-un mod sustenabil a eforturilor companiei de a îmbunătăţi produsele pe care le vinde.

2. Protejarea planetei.

3. Învestirea cu autoritate a oamenilor din întreaga lume.

În toate parteneriatele sale, PepsiCo are o abordare holistică pentru a progresa în toate cele trei direcţii. Planurile companiei au fost stabilite ținând cont de cele mai noi descoperiri științifice și pe baza unei consultări active cu acționarii, având în vedere totodată de Agenda ONU 2030 pentru Dezvoltare Durabilă.

Pentru atingerea acestor obiective, acțiunile companiei se vor îndrepta către o alocare responsabilă a capitalului, angajamentul de a atinge targeturile financiare, cât și crearea  de plus valoare pentru partenerii noștri. Compania crede că prin atingerea acestor obiective își va spori profitul și performanțele financiare pe termen lung.

“În ultimul deceniu, PepsiCo a devenit un model de urmat pentru alte companii globale, demonstrând că alinierea intereselor de business cu cele sociale reprezintă o soluție eficientă pentru obținerea unor rezultate financiare puternice,” spune Bill George, profesor în cadrul Harvard Business School. “PepsiCo este o dovadă plăcută a faptului că unele dintre cele mai performante companii globale nu sunt interesate doar de rezultate financiare imediate. Acestea pot și trebuie forțate să asigure binele global, iar companiile care aderă la acest  mod de a se raporta la mediul înconjurător vor fi nevoite să lucreze atât în interesul acționarilor, cât și în interesul societății. pentru parteneri, dar si pentru societate”.

Produse

Fiind la curent cu toate ghidurile de alimentaţie ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţiile şi ale altor autorităţi, PepsiCo va continua să îşi îmbunătăţească produsele alimentare şi băuturile pentru a veni în întâmpinarea noilor cerinţe ale consumatorilor, prin reducerea cantităţii de zahăr adăugat, grăsimi saturate şi sare din toate produsele aflate în portofoliu. În plus, PepsiCo va continua să îşi extindă portofoliu cu produse gustoase şi nutritive.

Până în 2025 compania speră ca:

Cel puţin 2/3 din băuturile aflate în portofoliu vor avea cel mult 100 de calorii/ 340 de grame reprezentând zahărul adăugat.

Cel putin trei sferturi din portofoliul global de produse de nutriție nu vor înregistra valori care să depășească pragul de 1.3 miligrame de sare per calorie.

Rata creșterii vânzărilor produselor “Everyday Nutrition” va depăși rata creșterii generale a portofoliului PepsiCo. Gama “Everyday Nutrition” include produse ce oferă cereale integrale, fructe, legume, lactate, proteine și produse hidratante.

Vom oferi trei miliarde de porții de alimente și băuturi nutritive consumatorilor și comunităților defavorizate.

De asemenea, PepsiCo se va strădui în continuare să își mențină la standarde morale ridicate programul de etichetare și advertising în ceea ce-i privește pe copii și să îl implementeze la nivel global. Compania a susținut și va continua să susțină acțiunile industriei întreprinse în acest domeniu.

Planeta

Un alt scop al companiei este reprezentat de ambiția PepsiCo de a reduce impactul asupra mediului prin operațiuni eficiente, dar și prin mobilizarea furnizorilor și partenerilor de business ai companiei.

PepsiCo susține Acordul de la Paris (realizat în cadrul UNFCCC) și se axează pe reducerea impactului pe care compania îl are asupra mediului, totodată crescându-și cifra de afaceri. Astfel, PepsiCo va continua să îmbunătățească eficiența procesului de fabricație și distribuție, în același timp extinzându-și la scară largă programele globale de susținere a protecției mediului înconjurător.

Ca parte a inițiativei de protecție a planetei, PepsiCo va depune toate eforturile pentru a avea un impact pozitiv asupra resurselor de apă, își va reduce semnificativ emisiile de carbon, cu un accent pus în special pe emisiile legate de procesul de agricultură și ambalare, va promova sustenabilitatea recoltelor și  va reduce risipa de apă.

“Planeta noastră suferă transformări fără precedent care ne obligă să schimbăm definitiv felul în care contribuim la creșterea economiei și la asigurarea alimentației mondiale, cât și modul în care oferim locuri de muncă respectabile“ a declarat Dr. Andrew Steer, președinte și CEO, World Resources Institute. “Mă bucur să văd nivelul abordării PepsiCo și îi susțin să continue să fie un lider în acest domeniu. Acțiunile PepsiCo demonstrează cum un model de business poate servi drept factor de schimbare și poate ajuta la implementarea soluțiilor necesare pentru a prospera într-o lume cu resurse din ce în ce mai subrede”.

Punctual, PepsiCo se așteaptă:

Să îmbunătățească eficiența de folosirea a apei în lanțul său direct de producție agricolă cu 15 procente în toate zonele de risc, până în anul 2025 . Această reducere va fi egală cu volumul aproximativ de apă folosit de PepsiCo în restul operațiunilor directe.

Să îmbunătățească eficiența de folosirea a apei în toate operațiunile de producție directă cu 25 de procente până în 2025. Această îmbunătățire vine în continuarea celor 25 de procente de creștere a eficienței folosirii apei realizate de către companie din 2006, iar noile îmbunătățiri se vor axa foarte mult pe zonele cu risc.

Să reintroducă în circuit, în proporție de 100%, apa consumată în timpul proceselor de producție, în toate zonele cu risc ridicat de secetă, oferind asigurări  că apa este repusă în circuit prin intermediul  canalelor din care a fost colectată.

Alături de Fundația PepsiCo și partenerii săi, vom lucra să oferim, până în anul 2025, acces sigur la o sursă de apă pentru 25 de milioane de oameni aflați în zonele cu risc ridicat de secetă.

Să reducă emisiile de gaze cu efect de seră, pentru întreg lanțul de producție, cu 20%, punând accentul pe colaborarea cu furnizorii și partenerii companiei  pentru a reduce emisiile legate de agricultură, ambalare și transport.

Să implementeze un plan de a folosi doar surse sustenabile atât pentru principalele materii prime agricole, cât și pentru cele non agricole, până în 2020, respectiv 2025. Urmând traseul vizat anterior, PepsiCo are de gând să investească în măsurile necesare pentru a avea o sursa sustenabilă 100% pentru producția uleiului de palmier și zahărului de trestie până în 2020.

Să atingă un prag de zero deșeuri nereciclabile create în cadrul operațiunilor sale directe până în 2025.

Să reducă cu 50% până în 2025 risipa de alimente generata de operațiunile directe.

Să proiecteze noi ambalaje astfel încât 100% să fie reciclabile sau returnabile, în același timp lucrând cu partenerii pentru a spori numărul de ambalaje reciclate sau returnabile.

Oamenii

Intenția PepsiCo este de investi în oamenii și de a contribui la dezvoltarea socială în toate operațiunile implementate, în cadrul rețelei de distribuție și în comunități.

Pe marginea susținerii arătate față de Ghidul de Principii asupra Afacerilor și Drepturilor Omului elaborat de ONU, PepsiCo își va lărgi considerabil felul în care se implică în respectarea drepturilor omului în toate stadiile lanțului de furnizare și producție. În plus, compania urmează noi inițiative pentru a promova diversitatea în rândul forței de muncă globale, susține evoluția femeilor și va sprijini creșterea socio-economică în rândul comunităților de pretutindeni.

“Mii de fermieri și comunități din întreaga lume beneficiază de pe urma practicilor de sustenabilitate puse în practică de către PepsiCo,” spune Paul Rice, Președinte și CEO al Asociației Fair Trade din Statele Unite. “Mergând un pas mai departe, pe lângă îmbunătățirea viețiilor de zi cu zi a familiilor și contribuția la impactul social pozitiv, parteneriatele sustenabile reprezintă o creștere importantă a numărului de consumatori care doresc să achiziționeze produse certificate Fair Trade.”

Punctual, PepsiCo plănuiește să :

Își extindă Inițiativa de Farming Sustenabil (SFI) la aproximativ 7 milioane de acri până în 2025, acoperind astfel numărul total de recolte ce oferă trei sferturi din producția sa agricolă. Strategia SFI a PepsiCo se bazează pe promovarea practicilor agricole responsabile față de mediul înconjurător, crescând totodată rodul pământului, nivelul de trai al agricultorilor și respectând drepturile omului.

Își extindă principiile “Codului de conduită al furnizorilor” către toate francizele și partenerii locali.

Investească 100 de milioane de dolari, până în 2025, într-un parteneriat cu Fundația PepsiCo pentru a susține inițiative ce aduc beneficii pentru 12.5 milioane femei din întreaga lume.

Continue să dezvolte o forță de muncă diversă, deschisă, care să reflecte comunitatea în care își desfășoară activitatea. Aceste eforturi includ o abordare activă pentru a obține o paritate a sexelor în managementul PepsiCo și o egalitatea a felului în care sunt plătite femeile.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar